• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مرگ مشکوک یا قتل عمد؟

  • کد خبر : 15576
  • 30 ژوئن 2018 - 9:31

مالک یکی از بهترین دوستان من بود. او بچه جنوب، سرحال، ورزشکار، یک شناگر ماهر و نجات غریق بود. خلاصه مالک، خیلی سرزنده وهمه کاره بود.
مالک خیلی ورزیده و جوان بود. او یکی از افراد تیمهای عملیاتی بود و تا جایی که من می دانم اطلاعات زیادی داشت. در جریان حمله به اشرف و کشته شدن ۵۲ نفر از کسانی که در اشرف مانده بودند مالک هم بود وجان سالم به در برد چونکه مالک به لحاظ قدرت بدنی ومهارت رزمی نظامی حرفی برای گفتن داشت.


حال باید این را فهمید که در اشرف چه اتفاقی افتاده که وی را سر به نیست کردند. هرچند که دیر یا زود همگان خواهند فهمید. بدون شک و بی گمان سر به نیست کردن مالک زمانی استارت خورد که او قصد داشت از این فرقه جدا شود زیرا زمانی که من در آنجا بودم مالک هیچ مشکل تشکیلاتی نداشت وآنها هم با مالک مشکل نداشتند به همین خاطر مالک زنده ماند.
فرقه وقتی که از لیبرتی به آلبانی آمد ومالک قصد داشت ازاین فرقه جدا شود این تصمیمات را به عمل آورد و در فرصت مناسب مالک را از سر راه خود برداشت تا مبادا روزی راز اشرف واتفاقاتی که آن زمان افتاد فاش شود.
مالک عزیز را به همین منظور کشتند و فرقه وشخص مریم رجوی باید جوابگوی این مرگ باشد که چرا، چگونه و برای چه؟ البته از این موارد در فرقه زیاد بوده ، کسانی که اطلاعات مهم داشتند وقصد خروج از این فرقه را داشتند هیچ کدام به بیرون راه پیدا نکرده ودر همان شکنجه گاه های اشرف، لیبرتی وآلبانی کشته شدند.
درگذشت مالک شراعی را به خانواده تلاشگر شراعی به خصوص مادر و خواهر گرامی وی تسلیت عرض می نمایم.

نوشته همایون کهزادی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15576