• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

افشاگری جداشده ها از زیر پوست آلبانی: انتخاب شخصی اینجا هم ممنوع است / دوستان، بیشتر از این عمرتان را تلف نکنید و به فکر آینده و خانواده تان باشید

  • کد خبر : 9981
  • 15 آگوست 2017 - 11:24

با سلام خدمت هموطنان و خانواده های عزیز

من رضا افخمی یکی از اعضای جدا شده در آلبانی هستم، می خواستم در مورد مشکلات عدیده ای که اعضا در تشکیلات پوشالی رجوی با آن مواجه هستند حقایقی را برایتان بازگو کنم.

یکی از مشکلاتی که اعضا در آلبانی با آن مواجه بودند و البته همچنان هستند، تهیه مایحتاج خود از فروشگاه فرقه بود. به همه چیز آدما کار دارند. حتی در خصوصی ترین حریم آدما دخالت می کنند. از عراق که به آلبانی آمدیم فکر می کردیم حداقل دیگر مشکل فروشگاه نخواهیم داشت. ولی باز هم اشتباه می کردیم. چون اساسا در ذات این فرقه اهمیتی انتخاب شخصی افراد نمی دهند و همیشه بین اعضا در مورد تهیه پوشاک با مسئولین فرقه سر فروشگاه کشمکش و دعوا بود.

همه خرید ها را چند نفر از کسانی که تمام عمرشان را در غار رجوی تلف کردن بدون در نظر گرفتن سلیقه افراد انجام می دادند. جنس های بنجول بازار را تهیه  و شما را مجبور می کردند جنسی که مورد نظر و پسند فرقه است را خریداری کنید.

چند بار هم که نفرات اعتراض کردن و گفتن هزینه پوشاک را بدهید خودمان از بازار تهیه کنیم با واکنش هیستریک مسئولین مواجه شدند. آخرش هم گفتن مظاهر بورژوازی و زندگی طلبی شما را برده در حالی که به نفراتی که نور چشمی بودند پول برای خرید لباس و کفش از بیرون داده می شد.

تبعیض بین افراد بسیار زیاد بود. چند نفر را می شناختم به خاطر مشکل پا نیاز به کفش ارتوپدی داشتن، ولی فرقه تهیه نمی کرد و می گفت ازهمان هزار لک ماهیانه خودت برو تهیه کن در صورتی که کفش ارتوپدی با ماهی هزار لک قابل حل نبود و نفر باید درد پا را تحمل می کرد. اعضا همیشه سر تهیه مایحتاجشان از فروشگاه ناراحت و در تنش با مسئولین ذی ربط بودند وهیچ وقت هم مشکل فروشگاه و تهیه لباس مورد نظر افراد را حل نکردند.

نفرات با لباسهای کهنه و مندرس و سر و وضع ژولیده به شهرمراجعه می کردن. بعد هم بصورت گله ای مجبورشون می کردن با هم تردد کنند که مبادا انقلابشون صدمه ببینه. یعنی عملا نمی گذاشتند افراد سر و وضع آراسته و شیک داشته باشن. آرایشگاه بیرون رفتن ممنوع بود. از یک طرف خود مسئولین فرقه فهمیده بودند که سر وضع نفراتشون اثر بدی در اذهان شهروندان گذاشته برای فرمالیسم و کلاه گذاشتن سر افراد در زبان می گفتن لباس تیره و مشکی نپوشید و ظاهرا تشویق به رعایت ظاهر آراسته می کردن، ولی در عمل فهمیدیم که حرف مفت بود چون هیچ امکانی برای تهیه آن از بیرون توسط خود فرد مهیا نبود. کفش و لباس و خرید هم شده بود عقده و حسرت بدلی. نمی دانم تا کی میخواهید تن به این تشکیلات پوشالی رو به  زوال بدهید؟ دوستان، بیشتر از این عمرتان را تلف نکنید. به فکر آینده و خانواده تان باشید. آنها چشم انتظار عزیزانشان هستند. خودتان را از این دار و دسته رجوی آزاد کنید.

یادداشت از رضا افخمی جدا شده در آلبانی

توضیح:دانشمندان حوزه فرقه های مخرب کنترل ذهن معتقدند که در فرقه ها کلا ۵ ممنوعیت اصلی وجود دارد که آنان را از سایر گروه ها متمایر می کند.

این ۵ ممنوعیت اصلی عبارتند از:

۱٫ عشق ممنوع (هرگونه عواطف باید صرفا به سوی رهبر فرقه معطوف باشد)
۲٫ خروج ممنوع (خروج از فرقه مترادف با بالاترین گناه و خیانت است)
۳٫ انتقاد ممنوع (انتقاد نسبت به رهبر فرقه و عملکرد و سیاست فرقه جایز نیست)
۴٫ ارتباط ممنوع (ارتباط با دنیای خارج، خصوصا خانواده و دوستان، تقبیح می شود)
۵٫ فردی ممنوع (هیچ امر خصوصی و شخصی و فردی در داخل فرقه وجود ندارد)

این مقاله ناظر به خصیصه پنجم فرقه هاست.به جداشدگان عزیز و خانواده های محترم توصیه می شود برای شناخت بهتر از کارکرد درونی فرقه رجوی به مطالعه در خصوص فرقه های مخرب کنترل ذهن مبادرت ورزند.

انتهای پیام / بنیاد خانواده سحر
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9981