• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

گفت و گوی صمیمی با فواد بصری، یکی از جدا شده های فرقه رجوی: مریم قجر درس شیادی را از شوهر فراریش به ارث برده است/ تاریخ مصرف شخصیت هایی که در مراسم فرقه شرکت می کنند تمام شده / پایه و اساس فرقه رجوی روی فریبکاری و دروغگویی است

  • کد خبر : 15901
  • 15 جولای 2018 - 10:17

کافی است پای اسیران به فرانسه برسد نمی گویم همه ولی اکثرا اقدام به فرار می کنند. شخصیت ها و سناتورهایی که در مراسم فرقه شرکت می کنند دوره ریاست آنها تمام شده، در واقع تاریخ مصرف آنها به اتمام رسیده و هیچ برشی ندارند.
پایگاه خبری-تحلیلی فراق گفت و گویی صمیمی با فؤاد بصری، یکی از جدا شده های فرقه رجوی درباره برنامه های پوشالی این فرقه در فرانسه انجام داده است که در زیر می خوانید.

فراق:آقای بصری حتما در جریان هستید که در ۹ تیرماه، مریم قجر برای خودنمایی مراسمی را در ویلپنت فرانسه برگزار کرد نظر شما در این باره چیست ؟
بله درست است، مریم قجر هر سال در فرانسه این گردهمایی را برگزار می کند . او با این کار می خواهد خودش را به روز کند. اگر شما تلویزیون فرقه را در روز همایش مشاهده کنید اکثر کسانی که در همایش شرکت کرده اند غیر ایرانی هستند. یک سری آدم ها که معلوم نیست از کدام قاره جمع آوری و با هزینه های هنگفت دور خودش جمع می کند و ژست آلترناتیو را می گیرد .

فراق- آقای بصری این همه جمعیت چگونه از کشورهای مختلف به سمت فرانسه سرازیر می شوند .
دلار همه کار می کند، جمعیتی که از کشورهای مختلف به فرانسه می آیند یک دلار از جیب خودشان خرج نمی کنند . اجازه بدهید برای شما توضیح می دهم .
زمانی که در پادگان اشرف بودم فردی بنام ج – ن،  درست نیست نام او را ببرم چون هنوز در فرقه رجوی است، رده تشکیلاتی او بالا بود و آن زمان در خارج در امور مالی – اجتماعی فرقه فعالیت می کرد. نمی دانم در خارج چه گافی داده بود که او را به پادگان اشرف منتقل کرده بودند. سیگاری نبود اما در آن زمان سیگاری شد. از آنجایی که او را از خارج بیرون کرده و به عراق آورده بودند از رجوی شاکی بود و به سیم آخر زده بود. وی در مقر ول می چرخید و با من تا حدودی خوب بود. یک بار آمد انبار تاسیسات، همان زمان مریم قجر در فرانسه تدارک یک همایش را می دید . خودش شروع کرد به صحبت کردن و می گفت من زمانی که در فرانسه بودم برای این نامردها فعالیت مالی – اجتماعی می کردم.  زمانی که همایشی در کار بود زنان مسئول در فرقه، ما را جمع می کردند و می گفتند بروید ایرانی ها را شناسایی کنید و آنها را برای همایش بیاورید به آنها بگویید پول هتل، تفریحو تو جیبی را ما به شما می دهیم، فقط شما در همایش شرکت کنید و پرچم را تکان دهید و شعار بدهید.

در کنار ایرانی ها سراغ افغانی ها و آفریقایی ها هم می رفتیم، به اتباع خارجی دلار بیشتری می دادند که برای همایش های بعدی با خودشان افراد بیشتری بیاورند.
آن وقت برخی می گویند فرقه رجوی این همه آدم را از کجا می آورد، رجوی و سرانش در دروغگویی و فریبکاری حرفه ای هستند . پایه و اساس آنها روی فریب کاری و دروغگویی است .
فراق- شما می گوئید آدم ها را با دلار به محل همایش می آورند، فرقه شخصیت ها و سناتورها را چگونه دعوت می کند؟
ببینید آدم های درست حسابی در همایش مریم قجر شرکت نمی کنند. شخصیت ها و سناتورهایی که شرکت می کنند دوره ریاست آنها تمام شده، در واقع تاریخ مصرف آنها به اتمام رسیده و هیچ برشی ندارند. بله، مریم قجر اینها را با هزینه های هنگفت که به آنها می دهد به همایش می آورد.

فراق- یعنی شما می گوئید به لحاظ بیرونی کارایی ندارند ؟
خیر . هیچ دولتی حرف های آنها را گوش نمی کند، از جمله دولت خودشان . همانطور که گفتم صرفا جنبه تبلیغاتی دارند .

فراق- این همه تبلیغات برای همایش پوشالی ناشی از چیست ؟

ناشی از این است که ماهیت فرقه رجوی برای هوادارانشان در خارج روشن شده و به آن صورت هواداری ندارند. من این روزها بحث همایش را از طریق تلویزیون فرقه دنبال می کنم واقعا عجب مضحک است. دروغ پشت سر دروغ، برای مثال از ایران به آنها زنگ می زنند و از همایشی که در پیش دارند به مریم قجر درود می فرستند، در صورتی که فرقه رجوی در ایران هیچ پایگاه و جایگاهی ندارند و یا در خارج چند نفر را در یک اتاق و یا سالن کوچک جمع می کنند و با آنها در رابطه با همایش مصاحبه می کنند.

کسانی که شناختی نسبت به مریم قجر ندارند و خودشان هم نمی دانند چه می گویند فقط برای گرفتن دلار و تفریح در همایش پوشالی مریم قجر شرکت می کنند .

فراق- آقای بصری چرا مریم قجر اسیران در آلبانی را به همایش نمی برد این خیلی بهتر است تا اینکه غیر ایرانی ها را در همایش به کار بگیرد و کلی هزینه کند .
سئوال خوبی کردید . اگر منظور شما تمام اسیران را به فرانسه منتقل کند و در همایش شرکت کنند، مریم قجر اصلا این کار را نمی کند. کافی است پای اسیران به فرانسه برسد نمی گویم همه ولی اکثرا اقدام به فرار می کنند. مریم قجر درس شیادی را از شوهر فراریش به ارث برده است پس مطمئن باشید مریم قجر هیچ وقت دست به چنین کاری نمی زند چون به نفع آن تمام نمی شود .

فراق- اخیرا رجوی به اسیران پیامی داده که تا بهمن ۱۳۹۷ سرنگونی محقق می شود، نظر شما درباره این پیام چیست ?

رجوی چندین سال در پادگان اشرف تحلیل های آب دوغ خیاری به خورد ما می داد. ما هیچ عکس العملی نمی توانستیم از خودمان بروز بدهیم . تحلیل رجوی تا بهمن ۹۷ را بگذارید کنار، مرغ پخته خنده اش می گیرد. رجوی مریض است قدرت طلبی او را روانی کرده است، خودش هم نمی داند چه می گوید. رجوی در رویا زندگی می کند. او  دی ماه ۹۷ یک ماه قبل از رسیدن بهمن ماه ۹۷ پیام می دهد و صورت مسئله را عوض می کند. رجوی فریب کار و شیاد است. مثلا رجوی بهمن ۹۷ چه غلطی می خواهد بکند، فرقه رجوی به ته خط رسیده در آینده نزدیک فرقه رجوی متلاشی خواهد شد .

فراق-باتشکر از شما که وقتان را در اختیار ما گذاشتید.

من هم از شما تشکر می کنم .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15901