• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

افشاگری یک جدا شده: تجاوز آشکار به مستمری پناهندگیِ جداشدگان توسط فرقه رجوی / فرقه به تازگی اعلام کرده که کلا آن را قطع می کند

  • کد خبر : 9975
  • 15 آگوست 2017 - 11:07
همانطوری که خوب می دانید بدست گرفتن مستمری پناهندگی جداشدگان توسط فرقه رجوی خلاف قوانین کمیساریا و سازمان ملل متحد می باشد، اما در پشت پرده با چه معیار و قانونی بر سر حداقل مستمری پناهندگی که برای جداشدگان در نظر گرفته شده، چه معامله ای انجام شده و چرا؟

این خیانت کمیساریا به جامعه جداشدگان در آلبانی و همدستی آشکار با یک فرقه تروریستی و نادیده گرفتن حق جداشدگان پایمال کردن حقوق آنان می باشد. ولی بدانید کاری که دارید می کنید باید یک روزی نزد مراجع ذیصلاح بین المللی پاسخگو باشید.

هدف فرقه از این تجاوز آشکار به حداقل مستمری پناهندگی جداشدگان که صرفا لقمه ای بخور و نمیر است چیست؟ همانطوری که همه ما جداشدگان می دانیم چقدر با این مستمری با ما بازی می کنند و آنرا در جهت فشار هرچه بیشتر روی افراد برای پیش برد اهداف خود و به بند کشیدن نفرات بکار می برند.

میزان آن را از ۶۵ هزار به ۴۵ هزار و در نهایت به ۳۰ هزار لک (لک واحد پول آلبانی است و هر دلار حدود ۱۰۰ لک می باشد) کاهش دادند. به تازگی شایعاتی خود فرقه دامن می زند که از ماه های آینده کلا آنرا قطع می کنند و همه را بالا می کشند.

از همین مبلغ باقی مانده که سر هر برج تکی صدایت می زنند و قبل از هر چیز باید هر خبر و اطلاعی از دوستان خود از تردداتشان گرفته، محل زندگی و نفراتی که با آنها زندگی می کنند و محل های خرید و تفریحاشان و حتی ارتباطاتشان با خانواده و غیره باید ریز به ریز گزارش بدهی. در نهایت اگر راضی شدند با هزار تحقیر آنرا پرداخت می کنند و از همین مبلغ ناچیز در خواست کمک مالی هم می نمایند که واقعا شرم آور است.

خلاصه با این مستمری که در دستشون گرفته اند اوضاع را برای ما جداشدگان خیلی سخت کرده اند که البته هدفشان هم از ابتدا همین بوده است. هدفشون قبل از هر چیز به بندکشیدن دوباره کسانی است که از اون جهنم فرقه رها شده اند و به آزدی دست یافته اند. می دانست که اگر مستقل باشیم می توانیم هر فعالیت افشاگرانه ای بر علیه شون انجام بدیم ولی با این شگرد دست همه را زیر تیغ خود نگه داشته اند که فرد را وابسته نگه دارند.

از همان اول یک برگه هواداری که اسماعیل مرتضایی (جواد خراسان) از روی یک نوشته به نفر دیکته می کند و او هر چه را که او می گوید باید بنویسد و امضا کند وگرنه هیچ مستمری به او تعلق نمی گیرد. اما هدف سخیف و بسیار کثیف بعدیش جاسوس پروری است که از شگردهای این فرقه جهنمی می باشد. الان در بین جامعه جدا شدگان کاری کرده که کسی جرات نمی کند با دیگری صحبت کند و یا یک سلام علیک ساده داشته باشیم چون باید آخر برج حساب پس بدیم و حتی اینکه با چه کسی رابطه داشته باشیم یا نداشته باشیم را با به بند کشیدن و وابسته  کردن جداشدگان فرقه جهنمی رجوی مشخص می کند. اگر فردی سرپیچی کند مستمری او را فورا قطع می کنند یا تهدید به قطع مستمری می شود.

نفرات خاصی را اجیر کرده با همین حق و حقوق جداشدگان بهشون مبلغی بعنوان حق جاسوسی تعلق می گیرد. این معدود نفرات خودفروخته بهترین خانه و امکانات زندگی در آلبانی را دارند و جالب است که وقاحت فرقه ای را از رجوی به ارث برده اند و دیگران را خودفروخته می خوانند. با این مستمری بخور و نمیر که بقیه نفرات می گیرند حتی سه نفر یا بیشتر با هم باشن نمی توانند خانه ای مثل آنها را اجاره کنند، ولی جاسوسان فرقه که  توسط عبدالله تهرانی سازماندهی و امر و نهی می شوند بهترین امکانات زندگی را در اینجا دارند.

خلاصه با همین حقوق خودمون که به ما نمیدهد و به آنان می دهد یک تشکیلات خبرچینی خیلی وسیع راه انداخته و زندگی را در بیرون مثل داخل تشکیلات برای جامعه جداشدگان به جهنم تبدیل کرده است.

از همه ارگانهای بین المللی و وجدانهای بیدار مخصوصا خانواده های عزیز و مردم ایران تقاضا می کنم صدای ما به بندکشیده  شده ها توسط این فرقه جهنمی باشند و در هر کجا از کمیساریا بخواهید که مسائل مربوط به جامعه جداشدگان را خودش بعهده بگیرد و دست ما را از زیر تیغ این فرقه شیطانی بیرون بیاورید.

یادداشت از پیام رستمی عضو جدا شده از فرقه ساکن آلبانی 

انتهای پیام
 
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9975