• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

جماعتِ مریم رجوی در پاریس، گل های قبر مرده ها را می دزدند

  • کد خبر : 14513
  • 01 می 2018 - 10:13

داشتم سایت فرقه رجوی رو می دیدم چشمم افتاد به تیتر «شعله های قیام و کهکشان ستارگان کازرون». رجوی و دار و دسته اش طبق معمول همیشه به دزدی به نفع خودشون عادت دارند.  جالبی داستان این است که دزدی از مردم را نهادینه کردند و اسمش را هم «مصادره انقلابی » گذاشتند.

این سلسله کلیب ها که فرقه رجوی گذاشته خیلی از قسمت هایش را داده زیر تیغ سانسور تا چیزهایی که به نفع خودشون نیست را «ادیت » کنند. خیال می کنند که مثل داخل فرقه است که کسی به اینترنت و اخبار دسترسی نداشته باشد.

در چنگال رجوی که هنوز اسیر بودم یک جوری تبلیغ می کرد که انگار همه مردم ایران فقط نشستند و تلویزیون اونا رو می بینند که انگار حالا چه تحفه ای بوده است.  همه اخبارش تحریف شده  و دروغ بود.

جماعت مریم رجوی در پاریس حتی به گلهای بالای قبر مرده ها هم رحم نمی کنند و اونا رو هم می دزدند تا در مراسم مریم رجوی در «اوور» استفاده کنند، بعد می خواهند خبر راست بگویند.

اگر مردم بخواهند راست و دروغ خبری را  بفهمند از چندین کانال چک می کنند . آن وقت شریف (مهدی ابریشم چی) می آید در تلویزیون خودشان و می گوید که همه مردم دنیا فقط سایت ما را می بینند!
به رجوی فقط می گویم که آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت، دیگر نمی توانی با دجال بازی و حقه بازی جوانهای مردم را گول بزنی.
ما جامعه نجات یافتگان در آلبانی، با حمایت و پشتیبانی و به دلگرمی خانواده های دردمند و رنج کشیده، اجازه نخواهیم داد که رجوی ملعون با شیادی و مظلوم نمایی افراد را در فرقه جهنمی اش اسیر نگه دارد و هر کجا که بتوانیم دستش را رو می کنیم و رفقامون را آزاد می کنیم.

اکبر حسنی

اسیر آزاد شده از فرقه رجوی در آلبانی 

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14513