• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نامه مهدی پالیده به برادر اسیر خود:جهت آمدن به آلبانی هرگونه اقدامی لازم باشد انجام خواهم داد

  • کد خبر : 9458
  • 15 جولای 2017 - 11:15
 ایوب جان سلام
امیدوارم در سایه خداوند عزوجل سالم و سلامت بوده و باشید باری تا حال از زمان انتقال به کشور آلبانی بالغ بر هشت نامه برایتان ارسال داشته ام ولی متاسفانه هیچگونه جوابی از شما ندیده ام بارها مکررا خدمتتان عرض کرده ام که ملاقات بنده با شما فقط و صرفا در راستای مسائل خانواده بوده و واقعا لازم و ضروری است که با شما دور از هرگونه جنجال های سیاسی ملاقات کنم ، دلیل تماس نگرفتن شما واقعا برایم مشخص نبوده و نیست اگر شما خودتان نمی خواهید که این امر محال است و اگر فرقه چنین امکانی را در اختیار شما نمی گذارد که شما لااقل بتوانید با یکی از افراد خانواده در مورد مسائل مهم خانواده که به شما هم ارتباط دارد تماس بگیرید که بسیار ناشایست و قبیح است.
فرقه رجوی باید به شما این امکان را فراهم سازد که لااقل بعد از سالهای طولانی بتوانید با خانواده تماس داشته باشید. البته دلیل نگذاشتن تماس گرفتن شما با خانواده بسیار مشخص و واضح است. در اثنای صحبتهایم چند کلمه هم به سران فرقه باید بگویم که شما با چه توجیه اخلاقی و قانونی و با در نظر گرفتن کدامین معیارهای حقوق بشری شخصی را چندین سال از تماس با نزدیکترین افراد خانواده منع می کنید.
ایوب جان امیدوارم به شما این اجازه را بدهند و این امکان را فراهم سازند که بتوانم چند کلمه ای دور از مسائل سیاسی و صرفا در مورد مسائل خانواده تماس داشته باشیم. لازم است بگویم جهت آمدن به آلبانی هرگونه اقدامی لازم باشد انجام خواهم داد.

۱۳۹۶/۴/۲۱

Gingrich
آلبانی
منبع:نیم نگاه
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9458

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم