• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

عادل کشمیری، برادر منتظر یکی از اسیران فرقه رجوی: آرزو می کنم که با تلاش خانواده ها شرایط آزادی اسیران فراهم شود

  • کد خبر : 16128
  • 25 جولای 2018 - 10:29

عادل کشمیری برادر نادر کشمیری از اعضای تحت اسارت فرقه رجوی روز یکشنبه ۳۱ تیرماه در دفتر انجمن نجات خوزستان حاضر شد و با اعضای آن ملاقات نمود. درابتدای این دیداراعضای انجمن ضمن خوش آمد گویی به کشمیری اخبارآخرین وضعیت آلبانی و نفراتی که جدیدا موفق به جدایی از این فرقه شده اند را به اطلاع وی رساندند و تاکید کردند شرایط به گونه ای است که سرکردگان فرقه برای جلوگیری از ریزش نیرو و جدایی اعضا به شیوه های کنترلی فشرده تری متوسل شده اند. آنها باپخش خبرهای دروغ و به منظور ایجاد ترس و وحشت چنین دراذهان اعضا القا می کنند که درصورت خروج از مقر اشرف ۳ سرنوشت نامعلومی درانتطارشان می باشد. ولی تمامی این ترفندها کارساز واقع نشده وموج فزاینده جدایی نیروها باشتاب هرچه بیشتر ادامه دارد.

کشمیری ضمن تشکر از توضیحات اعضای انجمن گفتند من واقعا مانده ام که اینها با کدام نیرو توهم سرنگونی نظام ایران را دارند؟ یک تعداد انسان های مسن و به لحاظ جسمی درب و داغون چگونه می خواهند سلاح بدست بگیرند؟ سران این فرقه فقط می خواهند ازاعضا در جهت منافع خود و پرکردن حساب مالی مریم رجوی سواستفاده نمایند .

وی ادامه داد: من شکی ندارم که اعضا هیچ علاقه ای به ماندن دراین فرقه ندارند ولی به خاطر تاثیرات مخرب مغزشویی فکر می کنند درخارج از فرقه هیچ آینده ای نخواهند داشت چون هیچگونه اطلاعی از وضعیت بیرون به دلیل شرایط بسته داخل فرقه ندارند.

کشمیری در پایان آرزو کرد که با تلاش خانواده ها هرچه زودترشرایط آزادی اعضا فراهم شود.

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16128