• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

پس از فشارهای بین المللی به فرقه رجوی: جسد مالک شراعی پیدا شد / اعضای فعلی فرقه رجوی تا جسدشان پیدا نشده علیه رجوی قیام کنند

  • کد خبر : 15859
  • 11 جولای 2018 - 19:55

طبق خبرهای رسیده جسد مالک شراعی در کف آب پیدا شد.

سران فرقه رجوی بعد از اینکه دیدند در صحنه سیاسی اوضاع خیلی نابسامان شده است و کسی به یاوه گویی های آنها وقعی نمی نهد به فکر چاره افتاده اند تا این فضاحت را به نوعی چاره بیاندیشند. ماموران ویژه فرقه بعد از نشستهای متعدد تصمیم گرفتند که با کشاندن پای غواصان زبده نیروی دریایی کشور آلبانی تظاهر به نگرانی نمایند .
در حالیکه آنها سه شبانه روز قبلا جستجو کرده و گفته بودند اینجا جسدی وجود ندارد ولی ما هم گفته بودیم که در مقر فرقه دنبال جسد بگردند.
باید از مقامات ذیصلاح و بیطرف در آلبانی به همراه دیدبان حقوق بشر و نمایندگان کمیساریای عالی پناهندگان خواست که جسد را کالبد شکافی کنند تا صحت ادعای فرقه رجوی تایید شود.
این کمترین خواسته خانواده مالک شراعی و نجات یافتگان ازجهنم فرقه رجوی است.
کیومرث بارفروش، در سایت فریاد آزادی در این باره نوشت: با این بلایی که فرقه سر نفرات خود می آورد جان تمام نجات یافتگان هم در خطر است، ما نجات یافتگان برای حفظ جان خود این را از مجامع بین المللی و همینطور از وزارت خارجه دولت ایران هم می خواهیم که این موضوع راپیگیری کند.
از مقامات بین المللی می خواهیم که از دولت آلبانی بخواهند از این موضوع به سادگی نگذرد و همینطور می خواهیم که جسد مالک به ایران برگشته و به خانواده شراعی تحویل داده شود.
این حق مسلم خانواده مالک است که جسد فرزند خود را تحویل بگیرد.
قطعا که سران فرقه شهید سازی خواهند کرد و ممانعت به عمل خواهند آورد ولی نباید به این خواست فرقه تسلیم شد. ما هرگونه همکاری مقامات آلبانی را بر ملا کرده و افشاگری خواهیم کرد.
قابل توجه اعضای فعلی در فرقه که تا جسد شما هم پیدا نشده جان به در ببرید وتسلیم شانتاژهای سران فرقه نشوید و منتظر معجزه نباشید، تا خود نخواهید کسی آزادی را در سینی طلایی برایتان به ارمغان نخواهد آورد پس قیام کنید و بر جهل رجوی و جنایتهای او و اختناقش بشوریید.
بدون شک این کاری که بر مالک و مالک ها کردند در انتظار شما هم هست.
امید به روزی که شما با همکاری نجات یافتگان در آلبانی، این فرقه وسرانش را برای همیشه به زباله دان تاریخ بفرستید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15859

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!