• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

طنز جدید فرقه رجوی در آلبانی / رزمندگان فرقه رجوی از مخارج خودشان زده اند تا اعضای شورشی در ایران کلیه هایشان را نفروشند / کانونهای شورشی با صنعت فتوشاپ

  • کد خبر : 18886
  • 18 دسامبر 2018 - 11:26

باز هم دستگاه تبلیغات فرقه رجوی با پول های باد آورده یک شوی به اصطلاح « کنفرانس ویدئو سراسری»راه انداخته است. سایت های فرقه مدعی هستند که این شو کذایی در بیش از چهل کشور اروپایی و امریکا شمالی و استرالیا بوده است و سخنرانانشان هم پاتریک کندی نماینده اسبق کنگره آمریکا، پاندلی مایکو وزیر ارشد از آلبانی، خانم اینگرید بتانکورد سناتور سابق از کلمبیا، فاطمیر مدیو نماینده پارلمان از آلبانی، سناتور جری هورکان از ایرلند، آقای آنتونیو تسو، از پارلمان ایتالیا و شمار دیگری از نمایندگان پارلمان، سنا و منتخبان اروپایی و شخصیت‌های سیاسی، حقوقی و دینی از دیگر شرکت‌ کنندگان و سخنرانان این کنفرانس بوده اند.

البته این بار فراموش کرده اند که کشورهایی مانند بورکینافاسو و جزایر قناری را اضافه کنند و خبری هم از یارجونی، رودی جولیانی و سایر بازنشسته ها نبوده است.

این شو نه مصرف داخلی دارد و نه مصرف خارجی بلکه اساسا برای داخل تشکیلات فرقه و دل خوشکنک اعضای باقیمانده و گرفتار در قلعه اشرف سه در آلبانی است. چون فرقه از همه نیروها خواسته بود که تا بهمن  ۱۳۹۷ صبر کنند. این وعده رجوی هم همانند صدها وعده دیگر طی ۴۰ سال گذشته که شش ماه به شش ماه تمدید می شد مجدا با یک بامبولی تمدید خواهد شد و تبدیل به تف سربالا می شود.

فرقه در فکر چاره است که دیگر چه بامبولی را برای سر کار گذاشتن نیروهایش سرهم کند. چندی قبل مرحوم رجوی از قبرش پیام شماره یازده صادرکرد که سرنگونی تا هر وقت که طول بکشد باید به تعهدتان عمل کنید و به این صورت اذهان را برای محقق نشدن سررسید بهمن ماه آماده کند، البته این طور که شاهد قضایا هستیم پیام شماره یازده هم افاقه نکرده است. لذا همانند همیشه مریم قجر وارد شده است و شوی به اصطلاح  کنفرانس ویدئو برگزار کرده و با دروغ و شیادی حرف از اعتلای فرقه در سطح  جهان و داخل ایران می زند و مدعی است که اعضاء کانون های شورشی هوادار فرقه در داخل ایران امان از ایران بریده اند و ابتکار عمل را به دست گرفته و موتور محرک کلیه اعتصابات و اعتراضات هستند.

فرقه مدعی است که اعضای کانون های شورشی برای هزینه تبلیغات کلیه هایشان را می فروشند و رزمندگان از مخارج خودشان زده اند (اعضای فرقه در آلبانی) که اعضای شورشی کلیه هایشان را نفروشند.

جل الخالق که مرغ پخته بر این جفنگیات به خنده می افتد. کدام کانون شورشی؟ به جز تعدادی انگشت شمار که آنها را از طریق فضای مجازی به دام انداخته و اسیر و اجیر کرده اید و با پیشنهاد مبالغ هنگفتی چند نفر بیچاره بیکار را فریب داده و آن بیچاره ها هم برای گرفتن پول چند تا عکس و فیلم از دره های تورقوز آباد یا حیاط خانه ها و پستوها یشان گرفته و روانه کرده اند. دستگاه تبلیغاتی فرقه هم با آب و تاب از فعالیت های سراسری کانون شورشی و رژه آنها در اعماق کوهها و دره ها با مونتاژ و صنعت فتوشاپ بخورد اعضا از همه جا بی خبر می دهند.

همه کسانی که با این فرقه سر وکار داشته و یا دارند به خوبی واقفند که این فرقه چندین میلیارد دلار از کوپن های نفتی اهدایی صدام حسین بالا کشید و و با انواع و اقسام حساب و شرکت ها پول ها را روانه سیستم اقتصادی اش کرده است . در شرایط کنونی هم عربستان سعودی  مستمری برایش تعیین نموده و جایگزین صدام حسین شده است. این فرقه کثافتکاری های مالی و پولشویی اش را با برنامه ای موسوم به همیاری توجیه می کند و مدعی است که هزینه  های میلیونی شان از طریق کمک های مردمی است.

یادداشت از: عیسی آزاده

از فرماندهان سابق فرقه رجوی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18886

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»