• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

یادداشت یک جدا شده از فرقه رجوی: پس لرزه های ویلپنت

  • کد خبر : 9516
  • 17 جولای 2017 - 10:35

طبق خبرهایی که از دوستانم در درون فرقه بدستم رسیده است، در چند روز گذشته دو نفر از فرماندهان این فرقه بدلیل شدت فشارها و محدودیتهای روزافزون و نبودن کوچکترین روزنه امید، مقر فرقه را ترک کردند و بدون اینکه حتی اطلاع دهند صف خود را با فرقه جدا نموده و به دنیای آزاد قدم گذاشته اند، که از این بابت جای بسی تبریک دارد.

همانگونه که از یک ماه قبل پیش بینی کرده بودم، موج روز افزون نارضایتی و مخالفت در درون تشکیلات فرقه تروریستی رجوی هر روز ابعاد جدیدتری بخود میگیرد. گفته بودم که این روند نه تنها تمامی ندارد بلکه روز به روز اوج بیشتری خواهد گرفت.

خیلی جالب است که فرقه با وجودیکه از ماه ها قبل در تدارک برگزاری مراسم خودش بود و میلیون ها دلار هزینه کرد و انواع و اقسام لابی های جنگ طلب آمریکایی و صهیونیستی و وهابی و همچنین دانشجویان و پناهندگان خارجی را برای رونق بخشیدن به این گردهمایی پوشالی بسیج نموده بود، علی رغم اینکه با آوردن انواع و اقسام نفرات غیر ایرانی درصدد نشان دادن سیل جمعیت بر می آمد، علی رغم تمام اقدامات ضدانسانی و کثیفی که در آلبانی بر سر جداشدگان در می آورد، اما از قدیم گفته اند که خدایی هم آن بالا حی و حاضر هست و بقول معروف چوب خدا صدا ندارد و این روزها بخوبی شاهدش هستیم که چگونه پس گردن سران این فرقه را گرفته است.

فرقه ای که دم از گردهمایی بزرگ ایرانیان می زند و خود را نماینده برحق امام زمان می داند، فرقه ای که خود را صدای سرکوب شدگان میهن می نامد، خیلی جالب و مضحک و خنده دار است که چگونه ایرانیان از آن رویگران هستند و خود چگونه سرکوب کننده افراد و نیروهای خودش هست، بطوری که این روزها صحنه های جدیدی آنهم در اروپا – قدری توجه بفرمایید آنهم در خود اروپا – شاهدش هستیم که اکنون شرح میدهم:

طبق خبرهایی که از دوستانم در درون فرقه بدستم رسیده است، در چند روز گذشته دو نفر از فرماندهان این فرقه بدلیل شدت فشارها و محدودیتهای روزافزون و نبودن کوچکترین روزنه امید، مقر فرقه را ترک کردند و بدون اینکه حتی اطلاع دهند صف خود را با فرقه جدا نموده و به دنیای آزاد قدم گذاشته اند، که از این بابت جای بسی تبریک دارد.

همانطور که می دانید در این مدت شاهد افت روند گذشته خروج نفرات بودیم. دلیلش نیز همانگونه که قبلا توضیح داده بودم در قدم اول بدلیل همزمان شدن با ماه مبارک رمضان و دوم بدلیل بسیج تمام عیار فرقه بود که در آستانه برگزاری گردهمایی ویلپنت تمام تلاش خودش را با نیرنگ و فریب کرده بود تا مانع خروج افراد بشود و انواع وعده و وعیدها بر سر انتخابات ریاست جمهوری داده بود. اما همانطوری که به اطلاع رساندم اولین نفر بلافاصله بعد از اتمام مراسم از فرقه جدا شد و صف خود با فرقه را جدا نمود. سپس موضع گیری مطبوعاتی و سیاسی علامه حسینی از حامیان گذشته فرقه در پاریس بود که همچون سونامی بر سر فرقه خراب و آوار شد و اکنون نیز فرار این دو فرمانده دیگر که از فرقه خارج شده اند.

توجه می کنید که این فرقه در حضیض ذلت و انحطاط روزافزون دیگر در این روزها جای فراری برای خود پیدا نمی کند چراکه همگان به عینه و به چشم و در عمل می بینند که در آلبانی علیرغم زورگویی ها،  فشارهای روحی و قطع مستمری پناهندگی جداشدگان، اما آنچه که خود محکوم به آن است و از آن گریزی ندارد را تجربه می کند.

حال باید به فرقه و مشخصا شخص مریم رجوی گفت که اگر در تاریخ ملتها نمونه ای حتی یک نمونه  پیدا کردید که فرقه ای توانسته باشد تا به ابد اعضای خودش را با فریب ذهنی و شستشوی مغزی و کنترل فکری در حصار و چنگال خود نگاه دارد، اگر نمونه ای یافت شد که ناراضیان را تا ابد سرکوب نموده باشد، بی شک شما نیز نمونه دوم آن خواهید بود.

شما آن قدر در انحطاط روزافزون خودتان بسرعت پیش میروید که حتی اکنون نیز نمی خواهید دست از حماقت خود بکشید. این فریضه و رسالتی است که صد البته بر عهده ما خواهد بود تا کوس رسوایی تان را عالم گیر نماییم .

یادداشت از الف. دال. (تیرانا – آلبانی)

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9516