• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

دموکراسی در دستگاه فاسد رجوی

  • کد خبر : 9396
  • 23 سپتامبر 2017 - 10:51

 سالها در فرقه رجوی نه اینکه بودم، در اسارت و در زنجیر بودم، راهی نداشتم بیایم بیرون، و هیچ موقع هم فرصتی پیش نیامد، تا اینکه در آلبانی توانستم بیایم بیرون، ولی یک چند صحبتی با رهبران فرقه که اوج دمکراسی در جهان را فقط در سازمان خود ادعا می کنند دارم. مردم خوب کشور من هم به عنوان یک خواننده قضاوت کنند.

فرقه رجوی  همیشه در نشستها و میتینگهای خود و یا در سمینارهای خود دم از دمکراسی می زنند. اول می خواستم بگویم دمکراسی یعنی مردم سالاری. کدام یک از این مردم، مریم رجوی را به عنوان رئیس جمهور ایران برگزیده؟ کدام حق رای را مردم داشته اند؟ حال می گوییم مردم نتوانستند این کار را بکنند. نفرات به اصطلاح شورای ملی مقاومت شما هم که ماهیانه بغیر از ۵۰۰۰ دلار پولی که می گیرند در این بیست و اندی سال یکبار انتخابات برگزار نکردند تا رئیس جمهور ابدی خود را یکبار هم که شده فرمی انتخاب کنند که به مردم ایران و دنیا بفهمانند که ما هم دموکراسی داریم. از همه اینها گذشته چرا حتی در سازمان و فرقه خودشان هم تمام نفرات از سمت مسعود و مریم انتخاب شده اند؟ چرا  فقط چند نفر آدم هستند که در سازمان تغییر نمیکنند؟ چرا بقیه همه روزمره تغییرمیکنند؟

یکروز می گویند صلاحیت، یکروز میگویند سابقه، اگر سابقه است که مژ گان و صدیقه و یا نفرات دیگر سابقه شان بیشتر است یا نفراتی که دو برابر آنها سابقه دارند؟ اگر بحث صلاحیت هم باشد نفراتی هستند که صلاحیت آنها به مراتب بیشتر است و در عمل دیده ایم. من آدم بیرونی نبودم در داخل فرقه سالیان زندگی کرده ام، در کنار شما بودم و میدانم که صلاحیت چه هست، سابقه چه هست، کسانی باید در دستگاه رجوی انتخاب بشوند که خلص مطیع و فرمانبردار مسعود رجوی باشند و لاغیر. بعد می آیند دم از دمکراسی میزنند. رجوی که رهبر و اربابش معلوم است ننگ است این کلمات را خراب کند.

مریم رجوی سی سال است بر تخت خود نشسته و تکان هم نمی خورد. شما رهبران فرقه فکر می کنید که مردم ایران نمی فهمند که شما که هستید؟ نمی فهمند شما آدم کشان قرن حاضر نباید کلمات را لوث کنید؟ شما حتی جرات برگزاری یک انتخابات ساده را هم در دستگاه خود ندارید. حتی جرات این را ندارید که نفرات شما با خانواده های خود در ارتباط باشند. مینیموم آزادی آزاد گشتن فرد در ارتباط با بیرون است چه برسد که  نفرات بتوانند نفر بالای سرشان را انتخاب کنند. آخر می دانید چرا؟ چون دستگاه شما ظرفیت این را ندارد که انتخابات از طریق نفراتش برگزار شود. چون دیگر پشمی به کلاه مسعود و مریم نخواهد ماند و باید فاتحه دستگاه را خواند.

من میخواهم بیشتر سر داخل و انتخاب شدن افراد صحبت کنم ولی الان مختصری گفتم چون دائم می بینم که این فرقه دم از دموکراسی میزند. انشالله بیشتر این فرقه و دستگاه آن را رسوا خواهم کرد.

با تشکر از عزیزانم.

یادداشت از ز.ش

جدا شده از فرقه رجوی در آلبانی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9396

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»