• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نمایشی از ساختمان سازی در «اشرف ۳»

  • کد خبر : 19021
  • 02 ژانویه 2019 - 13:37

تلویزیون فرقه تروریستی رجوی فیلمی از ساختن اشرف سه پخش نمود که واقعاٌ مسخره و نمایشی بود . مریم قجر در این برنامه سعی نمود با شامورته بازی و دست گرفتن انبردست و پیچاندن سیم این گونه وانمود کند که در کار ساخت و ساز وارد می شود البته باید به مریم قجر در همین جا گفت که مبادا دست تان درد بگیرد بهتر است زیاد این گونه خودتان را تشنه کار نشان ندهید چون از بس مفتخوری نمودید همین یک صحنه کافی است .

مریم قجر در بازدید از ساختن اشرف سه فقط یک الی دو ساختمان و نشان دادن از کار کشیدن افراد پیر و پاتال اعضای سازمان بود البته در جایی مریم قجر هم سعی نمود تا نشان دهد در هر کاری وارد است و رهنمودهایی می داد و برای سوء استفاده تبلیغاتی هم عکس هایی از نفرات را نشان می داد که بسیار خوشحال هستند . در این مورد هم ما نمونه های زیادی در ساختن اشرف در عراق داشتیم که هر روز تعداد زیادی کارگر عراقی و سودانی به اشرف آورده می شد و برای سازمان کار می کردند و برای فیلم برداری آن کارگران را نشان نمی دادند تا وانمود کنند که تمام کارها را نفرات فرقه انجام دادند. البته کارگران خارجی حتی در کار آشپزی و نانوایی از آنان استفاده می شد . اکنون باز هم همان شیوه در کشور آلبانی برای ساختن اشرف سه استفاده می شود . اگر کسی سازمان و فریبکاری مریم قجر را نشناسد فکر می کند که واقعاٌ نفرات فرقه رجوی متخصص ساختمان و سازه ها می باشند ولی چیزی که همیشه عنوان نمودیم در سازمان هر فرد بعد از وارد شدن به مناسبات دیگر خبری از دانش و سواد آموزی نبود و هر کسی همان چیزی که قبلاٌ بلد بود می دانست و فقط مریم قجر هم طرح های نظامی عراقی را دزدیده و به اسم خودش به خورد نیروهای سازمان می داد .

البته ساختن اشرف ۳ برای مریم قجر هم مفید بود چون توانست باز هم همه نفرات را سر کار بگذارد تا مبادا ذهنشان به دنبال مسئله دوران یا جیم برود و هم چنان اعضای نگون بخت همانند بردگان بی مزد برای سران فرقه تروریستی رجوی جان بدهند تا مریم قجر بتواند فیلمی از سازندگی اشرف سه نشان دهد . در ضمن به کشورهای غربی و عربی این پیام را بدهد که ما چنین توانمندی در ساختن داریم و برای خود شخصیتی کاذب درست کند .
در این جا بهتر است به بازماندگان فریبکاری رجوی در اشرف ۳ بگویم که سران فرقه فقط کارشان این است که از شما کار کشیده و جانتان برای آنان ارزشی نداشته چون آنان با فوت شمایان می توانند به حیات کثیف خود ادامه دهند . فریب شعارهای دروغین مریم قجر این زن بدکاره را نخورید چون به واقع مانند گرگی است که لباس میش به تن دارد و فقط به فکر دریدن شمایان است . باور کنید رجوی ها بهتر از هر کسی می دانستند که توان سرنگونی حکومت ایران را ندارند و از آنجائیکه از ابتدا دست در دست دشمنان قسم خورده ایران داشتند اکنون هم سعی می کنند این خط را دنبال نموده تا شاید روزی روی دستان آنان به ایران وارد شوند . البته برای اعضای باقی مانده در فرقه رجوی باید متاسف بود که هنوز فریب شعارهای دروغین و خنده های مسخره مریم قجر را می خورند .اگر قصد دارید به ماهیت رجوی جنایت کار پی ببرید بهتر است تمام شعارهایی که رجوی طی این سالیان نشخوار نموده را در ذهن تان مرور کنید و بعد متوجه خواهید شد که آیا واقعاٌ شما برای محقق کردن آن شعارها به عراق رفته و وصل تشکیلات سازمان شدید ؟ مگر رجوی از ابتدا نعره سر نمی داد که امپریالیسم دشمن خلق ها می باشد پس چه شده که جان بولتون جنایت کار دوست صیمیمی مریم قجر می شود ؟ رجوی ها با سیستم مغزشویی شما اعضای نگون بخت را از داخل تهی نموده و دیگر شما قدرت فکر کردن ندارید و همانگونه که مریم قجر عنوان نموده بود که باید از اعضا آنقدر کار کشید که وقتی به آسایشگاه می روند مانند جنازه به خواب بروند و اکنون هم مریم قجر این برنامه را در اشرف سه در حال پیاده کردن است تا شما دیگر در قلب بورژوازی زمانی برای فکر کردن نداشته باشید .
تمام فیلم هایی که مریم قجر در اشرف سه گرفته نشان از سرکار گذاشتن شما می باشد. هنوز یادمان نرفته که چگونه برای دادن انرژی بعضی اوقات این جانیان به لشکرهای مختلف سر زده تا انگیزه افراد را بیشتر کنند پس می توان گفت که تمام این کارهای مریم قجر در راستای فریبکاری و بردگی بیشتر اعضای نگون بخت می باشد .

یادداشت از: هادی شبانی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19021