• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مهدی ابریشمچی، پهلوان پنبه ی رجوی

  • کد خبر : 9632
  • 26 جولای 2017 - 10:57

تحلیل ها وتفسیرهای چهره های مختلف فرقه ی رجوی ازمراسم مسخره ی ویلپنت ادامه دارد واین بار مهدی ابریشمچی به میدان آمد تا بجای مقاله نویسی ، مصاحبه ای با رسانه های باند رجوی داشته باشد که منهم خواستم بانقل گفته هایی ازاو به بررسی اجمالی این سخنان بپردازم.

” مهدی ابریشم‌چی: این پیروزی بزرگ قبل از هر چیز، جای تبریک و هزار تبریک به مردم ایران دارد؛ زیرا یک پیروزی بزرگ ملی و میهنی برای مردم ایران و بر ضد رژیم ضدبشری آخوندی بود. در واقع باید بگوییم نقطه به ثبت دادن بسیاری از پیروزیهای مقاومت و شکست‌های رژیم بود. به همین دلیل، واقعاً خدمت هموطنان عزیز، همه کسانی که در داخل و خارج کشور دست‌اندرکار بودند و برای برگزاری پیروزمند این گردهمایی بزرگ با تمام قوا بسیج شده و تلاش کردند، تبریک عرض می‌کنم “.

خجالت مان ندهید آقا مهدی یا برادر شریف !!

اما من هم به عنوان یکی از اهالی ایران که طرف تبریک شما قرار گرفته ام ، هرچه فکر کردم مناسبت بجایی برای این عرض تبریک شما نیافتم! نگاهی به گفتگو با مهدی ابریشمچی

آخر چه تحلیلی از ساختار سیاسی- اقتصادی ایران ارائه شد که دیگران نتوانسته بودند، تازگی داشته و … تا مثلا سنگ بنای تئوری های منطبق با این شرایط گ  ذاشته شد  و روزی و روزگاری بکار مردم آید؟!

جز رجزخوانی ها و کف زدن های ممتد که دریک عروسی باشکوه هم میتوان سراغ آنرا گرفت ، مسئله ای مطرح شد ؟

جز ادای دینی که سیاسیون سابق غربی دربرابر اجرت المثل های دریافتی ونیز تبلیغ سیاست های جنگ طلبانه ی جناح هارتر امپریالیزم ، انجام دادند؟!

” این گردهمایی در تاریخ مبارزات مردم ما به‌لحاظ سیاسی یک نقطه عطف بود… اولین ویژگی برجسته این گردهمایی، ایجاد ارتباط با خواهران و برادران اشرفی بود که در گردهمایی حضور پیدا کردند و چشم مردم به جمال آنان روشن شد… نوری بود به چشمان مردم ایران و دوستداران آزادی؛ آنهایی که نگران این فرزندان مقاوم و مبارزشان بودند “.

مردم چه سودی ازاین کارناوال شما داشتند و این نقطه ی عطف چه معنی دارد؟!

بخصوص برای ما مردم تبریز که کارناوال های بزرگتری را معمولا هرماهه دربازی های تیم  فوتبال تراکتور مشاهده میکنیم ، با این فرق که شرکت کنندگان در کارناوال های تراکتور سازی ، ازلحاظ نشاط  وجوانی برتری کیفی برکارناوال شما دارد  و هیچکس  پول و رشوه ای دراینجا به کسی نمیدهد وخرجی برای سازماندهی آن نمیشود!!

پس اگر قرارباشد کارناوالی ما مردم تبریز را به وجد آورد ، از آن نوع باید باشد که باشکوهتر ازمال خودمان باشد وحال اینکه کارناوال  “ویلپنت ” ، درمقایسه با نوعی که ما برگزار میکنیم ، خیلی محقر است!!

به ان قسمت از اظهارات این همشهری خوش غیرت خود که می رسیم ، باید به عرض انورش برسانیم که  خودتان هم  قبول دارید این بخت برگشتگان محصور در کمپ های اشرف، لیبرتی و اکنون تیرانا مجال خودنمایی ازرسانه ها را نداشتند واکنون این مهم انجام شده و کف زدن های آنها با حرکت سریع دوربین بنمایش گذاشته شد و  تبدیل به نقطه ی عطف شد!!!!

” من به‌خصوص می‌خواهم به زندانیان مقاوم و مشارکت آنان و فراخوانهایی که از داخل سیاه‌چالها برای شرکت در گردهمایی دادند، تبریک بگویم. اینها همه از ابعاد چشمگیر این مراسم هستند “.

اگر این زندانیان مقاوم؟! آزادی آنرا داشتند که پیام هایی برای این  جلسه ی شعبده بازی شما ارسال کنند ونام شان هم خوانده شود دیگر چه غم؟!

آیا این نشان نمی دهد که این زندانیان ازآزادی وسیعی برخوردارند؟ آزادی ای که شما یک صدم آنرا هم برای اعضای سازمان خود برسمیت نمی شناسید ؟!

چرا لااقل دراین مورد با دولت جمهوری اسلامی ایران به رقابت برنخاسته وایامی را برای تماس این اعضاء با خانواده هایشان اختصاص نمیدهید وحتی سعی نمیکنید که دراین مورد گوی سبقت را از رژیم ایران بربایید؟!

معطل چه هستید وچرا نمیخواهید خود را درمعرض محک افکار عمومی ومخصوصا خانواده های خسران دیده ی این اعضای فرقه ی رجوی قرار دهید؟!

” … تردیدی نیست که از ۳۰خرداد  گذشته تاکنون، سال شکست‌های بزرگ رژیم و سال پیروزیهای بزرگ مقاومت بود. در یک کلام، این گردهمایی موفق شد پیروزیهای مقاومت و در نقطه‌ مقابل شکست‌های رژیم را به منصه‌ ظهور برساند و در معرض دید جهانیان قرار دهد. این گردهمایی توانست تعادل قوای بین مقاومت و مردم ایران از یک‌سو و رژیم آخوندی را از سوی دیگر، به نفع مقاومت و علیه رژیم ضدبشری آخوندی به نمایش بگذارد “.

این پهلوان پنبه ی رجوی ، با این اظهار نظر خود ، بدون آنکه قصد داشته باشد ، بروشنی نشان داده که سازمان مجاهدین خلق فعلی ، فرقه ای بیش نیست!

چرا که اینهمه شکست درطول این ۴ دهه را بحساب پیروزی گذاشته و  هیچ شکستی را که امری معمول در زندگی است ، قبول ندارد و بازبان بی زبانی تئوری معروف فرق ضاله را که هر شکستی مال دشمن  وهر پروزی ای برای خود به ثبت میرساند!

رقص نور و حرکت سریع دوربین برای پرتعداد نشان دادن افراد حاضر در سالنی به گنجاش کمتر از ۵هزار نفر ، دارای چه قدرتی است که میتواند تعادل قوا را برهم زند؟!

اصلا این شعبده بازی چه ارتباطی با مشکلات مردم داشت ؟!

چرا هرگز فکر نکرده اید که زمانی لازم است که به این یاوه گویی ها پایان دهید؟!

” یکی از شکست‌های دیگر رژیم شکست سیاست جهانی مماشات بود. این سیاست که بزرگترین خدمت را علیه مقاومت به رژیم کرده بود، به سرانجامی رسید. در سال جدید، سیاست غالب جهانی و سیاست غالب آمریکا مماشات نیست. این چرخش طبعاً علیه رژیم و به نفع مقاومت است. .. یک ائتلاف منطقه‌ییِ ضد رژیم با شرکت کشورهای عربی ـ اسلامی شکل گرفت. آمریکا نیز در این ائتلاف شرکت کرد…”.

دراین ۴۰ سالی که تغییر حکومت درایران انجام گرفته ، این سیاست امپریالیستی ازچه کاری که برعلیه مردم ایران می توانست بکند  که نکرد؟!

ترورهای مشکوک همان ماه های اولیه ی انقلاب ، سوء استفاده از خواسته های اقلیت های دینی یا قومی درجهت ایجاد کدورت ، تشویق وتسلیح صدام برای حمله به ایران ، کودتاهای رنگارنگ ، نفوذ در سازمان شما وتشویق مستقیم وغیر مستقیم رجوی بوالهوس وجاه طلب برای انجام عملیات تروریستی بی سابقه درتاریخ کشورمان – که تبعات مهلکی مانند کم دوام کردن بهار آزادی را درپی داشت – ، تحریم های ظالمانه شبیه آنچه برعلیه کوبا و … انجام میشد ومیشود ، اززمره اقدامات امپریالیست ها که سیستم امریکائی آنرا نمایندگی میکند ، برعلیه ما ایرانی ها بوده که با برچیدن بساط سلطنت ۲۵۰۰ ساله- والبته بیشتر- درصدد توسعه ی همه جانبه ی کشورمان بودیم.

ائتلاف دولت های مورد اشاره ی شما ،  بعنوان زیر مجموعه ای ازاین اقدامات عمومی آمریکا بوده که ازاول هم بوده وحالا علنی تر شده و حالا فرقی نمیکند بود ونبودش !

شما اینهمه زورگویی و رذالت را ” مماشات دانسته اید و کاملا معلوم است که تنها زمانی ازعدم مماشات حرف خواهید زد که شما را همراه توپ وتانک هایشان به ایران برسانند ونمیدانید به اعتراف خودشان افراد دیگری هم دارند که اهمیت بیشتری بدان ها می دهند وشما با به نفهمی زدن خود ، تاثیری بر واقعیات نخواهید گذاشت !!

جان مک کین که با شما ملاقات کرد، با رضا نیم پهلوی هم کرد وبنابراین روی حمله ی نظامی این جهانخواران به ایران، حساب زیادی بازنکنید!

حمله ای که ممکن است به درجه ای ازشدت برسد که به جنگ جهانی تمام عیار تبدیل شود ودراین کار هیچ خیری برای هیچکس نیست!!

” گردهمایی ویلپنت، شکست‌های رژیم و پیروزیهای مقاومت را متبلور کرد و تغییر تعادل‌قوا را نشان داد. تمام شخصیت‌های نامدار سیاسیِ شرکت‌کننده در این گردهمایی، از ۵قاره جهان با مقاومت ایران همصدا بودند. آنها راجع به ضرورت سرنگونی و امکان آن و نیز راجع به مقاومت به‌عنوان آلترناتیو صحبت کردند. بنابراین بروز سیاسی این واقعیت، فقط یک بروز ایرانی نبود، جنبه‌ بین‌المللی داشت “.

نامداری این شخصیت ها ، ازبابت دشمنی شان با ” خلق های قهرمان ایران وجهان ” است وآیا این برای شما که قدرشان میدهید ودرصدرشان می نشانید ، مایه ی افتخار است؟!

فعلا بروید مشروعیت خودتان را ازاین جانیان بگیرید ، نوش جان تان!

من به همراه تمامی مردم آزادیخواه وزحمتکش جهان ، نزدیکی با این نامداران شما را مایه ی شرم برای خود دانسته وازآنها اعلام برائت میکنیم!

همه ی این افتخارات ، نصیب خودتان ما نخواستیم!!!

یادداشت از نوید

انتهای پیام / ایران قلم

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9632