• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

رجوی فکر نمی کرد که دستش در ماجرای بلژیک رو شود

  • کد خبر : 16087
  • 24 جولای 2018 - 11:42

بعد از جریان رسوای خیمه شب بازی ویلپنت فرقه رجوی  که امسال رسواتر ازهرسال بود، این فرقه ی دغلکار وضد میهنی، درهماهنگی با دوستان آشکار ونهان خارجی خود ، بنای یک بمب گذاری ساختگی را گذاشت تا یک دیپلمات ایران را دچار مشکل نماید.
هدف رجوی ها ازاین دروغ پراکنی، زدن دو نشان با یک تیر بود:
اولا شکست مراسم افتضاح ویلپنت را در سایه قرار دهد.
ثانیا درآستانه ی مذاکرات جدی مقامات تراز اول ایران با کشورهای اروپایی، مانع تراشی کند.
اما این عمل باافتضاحاتی که حق رجوی است مواجه شد و ممکن است ضربات بیشتری بر پیکر فرتوت این تشکیلات که با پول عربستان ومماشات اروپا زنده است ، وارد کند.

یک تحلیلگر سیاسی درتشریح این وضع دریک سایت فارسی زبان خارجی ، موضوع را بطور منطقی تری مطرح کرده و حرف هایش قابل تامل زیاد است که باید خوانده شود :

«توطئه تکراری این بار بر علیه ایران : چند ماه پیش سرویس های اطلاعاتی غربی روسیه را متهم به تلاش برای ترور یک جاسوس دو جانبه نمودند و چند روز پیش ایران را متهم به تلاش برای بمب گذاری در اجلاس منافقین خلق نمودند.
در نهایت معلوم شد که ماجرای متهم کردن روسیه یک پروپاگاندای دروغین بزرگ برای تحقیق اهداف سیاسی و فشار بر این کشور بوده و کاملا واضح است که ماجرای نقشه برای بمب گذاری در اجلاس فرقه در پاریس نیز یک پروپاگاندای تبلیغاتی برای رسیدن به اهداف سیاسی می باشد، چون اولا ایران آنقدر ارزشی برای این کنگره قایل نیست که بخواهد در این شرایط حساس روابط خود با اروپا را تحت تاثیر قرار دهد دوما اینکه اگر ایران می خواست چنین کاری کند راه های حرفه ای تر را اتخاذ می کرد تا ردی از خود باقی نگذارد.
کما اینکه قبلا نیز برای فشار سیاسی و بمباران سوریه بحث دروغین حمله شیمیایی به غیر نظامیان مطرح شد و همچنین قبل از آن هم رسانه های غربی با سازمان های اطلاعاتی غربی همکاری کردند تا توطئه هایی بر علیه کشور های دیگر چیده شود و زمینه خواسته های غربی ها فراهم گردد.
این بار ماجرا آنقدر عیان است که حتی رسانه های غربی در توجیه این سناریو دست و پا می زنند.
افراد بازداشت شده همه افرادی سرشناس عضو فرقه رجوی می باشند که سابقه درخشانی در پیاده سازی نقشه ها و توطئه های این سازمان داشته اند و با پشتیبانی این سازمان به بلژیک رفته اند و هویت بلژیکی دریافت نموده اند.
کاملا مشخص است که اینان برای درگیر کردن ایران در یک توطئه جدید دست به این کار زده اند و عمدا خود را لو داده اند تا نام یک دیپلمات ایرانی را بصورت هماهنگ شده مطرح کنند و در نهایت ایران را به تلاش برای انجام کار تروریستی در اروپا درگیر کنند.
در نهایت هم طبق قوانین بلژیک چند ماه را در زندان های مرفه آنجا می گذرانند و از زندان آزاد می شوند و پس از خروج از زندان مبلغ قابل توجهی را از سازمان و حامیان آن یعنی آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی دریافت می کنند و تا آخر عمر زندگی مرفهی را در جایی از جهان داشته باشند، البته اگر بگذارند اینها مدت طولانی ای زنده بمانند.
شگرد قدیمی خود فروشان، که اعضای فرقه در آن تبحر خاصی دارند و سابقه درخشانی در این زمینه دارند.
زمانی که صدام حسین ملت ایران را بمباران می کرد همین ها بودند که با او همپیمان شدند و با خیانت به ملت ایران نشانی مراکز مهم را جهت بمباران و موشک باران در اختیار عراق قرار می دادند.
تصاویر تاسیسات هسته ای ایران هم توسط جاسوسان این تشکیلات در اختیار آمریکا و اسرائیل قرار گرفت و می توان گرفت همه تحریم ها و مصائبی که امروزه سر ملت ایران می آید زیر سر اعضای این سازمان است، بحث ترور دانشمندان و هزاران ایرانی بیگناه به جای خود.
امروزه در حالی که جامعه جهانی مخصوصا اروپا در مقابل ترامپ و خروج اش از توافق هسته ای ایستاده و آمریکا نمی تواند یک اجماع جهانی بر علیه ایران ایجاد کند مشخص است سازمان های اطلاعاتی غربی اعضای این فرقه را اجیر کرده اند تا همزمان با سفر آقای روحانی به اروپا و پیشاپیش نهایی شدن تصمیم اروپایی ها در مورد بسته اروپا برای مقابله با رفتار های آمریکا در مورد برجام همه چیز را بر هم بریزند و روابط ایران و اروما را متشنج نمایند.
با این کارشان همچنین تلاش دارند موقعیت ایران در مذاکرات با ۱+۴ را تضعیف نمایند تا شاید ایران مجبور شود به خواسته های غرب تن دهد.
بدیهی است ایرانی ها زیر بار چنین بازی سخیفی نخواهند رفت و اجازه نخواهند داد این توطئه روی موقعیت آنها در گفتگو ها تاثیر بگذارد اما باید دید طرف های اروپایی چه قدر هوشمندانه عمل خواهند کرد و اینکه آنها نیز در این بازی دخیل هستند یا اینکه بازیچه آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی خواهند شد .»

یادداشت از وحید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16087