• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعتراض شدید خانواده های عضو انجمن نجات استان اردبیل به آتش کشیدن پرچم ایران و رفتار های کثیفِ فرقه رجوی / خانواده ها به زودی ریشه این فرقه نفاق و تزویر را خواهند سوزاند و اسیران در چنگ این اهریمن را رها می نمایند

  • کد خبر : 12487
  • 07 ژانویه 2018 - 11:34

خانواده های عضو انجمن نجات استان اردبیل ضمن محکومیت به آتش کشیدن پرچم کشورمان، به رفتارهای کثیف فرقه رجوی در حوادث اخیر اعتراض کردند.
پرچم نماد هویت ملی یک کشور است و غیر از اینکه نماد هویت است، دارای تقدس نیز می‌باشد از این جهت که الله اکبر و لااله الا الله روی این پرچم حک شده است. آتش زدن نام خداوند و این گونه شعار دادن قبح مضاعفی بر این موضوع می‌گذارد، یعنی علاوه بر اینکه نماد هویت ملی را به آتش می‌کشانند به مقدسات نیز توهین می‌کنند.

برای فهم طراحی این گونه اغتشاشات توسط منافقین چندسالی باید به عقب بازگشت. زمانی که حضور ترکی الفیصل رئیس سابق سازمان اطلاعات و از تاثیرگذارترین شاهزادگان سعودی در میتینگ تبلیغاتی سرکردگان فرقه تروریستی رجوی و اعلام حمایت آشکار آل سعود از این فرقه در تابستان ۹۵ حاشیه‌ساز شد.
صدام کوچولوی سعودی به دنبال تبدیل ایران به سوریه دوم بود. با شروع تجمعات در مشهد و دیگر شهر‌های خراسان رضوی بسیاری از تحلیلگران با دنبال کردن حوادث به دنبال ریشه شکلگیری چنین تجمعاتی بودند. با گذشت زمان و تبدیل اعتراضات به اغتشاش توسط جماعتی اندک، آرام آرام دم خروس سعودی بیرون زد.

به نظر می‌رسد فرقه رجوی با همراهی عربستان اقدام به آموزش گروه‌های تروریستی ارتش آزاد و بازماندگان حزب بعث عراق (متحد داعش) در سوریه کردند. براساس اسناد منتشر شده توسط ویکی لیکس، با شروع بحران سوریه، فرقه رجوی در اجرای نقشه‌های خود با نام نیرو‌های ایرانی، کشتار غیرنظامیان را آغاز کردند تا از این طریق با خوش خدمتی به کشور‌های حامی تروریستها، ایران را از همان ابتدای بحران سوریه درگیر جنگ این کشور کرده و چهره ایران را خدشه دار کنند.

پیش از این نیز در آذرماه سال ۱۳۹۲ یک عضو جدا شده از این فرقه تروریستی، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بغداد گفته بود که حلقه ارتباط و اعزام نیرو‌های فرقه با تشکلی موسوم به ارتش آزاد سوریه، افراد مسلح حزب منحله بعث عراق (شاخه عزت ابراهیم) در مرز اردن هستند و این افراد اعضای گروهک تروریستی را برای ارائه آموزش‌های جنگ شهری و مبارزه مسلحانه در پوشش امدادگران جنگی به سوریه اعزام می‌کنند.

به چند دلیل زیر در اغتشاشات اخیر ردّپای مشترک فرقه رجوی و عربستان به وضوح مشخص شد:
• دستپاچگی در رادیکالیزه کردن فضای کشور با سر دادن تندترین شعار‌ها و حمله به خطوط قرمز مردم ایران، چون آتش زدن پرچم ایران و مقدسات مذهبی برخلاف سیر نرم فتنه ۸۸ از تقلب تا حمله به اصل نظام و عاشورا
• تخریب و آتش زدن اماکن و وسایل و کشتار با شیوه‌های شناخته‌شده فرقه رجوی از ابتدای انقلاب تاکنون در تهران، درود، تاکستان، اهواز، اراک و …
• دستگیری و فرار عاملین فرقه پس از کشتار و عریان کردن مردم در درود لرستان و افشای حضور مستقیم عوامل این فرقه در لیدری اغتشاشات
• حمایت رسمی دولت عربستان و شبکه‌های سعودی با انتشار توییت مدتی قبل بن‌سلمان مبنی بر کشاندن جنگ به درون ایران
هر کسی که ذره‌ای عرق به وطن خود داشته باشد قطعا این کار را انجام نمی‌دهد. مردم قطعا این کار‌ها را نمی‌کنند. شاید شروع این حرکت را بشود مردمی دانست و مطالبات مردمی و فشار اقتصادی را دلیل شروع این اعتراضات دانست، اما حرکت‌هایی مثل آتش زدن پرچم کشورمان و یا تخریب و به آتش کشیدن اموال عمومی و توهین به تکیه‌های عزاداری و به آتش کشیدن آنان هیچ کدام از مردم نیست.
مردم هیچ گاه به بیت المال ضربه نمی‌زنند چرا که از اموال خودشان برای این‌ها هزینه می‌شود و از طرفی نیز مردم ما به شدت معتقد و دین دارند اینکه در هیئات مذهبی محرم ماه بیشترین تجمع مردمی را شاهد هستیم خود بر معتقد بودن و مذهبی بودن مردم ما صحه می‌گذارد پس چنین کاری از مردم برنمی آید.
خانواده های عضو انجمن نجات استان اردبیل اعلام می کنند که به زودی ریشه این فرقه نفاق و تزویر را خواهند سوزاند و اسیران در چنگ این اهریمن را رها می نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12487

نوشته های مشابه

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد