• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حرکتی بزرگ از سوی انجمن های نجات کشور: خانواده های اسیران فرقه رجوی استرداد سران جنایتکار فرقه را می خواهند

  • کد خبر : 9754
  • 30 جولای 2017 - 10:33

جهان امروزی را پدیده شومی به نام ترور و تروریسم در برگرفته است که از مهمترین عوامل شکل گیری آن استفاده ابزاری قدرت های سلطه گر و استکباری از تروریست ها می باشد.
تروریسم نوعی استفاده از خشونت و یا تهدید به استفاده از خشونت برای رسیدن به اهداف خاص ایدئولوژیکی است که توسط افراد شستشوی مغزی شده انجام می گیرد.
فرقه رجوی یکی از گروههایی است که با حمایت قدرت های سلطه گر جهان،  ترور را سرمشق فعالیت های خود  نموده و ۱۷ هزار ترور را در داخل ملت خود انجام داده است. سران فرقه تروریستی – تکفیری رجوی به اعضای خود خیانت ، خشونت و ترور را آموزش دادند تا بتوانند با ایدئولوژی غیرعقلایی و عقاید تکفیری، خود را از بی هویتی و سرخورد گی رها بخشند.

 


در همین راستا اجلاس کارگروه عملیاتی پروژه « کالکان» با هدف بررسی ساز و کارهای مبارزه با تروریسم،  ۱۹ تیر ماه در تهران برگزار شد .
حضور نمایندگان محترم انجمن نجات از جمله مدیر عامل تلاشگر آقای ابراهیم خدابنده در این نشست موجب دلگرمی خانواده های اسیران فرقه رجوی بود. در این اجلاس عنوان شد که تمامی کشورها و دولتها ، بدون در نظر گرفتن منافع سیاسی ، با گروهای تروریستی مقابله کنند .
امروزه در عصر گسترش رسانه ها، کارنامه سیاه منافقین از جمله ترور، خشونت، آدم ربایی، عملیات انتحاری، وطن فروشی، خودسوزی، دروغ  و تهمت، اعدام وانواع شکنجه ها که درنوع خود شرح بیشتری می طلبد برکسی پوشیده نیست .
فرقه تروریستی و وطن فروش رجوی موسوم به «مجاهدین خلق» با پوششی فریبکارانه در کنار دشمن ملت ایران در جنگ این کشور و عراق ماند و سال های طولانی در کنار صدام ، سربازها و نوجوانان این مرز و بوم را به خاک و خون کشید .
سران پلید این فرقه  با توسل به زور، حیله، شکنجه  و با پرداخت مبلغ ناچیز به سران زندانِ بعثی ها اسیران ایرانی را به زندان فرقه در اشرف منتقل و گرفتار نمودند.
هزاران تن از خانواده های شهدا و جانبازان ، مفقودالاثرها و همسران بی سرپرست  از قربانیان وطن فروشی ها و جنایت های این فرقه می باشند.
سران این فرقه چهل سال با انواع حیله ها  و دروغ ها برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ ها و میدان کشتارها به راه انداختند که خوشبختانه همگی در نطفه کور و ناکام ماند.
از جمله این ناکامی های بزرگ، عملیات فروغ ناجاویدانِ منافقین بود که در آن سران فرقه حتی به دختران و زنان هم رحم نکردند  و بدون کوچکترین آشنایی به امور نظامی آن ها را روانه میدان آتش نمودند.

فرقه رجوی در این عملیات بیش از دو هزار کشته داد که اغلب کشته شدگان از دختران و زنان جوانی بودند که هیچگونه آشنایی به فنون رزمی نداشتند .  در نهایت در یک جمله می توان گفت ترور و خشونت سرمشق اصلی ایدئولوژی پوچ این فرقه می باشد.
خوشبختانه در روزگار امروزی قوانین ضد تروریسم  مورد توجه اغلب کشورهای جهان می باشد که یکی از موارد آن موضوع توافق بین المللی در استرداد مجرمین است.
مجرم هایی که پس از انجام جرم  به خاک کشور دیگری می روند  با توجه به اینکه کشور های مختلف بین هم قراردادی مبنی بر استرداد مجرمین منعقد کرده اند ، قابل استرداد می باشند.
علاوه بر قرارداد استرداد مجرم ، امروزه بیشتر کشورهای دنیا در بین قوانین داخلی خود نیز مقرراتی راجع به استرداد مجرم پیش بینی نموده اند.مثلا در قانون اساسی جمهوری اسلامی ماده ۱ راجع به استرداد مجرمین مصوب ۱۴ اردیبهشت ۱۳۳۹ می گوید :در مواردی که بین دولت ایران و دول خارجی قرارداد استرداد منعقد شده استرداد طبق شرایط مذکور در قرارداد به عمل خواهد آمد و چنانچه قراردادی منعقد نشده و یا اگر منعقد گردیده حاوی تمام  نکات لازم نباشد استرداد طبق مقررات این قانون به شرط معامله متقابله به عمل خواهد آمد.

نکته حائز اهمیت درباره این موضوع آن است که سران فرقه تروریستی رجوی هم اکنون خود را در دامان کشورهایی پنهان کردند که خود را مدعی دفاع از حقوق بین الملل و حقوق بشر می خوانند.
تک تک سران جنایتکار فرقه رجوی باید استرداد شده و در کشور خود پاسخگوی خیانت ها به پدران و مادران بی گناه باشند که فرزندان آن ها را فریبکارانه از آغوش خانواده جدا کردند.

خانواده های اسیران فرقه رجوی استرداد سران تروریستی این فرقه را از مقام های بین المللی و اینترپل خواستار هستند تا شاهد مجازات جنایت کارانی که خانواده ها را داغدار کردند، باشند .

هم اکنون ده ها سال است که مادران چشم به راه و گوش به زنگ نشستند که شاید نماینده های حقوق بشری بویی از بشریت برده باشند و به فریاد این خانواده ها و مادران مظلوم برسد.

تشکیل انجمن های نجات کشورتنها بارقه امیدی در دل خانواده های اسیران فرقه رجوی بود تا صدای خانواده ها موجب آگاهی و بیداری اسیران شود. بنا بر اذعان اغلب جدا شده های اخیر از فرقه رجوی، رسیدن پیامی از سوی خانواده بود که ان ها را از خواب غفت بیدار کرد.

اکنون به یاری خداوند و تلاش برادر بزرگوار آقای ابراهیم خدابنده این حرکت بعد از سال ها گسترده شده و به سوی هدف متعالی خود که رهایی تمام اسیران دربند این فرقه می باشد نزدیک شده است.

امیدواریم مقام های بین المللی و نهاد های حقوق بشری نیز در راستای استرداد سران جنایتکار فرقه رجوی کمر همت بسته و اقدام جدی نمایند تا با مجازات آن ها شاید از داغ های دل خانواده های اسیران فرقه رجوی کمی اندک شود.

یادداشت از ثریا عبداللهی

خانواده های اسیران فرقه رجوی، استرداد سران جنایتکار این فرقه را می خواهند

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز اردبیل

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9754

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی