• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری تکان دهنده یکی از زنان جدا شده: خوابیدن با مسعود رجوی از نماز شب و رفتن به بهشت واجب تر است! / فیلم

  • کد خبر : 9839
  • 06 آگوست 2017 - 9:31

هنگامه افشار، مجری برنامه تلویزیونی زنان اسیر حرمسرای فرقه های مذهبی، که در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۷ از تلویزیون پارس پخش شده به بررسی حضور زنان در فرقه های مذهبی از جمله فرقه رجوی و سوء استفاده های جنسی رجوی از زنان مجاهد می پردازد.

آنطور که خانم ها بتول سلطانی، نسرین ابراهیمی و زهرا سادات میرباقری گفته اند، رحم و تخمدان ۹۵ زن مجاهد را در پادگان اشرف خارج ساختند تا در اثر روابط جنسی حامله نشوند.
این خانم ها گفته اند زنانی که قرار بود برای مسعود رجوی شستشوی مغزی داده شوند و سپس در محفل زنان شرکت نمایند، با این توجیه بود که؛ خوابیدن با مسعود رجوی از نماز شب و رفتن به بهشت واجب تر است!

خب، طلاق های اجباری، تحویل دادن بچه ها به فرقهیا جدا کردن کودکان از مادران که نمی توانستند چنین مسائلی را پشت سر بگذارند چون مادر بودند. و از طرفی چون شوق و عشق داشتند برای نجات ایران، اینگونه کارها را می پذیرفتند و انجام می دادند.

در آمریکا نیز فرقه هایی برآمده از مسیحیت وجود دارد که برخی رهبرانشان خود را خدا و پیامبر جا زدند. فرقه هایی که هنوز هم وجود دارند و برخی تا ۱۰ هزار عضو دارند. مخفیانه یا علنی زندگی میکنند، اما ادعای تغییر رژیم آمریکا را ندارند. چرا که می دانند قوانین آمریکا آنها را تحمل نخواهد کرد و دستگیر خواهند شد.

اما مثلا یک گروهی مانند منافقین برای تغییر سیاست رژیم هستند. ولی یک وجه مشترک بین آن فرقه ها و فرقه مجاهدین خلق وجود دارد و آن این است که زن ها جذب می شوند، زن ها شیفته می شوند، مردها را به ماجرا می کشانند، سپس فرزندانشان را آلوده می کنند.

همه اینها از ذهن عجیب و غریب و بظاهر جادویی یک نیروی غیبی بلند می شود. وقتی یکی می آید و با آن جسارت می گوید من خدا و پیامبر هستم و قدرتی هم دارد، بالاخره تعدادی پیرو پیدا می کند.پیروانش معمولا کسانی هستند که ضعف های منطقی دارند.

اگر زندگی آنان را مطالعه کنید، شاید از خانواده هایی بوده اند که مشکلات روحی روانی یا کمبود عاطفی و عشق داشته اند…

زنان اسیر حرمسرای فرقه های مذهبی در یوتیوب

و همین برنامه در وب سایت پارس تی وی

انتهای پیام / آریا ایران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9839