• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

خانواده، کانون عشق برای اسیران فرقه رجوی

  • کد خبر : 13328
  • 17 فوریه 2018 - 10:24

درد و رنج سالیان خانواده های اسیران در فرقه استبدادی رجوی زخمی است که مرحمی جز آزادی فرزندان اسیرمان ندارد.
چه بسیار مادرانی که چشم شان به دیدار فرزندان شان روشن شد و اما تعدادی از مادران نیز در حسرت ماندند و جان دادند .
مادران ، ستم دیده ترین عضو خانواده بودند که درد و رنج وصف ناشدنی را متحمل شدند، قصه فراق مادران، هر کدام مثنوی صد من کاغذ می شود .

شاید همه دوستان و خانواده ها ، از نزدیک ، در جریان زجرکشیدن مستمر مادران بوده اند ، اما هیچ وقت به اندازه کافی و شایسته به این موضوع پرداخته نشده است .
مسعود رجوی بی محابا و بی پرده ، سالیان است که به حریم خانواده ها ، حمله و هجوم وحشیانه ای آغاز کرده است . هیچ چیز در حریم امن خانواده ، در امان نبوده است. از نظر رجوی ، به طور بی شرمانه ای کانون خانواده، کانون زشتی و پلیدی نامیده شده است .
سالها فرقه از دق مرگ شدن پدرها و مادرهایی دم می زند که فرزندان آنها در زندان ها بودند ، اما هیچ وقت پای این مسئله نیامد که جواب دق مرگ شدن پدرها و مادرهائی را که فرزندانشان را آنجا اسیر نگه داشته است … را چه کسی باید پس بدهد.
همیشه اهمیت یک موضوع را باید از موضع گیری های دشمن فهمید :
«مسعود رجوی : حضور خانواده ها در کنار اشرف عملی نبود که هیچ جنبشی بتواند از آن جان به در ببرد »
اینگونه بود که خانواده ها بساط رجوی را در اشرف و در عراق نابود کرده و برچیدند .
رجوی سالهای سال ، بر علیه خانواده ها تبلیغ کرد و توطئه نمود، اما به عکس ، در درون همه اعضاء و اسیران این عشق ، شعله ورتر گشت .
عشق وعاطفه که جزئی از وجود آدمی است ، ممکن است موقتا در هوای آلوده احساس خفگی کند و نتواند نفس بکشد ولی هنگامی که لحظه ای به دنیای آزاد بیاید ، می تواند دوباره از هوای آزاد تنفس کند و زنده شود .
مادران و پدران سالخورده ، امروز پس از سالیان دوری و فراق ، انتظار دارند رجوی دست از سر عزیزان آنها بکشد و بگذارد اسیران فرقه ، آزاد شده و سراغ زندگی خودشان بروند .
ای رجوی شیاد ، خودت گفتی که جمع معجزه می کند. پس خودت اشتباه کردی که با جمعی از خانواده ها که با تو روبرو هستند ، در افتادی و البته باید تقاص اشتباهت را پس بدهی. محصول ۴۰ سال مبارزه رجوی ، در یک کلام درست کردن یک دشمن متحد و یک پارچه به اسم خانواده برای خودش می باشد .
«رجوی می گفت : اگر می خواهید مجاهد بمانید ، باید همه چیز را کنار بگذارید و فقط من را انتخاب کنید. می گفت : من همه چیز شما هستم و بهشت و دوزخ را من می دهم و اگر دنبال من نباشید و از پی من نیایید بهشتی در کار نخواهد بود. این را صد بار در نشست ها تکرار کرده بود»
رجوی خیلی از تاریخ و اجتماع صحبت می کرد. پس خودش باید بهتر بداند که سرنوشت کسی با اینهمه جنایت و خیانت و کسی که به پنج نسل ملت ایران ستم کرد چه خواهد بود؟
این همان حقوق بشر و عدالت اجتماعی مسعود رجوی است که وعده اش را به مردم ایران می دهد.
یاد مادران و پدران از دست رفته را گرامی می داریم و آرزومندیم در آینده ای نه چندان دور شاهد موفقیت های بیشتری در مسیر آزادی اسیران در بند رجوی وعزیزان این مادران باشیم .
یادداشت از فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=13328