• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سخنان علامه حسینی درباره مکّاری های مریم رجوی

  • کد خبر : 9384
  • 11 جولای 2017 - 12:00

 

روز شنبه درست یک هفته پس ازآنکه فرقه رجوی با هزار مکر و حیله جمعیتی را در فرانسه جمع کرد تا وجود خودش را در عرصه سیاسی مطرح کند یکی از هم پیمانان فرقه رجوی به نام علامه حسینی به جمع منتقدان فرقه پیوست و افشاگری کرد. فرقه رجوی که مکارانه به دنبال کشاندن مجدد این علامه به برنامه های خود و ادامه سوء استفاده سیاسی از ایشان بود و در این زمینه شکست خورد سراسیمه در سایت وابسته خود موسوم به ایران افشاگر شروع به لجن پراکنی  کرد.

علامه حسینی تحت تأثیر شعارهای سازمان مدتی جذب فرقه رجوی می شود در درون این فرقه پی به دوگانگی و بی پرنسیپی مریم رجوی و رهبری سازمان می شود و بلافاصله از آنها فاصله گرفته و از عملکردهای آنها انتقاد می کند و روز شنبه در جمع انجمنهای منتقدین و جدا شدگان از فرقه حضور یافت وسخنان مهمی ایراد کرد ایشان نوار ویدئوی صحبتهای مریم رجوی که ازایشان تمجید و تعریف می کند و دست زدن و شور واشتیاق وابستگان به رجوی را پخش کرد سپس گفت که از این لحظه هدف تروریسم فرقه رجوی هست اما هراسی ندارد و باید که به حقیقت اذعان کند. در این جلسه بتول سلطانی از انجمن زنان، عیسی آزاده از انجمن پیوند رهائی ، محمد کرمی از انجمن فریاد آزادی، عباس صادقی از کانون آوا و  محمد رزاقی سخنرانی کوتاهی داشتند توجه شما علاقمندان را نوار ویدئوئی کامل ایشان جلب می کنیم.

گزارش کانون آوا

لینک خبر در بالاترین

گزارش پیوند رهائی

گزارش کانون قلم

گزارش انجمن فانوس

 

وی در پاسخ خانم بتول سلطانی در مورداستناد رجوی برای توجیه عمل و اقدام مسعود رجوی در عقد کردن و ایجاد رابطه جنسی با زنانی که طی پروسه های انقلاب از شوهران خود جدا شده اند فرمود:

در شناخت من از رجوی به این نتیجه  رسیدم که برداشت او از اسلام غیر صحیح هست و او فقط در پی کسب سلطه و قدرت است.

او مدعی اسلام جدید هست و هر کس می تونه ادعا کنه ولی این به این معنی نیست که هر ادعائی صحیح است. جایز نیست کسی خودش را با پیامبر مقایسه کند. برای اینکه به پیغمبر وحی می شد. اما به مسعود رجوی وحی نمی شه. ما مجاز نیستیم خودمون را با امام حسین در کربلا مقایسه کنیم.

مشکل در فهم گفتمان دینی هست مشابه همین رجوی را با داعش هم داریم. آیه قرآنی می گوید: در دین اجبار نیست. نمی تونم به دخترم بگم که تو باید مذهبی باشی و او را مجبور به نماز و روزه بکنم. اما من دیدم در سازمان مجاهدین حجاب را اجباری کردند. در حالیکه مریم رجوی به من گفت که به حجاب اعتقاد نداره پس چطور کاری را انجام می دهد که به آن اعتقاد ندارد!

مشکل ما با رژیم ایران چیه؟ استبداد دینی واین درست نیست و ما خواهان آزادی برای همه مردم منقطه هستیم.

پیامبر گفت که دو امانت در میان شما می گذارم یکی کتاب خدا و دیگری عترت هست. در مورد زنان پیامبر اینها خصوصیات ویژه داشتند که با سایر زنان قابل مقایسه نیست. و ما نمی توانیم گفتمان مذهبی در قرنهای گذشته با امروز مقایسه کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9384