• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرقه رجوی و جشن زیر پرچم آمریکا / علت دستور خودسوزی از سوی ارشدترین مسئولین شورای رهبری در پروسه زمانی که مریم دستگیر شده بود چه بود؟

  • کد خبر : 15744
  • 04 جولای 2018 - 12:25

چند روز پیش مراسم خیمه شب بازی فرقه رجوی برگزار شد و با کلی آبرو ریزی به پایان رسید. بزرگترین خفت و ننگ دیگری که آنها برای خود به ارمغان آوردند این بود که رسما اعلام کردند که زیر پرچم آمریکا هستند و اعلام داشتند که مزدور آنهایند.
مریم رجوی که از حضور جولیانی در این مراسم سر از پا نمی شناخت، هیچ خجالتی برای پوشاندن این خوشحالی نداشت و اعلام داشت که جولیانی که خیلی به ترامپ نزدیک است در این مراسم شرکت کرده است. یاد روزی افتادم که مسعود در نشستهای معروف به دیگ می گفت: که ما چون انقلاب مریم را داریم هیچ نیازی به ناو هواپیما بر و حمایت ابرقدرت نداریم، اما اکنون همگان شاهدند که چطور برای نیم نگاهی از سوی دشمن مردم ایران، هزاران دلار هزینه می کنند واین چنین شخصیت هایی را به مراسم خود دعوت می دارند.

بیچارگی منافقین این است که آنها هنوز نفهمیده اند که برای داشتن مشروعیت در ایران باید برای به دست آوردن دل مردم ایران، هزینه کنند. آنها هنوز نفهمیده اند که مشروعیت و عزت را مردم ایران بایستی به آنها بدهند. منافقین که همیشه در تحلیل های خود در اشتباه بوده اند، این بار هم دراشتباهند و به جای اینکه دنبال مشروعیت و مقبولیت در بین مردم ایران باشند، تصور می کنند که می توانند مشروعیت را از ترامپی به دست آوردند که خودش در بین مردم خودش حداقل محبوبیت را ندارد و اکثر کسانی که در انتخابات به او رای دادند از این کار خود پشیمان شده اند!

مریم رجوی در این خیمه شب بازی هم باز به صحبت های پوشالی گذشته رو آورد و با گرفتن ژست آزادی خواهی و دمکراتیک بودن، تلاش می کرد که خود را امروزی و مدرن نشان دهد. غافل از اینکه هرکس با عملکرد خود، همه ماهیت خود را نشان خواهد داد.

فرقه رجوی در شرایطی دم از آزادی مطبوعات و رسانه و بیان می زند که در همین مراسم خیمه شب بازی خودشان، هیچ رسانه ای به جز افراد خودشان را راه ندادند و از ترس اینکه کسی سوالی نکند و یا حرفی نزند که کاسه و کوزه شان خراب شود،همه درب ها را بروی اصحاب رسانه غیر از خودشان را بستند.

همچنین مجددا شاهد بودیم که تعداد زیادی از گرسنگان اروپای شرقی را بسیج کرده بودند و با قول دادن ناهار و شام و پول تو جیبی آنها را باین مراسم خود آورده بودند که همانطور که در عکس ها مشاهده شد منظره بسیار زشتی را هم بوجود آورده بودند!
مریم رجوی باید به سوالات بسیار زیادی پاسخ دهد. علت این همه سال بستن درب های قرارگاه اشرف به روی کسانی که می خواستند از این فرقه جدا شوند و به دنبال زندگی عادی خودشان بروند چه بود؟ این همه سر به نیست کردن کسانی که با افکار آنها مخالف بودند چه علتی داشت؟ چرا این همه از دیدار خانواده ها با عزیزانشان جلوگیری کردند و با سنگ بر سر پدارن ومادران سالخورده ای م یزدند که برای دیدن فرزندانشان روزها، سختی سفر را تحمل کرده بودند؟ علت هم پیمان شدن با اصلی ترین و جدی ترین دشمن مردم ایران یعنی صدام چه بود؟ علت فشارهای تشکیلاتی برای قبولاندن افکار خود به نیروها چه بود؟ این همه نشستهای مسخره و متعفن عملیات جاری و غسل هفتگی اگر برای شستشوی مغزی نبود پس برای چه بود؟ علت دستور خودسوزی از سوی ارشدترین مسئولین شورای رهبری در پروسه زمانی که مریم دستگیر شده بود چه بود؟ علت متلاشی کردن این همه خانواده ها در دوران مسخره انقلاب درونی فرقه چه بود وچرا کسانی که این کار را قبول نداشتند یا بایستی به زندان ابوغریب منتقل می شدند و یا بایستی تن باین خواسته شما یعنی طلاق می دادند؟ چه توضیحی در خصوص داستان مشمئز کننده رقص رهایی توسط مسعود رجوی دارید؟ علت محروم نگاه داشتن نیروها از حتی یک تفریح ساده، حق استفاده از اینترنت حق داشتن ارتباط با خانواده و …. چه بود؟ چرا فقط و فقط اخبار دستچین شده خودتان را برای آنها پخش میکردید؟
در خبرها داشتیم که رضا پهلوی گویا صحبتی کرده و گفته که منافقین در داخل کشور هیچ پایگاهی ندارند. من اگر یک نقطه اشتراک با رضا پهلوی داشته باشم در همین یک جمله ای است که او گفته است. واقعیت این است که منافقین نه تنها هیچ جایگاهی در ایران و بین مردم ندارند بلکه مردم بشدت از آنها منتفر هستند. اما همان مریم رجوی که پشت تریبون هزاران ادعا از دمکراسی و آزادی بیان دارد، به یکباره چهره واقعی خود را نمایان می کند و هرچه از دهانش در می آید را نثار او می کند. واقعیت این است که منافقین فقط به درد حرف زدن های شیک در بین غریبه ها می خورند. کسانی که با آنها آشنایی داشته باشند با پوست و گوشت و استخوان خود درک کرده اند که منافقین از زمین تا آسمان با شعارهای خود فاصله دارند و بویی از مدرنیزه بودن و تمدن و معتقد بودن به آزادی های فردی و اجتماعی نبرده اند.
در یک کلام مریم رجوی در سخنرانی خود، فقط حرفهایی زد که ذره ای بآنها معتقد نبود. درحالی مدعی بود که ما به کردهای کردستان خودمختاری خواهیم داد که هیچکس فراموش نکرده که چطور با تانک و نفربر از روی اجساد کردهای شهر کفری وجلولا رد می شدند وبه این کار خود افتخار می کردند. آنها فیلم های این جنایات خود را برای صدام می فرستادند تا بتوانند دل او را که تنها متحدشان بود را بیشتر به دست آورند. درست مثل الان که با پرداخت هزاران دلار به جولیانی و بولتون ودیگر افراد می دهند تا بیایند و چند کلامی در مراسمات آنها علیه مردم ایران حرف بزنند.
در آخر به قول معروف یک کلام ختم کلام، منافقین آن زمان که توپ و تانک داشتند و در بغل مرزهای ایران بسر می بردند هیچ عددی محسوب نمیشدند چه رسد که اکنون در آلبانی و در قرنطینه هستند. منافقین محکوم به فنا شدن هستند و مریم رجوی آرزوی به قدرت رسیدن در ایران را به گور خواهد برد.

یادداشت از الف عباسی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز فارس

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15744

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی