• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تولد دوباره یکی از اعضای قدیمی فرقه رجوی / پیام تبریک فراق به خانواده رئوف فرامرزی

  • کد خبر : 9767
  • 30 جولای 2017 - 10:48

 

https://youtu.be/0zrJEbiCFvc

رئوف فرامرزی نجات یافته از مجاهدین خلق فرقه رجوی در آلبانی درحالیکه فرقه رجوی  به شدت در حال بازسازی ظرف فرقه گرایی و ایزولاسیون مطلق اعضا در تیرانا ـ آلبانی می باشد، اعتراض اعضای منتقد و ناراضی مجاهدین نیز از عملکرد و سیاست های این فرقه فزونی گرفته است .

به گزارش فراق به نقل از سایت نجات یافتگان در آلبانی، اعضای اسیر در فرقه رجوی این پرسش را مطرح می کنند که چرا ما را  در حبس خانگی نگاه می‌دارید؟ زمانی رهبری فرقه می گفت که دولت عراق اجازه نمی دهد ما از کمپ اشرف و لیبرتی در عراق خارج بشویم و یا مشکلات حفاظتی و امنیتی را مطرح می کرد. اما اکنون چرا؟ اکنون که در آلبانی هستیم چرا؟ پاسخ این است که باید ابتدا فرقه رجوی را شناخت که فقط با دروغ و شانتاژ کار خود را می خواهد پیش ببرد . پاسخ دقیق این پرسش در هراس و  وحشت  این فرقه از ” خانواده ” نهفته است. رجوی می داند که همانطور که نخستین گام برای اسارت عضو فرقه دوری وی از خانواده بود،  اتفاقا نخستین گام برای خروج و جدایی عضو اسیر از فرقه هم نزدیکی فرد به خانواده اش می باشد. اما با همه دسیسه های فرقه رجوی در آلبانی اعضای اسیر در تیرانا جواهر های گمشده خود را باز می یابند و تولدی دوباره را آغاز می کنند. یکی از این افراد که تولد دوباره خود را جشن گرفته  رئوف فرامرزی از اعضای قدیمی فرقه رجوی است که توانسته پرده های تزویر و دروغ را کنار بزند و خود را از اسارت فرقه رجوی نجات دهد، فیلم ضمیمه گوشه هایی از این تولد دوباره را نشان می دهد. آری ! به نام خدایی که انسان را آزاد آفرید.

تلاش خانواده فرامرزی برای باز پس گرفتن فرزندشان از بند رجوی بالاخره پس از ۲۹ سال نتیجه داد و پس از سالها خانواده فرامرزی بسیار خوشحالند که با تلاششان، احساسات فرزندشان رئوف دوباره بیدار شد . احساساتی که فرقه همیشه قصد کشتن آن را در درون اعضایش دارد . ایشان با کمک خانواده توانست از پس از ۲۹ سال مسیر اشتباهی را که انتخاب کرده بود و به دام این فرقه تروریستی افتاده بود، رها کند .

پایگاه خبری- تحلیلی فراق تولد دوباره آقای رئوف فرامرزی و بازگشت ایشان به آغوش پر مهر خانواده را به خانواده ایشان تبریک عرض نموده و رهایی تمام اسیران را از چنگال فرقه رجوی آرزومند است.

 انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9767