• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اعتراض گروهی از خانواده های اسرای فرقۀ رجوی به معاون وزیر کشور آلبانی

  • کد خبر : 9481
  • 16 جولای 2017 - 11:03


 معاون محترم وزیر کشور آلبانی

جناب آقای ایلونا جبریا

شما هم جزء شرکت کنندگان درمراسم مسخرهای ویلپنت مریم رجوی در فرانسه بودید و درسخنرانی کوتاه خود آورده اید :

” خانم رجوی یک الگوی الهام بخش است که نشان میدهد که یک زن چه کارهایی میتواند انجام بدهد، انسانها چه کمکی میتوانند به صلح و آزادی بکنند. حضار عزیز، مهمانان عزیز و شریف، خانم رجوی عزیز، در ابتدا مایلم درود بفرستم به برادران و خواهرانمان در آلبانی که در حال دیدن شما هستند، سلام “!

بلی مخاطب وممدوح شما مثل دیگر زنان کارهای زیادی میتوانند انجام دهند ولی آنچه مریم رجوی شما درطول نزدیک به ۴دهه درهمکاری تنگاتنگ با شوهر مرحوم یا مخفی شده اش مسعود رجوی کرده ، عبارت از فرو پاشاندن هزاران خانواده از زیر دستان خود ، تبدیل یک سازمان به یک گروه سکتاریستی ، قلع وقمع معترضان به سیاستهای استبدادی رجوی ، گرفتن حق انتخاب کردن وشدن دراین سازمان ، برگزاری کلاس های مغزشویی ومسخ شخصیتی افراد سازمان  که مجبور به قبول روابط مراد ومریدی را در تشکیلات شوند ونیز جلو گیری از ارتباطات کمپ نشینان تیرانا با دنیای آزاد وبرقراری سانسور کامل در تشکیلات می باشد وآیا شما این رویه را قبول دارید و حاضرید این مناسبات درکشور شما هم برقرار شود وحتی جرات دارید این مسائل را با شهروندان خود درجریان گذاشته وبگویید برای حمایت ازاین طرز تفکر به فرانسه مسافرت کرده بودید؟!

 اظهارات شما دررسانه های رجوی بشکل زیر ادامه یافته است :

” افتخار بزرگی است برای من که در این جلسه فوق العاده باشم. اولین باری که اینجا بودم سال ۲۰۱۴ بود، تا آن موقع دولت آلبانی با نخست وزیری ادی راما و دولت قبلی دویست و پنجاه تن را پذیرفته بود؛ این یک عملیات عظیم بود. با حمایت نخست وزیرمان، رهبر الهام بخشمان، با حمایت همکارانمان، این کار را انجام دادیم. بله ما انجامش دادیم “.

متاسفانه این افتخار بزرگ بخاطر کارهایی است که مریم رجوی کرده و ما شمه ای ازآن را بیان کردیم؟!

در ضمن ، معلوم است که شما کار دولت قبلی آلبانی را قبول کرده و تعهداتش را برگردن میگیرید  که ما هم ازاین بابت ازشما تشکر کرده و یادآورمیشویم که:

۱- دولت آلبانی صراحتا گفته بود که این افراد ( اعضای مفلوک تشکیلاتی که  ظاهرا مریم رجوی آنرا رهبری میکند) بلحاظ شستشوی مغزی شدن ، افراد خطرناک وغیر عادی شمرده شده و بلافاصله بعد ازورود به آلبانی شایسته ی جذب به جامعه را ندارند!

۲- دولت شما در رفع این مشکل ، متعهد شده بود که این افراد را به روانپزشکان وروانشناسان معرفی نماید تا طی پروسه ای به حالت عادی بازگشته و بتوانند مانند شهروند هرکشوری ، جذب جوامع شوند.

۳- ازنظر دولت آلبانی، این اسرای رجوی میبایست لااقل یکی از زبان های معتبر دنیا را یاد میگرفتند تا درکنار حرفه هایی که میآموزند، قادر به جذب درجوامع غربی باشند!

حالا توضیح فرمایید که درمقابل این  تعهدات دولت آلبانی چه کارهایی ودرچه سطحی انجام داده اید؟!

ما ضمن اینکه نگران عدم وفا به عهد دولت آلبانی درموارد فوق میباشیم ، شرکت اینگونه وسخنرانی آنچنانی شما عالیجناب را تماما درنقض این تعهدات ارزیابی میکنیم!

چرا که این خانم مورد علاقه ی شما ، نقش موثری در شستشوی مغزی ساکنان کمپ تیرانا ( فرزندان ما ) داشته ووظیفه ی شما جلوگیری از تشکیل کلاس های شستشوی مغزی او بوده درحالی که سخنان تان برخلاف این تعهدتان میباشد!!

شما دراین مراسم گفته اید :

” ما از خواهران و برادرانمان استقبال کردیم که در گروههای تروریستی نیستند بلکه افرادی هستند که برای یک دموکراسی بهتر، برای صلح میجنگند. آنها در یک کشور آزاد و دموکراتیک مانند آلبانی زندگی میکنند؛ خانم رجوی یک الگوی الهام بخش است که نشان میدهد که یک زن چه کارهایی میتواند انجام بدهد، انسانها چه کمکی میتوانند به صلح و آزادی بکنند. افراد زیادی هستند که میخواهم بآنها درود بفرستم، آلبانی یک الگوی منحصر بفرد را نشان داده است، الگویی که توسط بسیاری از کشورها دنبال نشده است، ولی این نشان میدهد که حتی یک کشور فقیر قلبی خیلی باز دارد و میتواند هرکاری را با قلب خود بکند “.

 اولا اینها که غیر ازمریم رجوی وحواریون نزدیک او ، اراده ای ازخود ندارند که بخواهند تروریست باشند یا بنفع صلح اقدام کنند که اگر داشتند که دولت شما نمیگفت که شستشوی مغزی شده وباید تحت درمان قرار گیرند.

ثانیا ، ما شخصا آرزو داریم که اگر آلبانی یک کشور دموکراتیکی هست ، این دموکراسی شامل اکثریت اعضای مجاهدین باشد ونه محلی برای جنجال سازی ها وخیمه شب بازی های مریم رجوی ومکانی برای توسعه ی کلاس های القای فکری وشستشوی مغزی او که به معنی نفی هرگونه آزادی برای فرزندان ماست !

در کشور دموکراتیک شما ، هنوز این کمپ نشینان ، حق تماس با خانواده های خود وحق ملاقات  با آنها را ندارند ورهبری سازمان صراحتا گفته است که شما خانواده ها ، تنها بانفی دولت قانونی خود و قبول بی چون وچرای شعارهای ما ، میتوانید  که با عزیزان خود درآلبانی ملاقات داشته باشند!!

یعنی  داشتن حق ملاقات ، منوط به تابعیت از مسعود ومریم رجوی و مبارزه با جمهوری اسلامی است وآیا کشور دموکراتیک شما این پیشنهاد مریم رجوی را قبول میکند وآنرا درراستای هرچه بیشتر دموکراتیک تر شدن جامعه ی آلبانی میدانید؟!

گروهی ازخانواده های تبریزی اسیران فرقه رجوی

پیوند رهایی

انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9481

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم