• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نقش بانوی مدافع فرقه رجوی در فریب اسرای آلبانی

  • کد خبر : 9411
  • 12 جولای 2017 - 12:13

اینگرید بتانکور یک خانم راستگرای کلمبیایی فرانسوی اصل است که زمانی زندانی انقلابیون نهضت رهایبخش کلمبیا بود.

او زمانی هم شانس خود برای احراز ریاست جمهوری کلمبیا را امتحان کرد که توفیقی دراین کار نداشت.

اما این عدم توفیق به معنای آن نبود که جایگاه خود را در جبهه ی ضدانقلاب جهانی تعریف نکند وبه یکی از مشتریان دائمی خیمه شب بازی های فرقه ی رجوی تبدیل نگردد!

او برای حمایت از مریم رجوی  جزو اولین کسانی بود که به کمپ آلبانی رفت تا درفریب این اسرای نگون بخت رجوی به ایفای نقش ” انترناسیونالیستی “!!! خود بپردازد!

او یکی از پاهای ثابت خیمه شب بازی های ” ویلپنت پاریس ” مریم رجوی – ترکی الفیصل می باشد !

خانم اینگرید بتانکور هم جزو سخنرانان اصلی این مراسم مسخره بود که حرف هایش بحد کافی مورد توجه رسانه های رجوی قرار گرفت که چکیده ی آن ذیلا آورده شده وجواب های درخوری نیز بدانها داده میشود:

” تدابیر امنیتی یا عملیات نظامی برای شکست تروریسم مذهبی کافی نیست، باید به ریشه رفت! ریشه تاریخی آن (تروریزم مذهبی ) انقلاب ایران در سال ۱۹۷۹می‌باشد. بنیادگراهای ایرانی اولین کسانی بودند که مدل حکومتی بر پایه قدرت مطلقه ولی‌فقیه را مستقر کردند…”.

کاملا موافقم!

 

Linda-Chavez-Ingrid-Betancourt-Mojahedin_Khalq_MEK_terrorists

باید به ریشه رفت و با تورق تاریخ آگاه شد که چگونه درجنگ اول جهانی دولت عثمانی مضمحل شد و عربستان بعنوان بخشی ازاین امپراطوری وسیع جدا شده وبه خانواده ی بسیار خشن سعودی و وهابی عربستان اجازه داده شد که با قسی القلبی تمام ، تمامی مردم این شبه جزیره را مطیع ومنقاد وهابیت نموده تا به عراق هم حمله نموده و۶۰هزارنفر ازمردم شیعه ومذکر کربلا را ازدم شمشیر گذرانده و مراکز مقدس شیعیان را با خاک یکسان نماید!

باید به ریشه رفت وتلاش های انگلستان برای ایجاد اخوان المسلمین درمصر را دریافت !

باید به زمانی رفت که دولت فخیمه ضعیف شده و امور جهان گسترده ی تحت تسلط خود را به آمریکا واگذار نمود تا پرزیدنت ژنرال آیزنهاور درکاخ سفید ، رهبران این جمعیت را به مهمانی مجلل فراخواند وبسلامتی آنها جام شراب خود را بالا برد !

باید تاریخ معاصر افغانستان را خواند ودید که چگونه با بودجه ی عربستان ، آموزش پاکستان و رهبری وبرنامه ریزی آمریکا ، انواع مجاهد ها وطالبان ها بوجود آمد که بزودی بصورت القاعده، طالبان ، داعش  و… چهره نمودند!

همه ی اینها درزمانی اتفاق افتاد که اثری ازجمهوری اسلامی نبود!!

این خانم یا به سراغ تاریخ نرفته ویا اگر رفته بنفع اش نبوده که این مسائل را ببیند و مطرح کند!

خانم فوق به گفته های خود چنین ادامه میدهد :

” دیکتاتوری ایران صاحب ابزاری برای گسترش تروریسم مذهبی به‌نام پاسداران است. با آنها و به یمن آنها رژیم ایران از حزب‌الله لبنان، حوثیهای شیعی یمنی و حتی سازمانهای سنی مثل القاعده و طالبان حمایت به‌عمل می‌آورد. داعش هم باید به‌عنوان محصولی از سیاست رژیم ایران به‌شمار بیاید “.

ارتباط ایران با حوثی هایی که قبل ازوجود عربستان و درایام لشکر کشی این دولت فخیمه به هندوستان  و… ، دست به مقاومت جانانه ای علیه استعمار گری زدند ، چندان قابل توجه نیست وایران با وجود آگاهی ازاین مسئله که قسمت اعظم اراضی ای که عربستان نفت آنجا را استخراج کرده وبه مصارف این چنینی می رساند ، متعلق به مردم یمن وحوثی هاست ، برای اجتناب ازدرگیری منطقه ای وبرادرکشی بین مسلمانان ، ازکنار قضیه میگذرد!

حزب اله هم یک جریان مردمی با وزرایی دردولت لبنان و وکلایی در مجلس آن کشور بوده وجزئی از حاکمیت لبنان است واتفاقا عمده ترین نیرویی است که درمقابل تجاوزات اسرائیل قهرمانی نشان داده وبطور غیر مستقیم ، از منافع ملی ما هم دفاع کرده است!

سازمان های سنی القاعده وطالبان هیچ ربطی به ایران ندارند و داعش هم که ازدل القاعده ی عراق بیرون آمد. عراقی که قبل از حمله ی نظامی ائتلاف به آن ، جایی برای رشد ونمو القاعده نبود !

یک ادعای بی شرمانه ی دیگر :

” رژیم ایران با تبحر خاصی موتلفینش، سوریه و عراق را واداشت که رهبران آنچه که بعدها تبدیل به داعش شد را آزاد کنند. هدف رژیم ایران این بود که تأسیس گروهی در سوریه که به‌لحاظ ایدئولوژیک به خودش نزدیک باشد را تسهیل کند تا مخالفان بشار اسد را شقه کند و حمایتهای غرب از این اپوزیسیون را ناکارا بکند “.

یعنی چه خانم محترمه؟!

ابوبکر البغدادی- بعنوان یک القاعده ای، درزندان آمریکائی ها بود واینقدر آزاد که میتوانست به همه ی بندها سربزند!

مدارک معتبری وجود دارد که درایام زندانی بودن این خبیث، مامورین سرویس امنیتی اسرائیل وارد زندان شده وبه آموزش او می پرداختند!

این شخص توسط آمریکائی ها آزاد شد وبه عبدالخلافی – افسر اطلاعاتی برجسته ی نیروی هوائی صدام- سپرده شد تا داعش را بوجود آورند و سپس اشغال لیبی سبب مسلح شدن داعش تا سطح یک ارتش شد وبقیه ی قضایا!!

درادامه :

” نیروی آرام این مقاومت توسط زنی نمایندگی می‌شود که مورد علاقه و تحسین همگی ما به‌دلیل شهامت و ذکاوتش است؛ مریم رجوی. وی با حمایت همگی شما و به یمن مقاومت هزاران هزار زن و مرد ایرانی در شرف تبدیل شدن به نیروی واقعی ضدتروریستی است که ما به آن نیاز داریم. ..”.

نیروی آرام یعنی چه خانم؟!

منظوری داشتی که نتوانستی بیان کنی یا همینطور کشکی کتره ای حرف زدی؟!

درمورد ذکاوت و شهامت این خانم ممدوح شما چه عرض کنم!

فقط می توان گفت که ازهم پاشاندن هزاران خانواده برای او مثل آب خوردن راحت بود ودر دلاله گی محبت کسی یارای رقابت با او نداشته والحق که مدیر خوبی برای یک حرمسراست که اگر میل به حرمسرا نشینی دارید، عجله کنید تا فرصت ازدست نرود!!

 دیگر اینکه به عرض انورتان برسانم  که این هزاران زن ومرد زندانی شده درکمپ آلبانی مسلوب الاراده اند و کار شاقی مانند مبارزه با تروریزم ازآنها برنمی آید!!

بازهم :

” اگر ما امروز در این‌جا گردهم آمده‌ایم، برای این است که اتحاد و قدرتمان را به نمایش بگذاریم. همه اینها دور مریم رجوی شکل می‌گیرد. دوستانی از سرتاسر جهان دور او را گرفته‌اند، دوستانی با تنوعات بسیار. هر کدام از ما در این‌جا همه نژادها، همه فرهنگها و همه مذاهب جهان را نمایندگی می‌کنیم؛ ما معتقدیم که این اتحاد بهترین استراتژی برای پایان دادن به تروریسم بین‌المللی آخوندها می‌باشد “.

شما به عنوان چه کسانی دراینجا گردهم آمده اید؟!

کدام ملاط و واسطه ای باعث این گردآمدن شما شده وچه قدرتی را برای ترساندن چه کسی بنمایش می گذارید ؟!

آیا منافع مشترک شما ها  این نیست که هرکدام بنوعی درحمایت ازتروریزم دست داشته اید ودارید؟!

ومنافع دیگر به جیب زدن دلارهای عربستانی نیست ؟!

کدامیک ازاین دومنافع ، مزیتی بر دیگری دارند؟!

قصد مریم ازبرپائی این شعبده بازی ، دوشیدن گاو شیردهی بنام عربستان از یکسو واعلام آمادگی برای کمک به اشغالگرانی که قصد تصرف ایران را دارند ویا تسلیم  شدن کامل ازما میخواهند !!

در پایان :

“ما در این‌جا گردهم آمده‌ایم چون مطمئنیم که مقاومت ایران با نیروی پیشتازش یعنی بازماندگان کمپ لیبرتی و تحت رهبری مریم رجوی به بلوغ کافی رسیده است، تا به یمن تشکیلاتش، به یمن صلاحیتهایش و به یمن پایگاه مردمی‌اش در ایران، جریان تاریخ را به‌نام آزادی، برابری و برادری در جهان تغییر دهد”.

تمامی کمپ اشرف ولیبرتی وآنهم درجوار ایران افاقه ننمود و چطور ممکن است بازماندگانش بکنند؟!

پایگاه اجتماعی این گروه دغلکار را هم درتحریم انتخابات وهم در سایر مواردی که مردم را دعوت به قیام وقعود میکنند و مردم ایران تره ای برای آن خرد نمیکنند، دیده ایم واختیاج به توضیح شما نبود!

آنها که در چند هزار مترمربع ودرمیان ۴هزار اعضای خود ، اثری ازآزادی را نتوانستند ازخود باقی بگذارند، چگونه خواهند توانست این امر مهم را درسراسر جهان محقق سازند؟!

سئوالی است که این خانم کلمبیایی – فرانسوی اجباری برای جواب دادن بدان نداشت!

صابر

ایران اینترلینک

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9411

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی