• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعتراف رسانه های آمریکا به اشتباه مقامات آمریکایی در ارتباط با فرقه رجوی

  • کد خبر : 9346
  • 11 جولای 2017 - 1:00

 

پایگاه اینترسپت در گزارشی به چرایی حضور همزمان برخی از نمایندگان مجلس آمریکا و شاهزاده سعودی در گردهمایی منافقین در پاریس پراخت.

 سرکرده گروهک منافقین مُرده‌ است/ پشت‌پرده حضور شاهزاده سعودی در گردهمایی منافقین چیست؟
به گزارش گروه بین‌الملل پایگاه خبری – تحلیلی فراق، وب‌سایت «اینترسپت» در گزارشی در پی پاسخگویی به این سؤال است که چه منفعت مشترکی موجب شده تا برخی از نمایندگان پیشین جمهوریخواه و دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا و همچنین تُرکی‌فیصل شاهزاده سعودی را به گردهمایی  منافقین در پاریس گرد هم آورد.
نویسنده در آغاز ضمن اشاره به گذشته و نحوه تولد، رشد و چرخش منافقین به سمت اقدامات تروریستی و حرکات خصمانه علیه مردم ایران می‌نویسد سرکردگی این فرقه به عهده زن و شوهری به نام مریم و مسعود رجوی بوده است؛ مسعود رجوی سال‎هاست در انظار دیده نشده که به نظر می‌رسد مُرده باشد.
وی با بیان اینکه اگر کسی از حضور همزمان ترکی بن‌فیصل، جو لیبرمن، و نیوت گینگریج در گردهمایی گروهک منافقین و تعریف و تمجید آن‌ها از این فرقه که آمریکا بین سالهای ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۲ آن را به عنون یک گروه تروریستی خارج کشوری در فهرست سازمانهای تروریستی خود قرار داده متعجب شده باید در نظر داشته باشد که جنگ‌طلبان آمریکایی و منطقه خاورمیانه سال‌ها به صورت آشکار و با صدای بلند تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این گروه را از فهرست سازمانهای ترویستی آمریکا خارج کنند.
نگارنده که گویا از رسوایی حضور برخی از نمایندگان آمریکا در گردهمایی‌های منافقین و پشتیبانی آشکارا آن‌ها از این گروهک خشمگین است برای توجیه عدم نشست‌و‌برخاست مقامات آمریکا با این گروهک منفور استدلال می‌کند: مقامات آمریکایی نباید با منافقین مراوده داشته باشند، نه به این علت که هیچ پایگاه اجتماعی در ایران ندارند و یا به این خاطر که پشتیبانی نظامی آن‌ها از صدام هگام جنگ هشت‌ساله ایران و عراق به شدت مورد تنفر عموم مردم ایران هستند، بلکه مهمترین دلیل این است که این گروهک ساختاری فرقه‌ای و به شدت استبدادی دارد.
وی در ادامه به گزارش سال ۱۹۹۴ وزارت خارجه آمریکا آمریکا اشاره می‌کند که در آن به خوبی تشریح شده که چگونه افراد حاضر در این گروهک شستشوی مغزی می‌شوند، مجبور به اعلام وفاداری هرروزه به سرکرده اصلی این گروهک هستند، ویا آیین‌های فرقه‌ای و ظالمانه‌ای مانند طلاق اجباری برای تمام اعضا که البته خود مسعود رجوی از این قاعده استثناء است.
نویسنده در پایان برای واکاوی حضور مقامات آمریکایی و شاهزادگان عربستان با ارائه شواهد فراوان مهمترین دلیل را جذابیت‌های ایدئولوژیکی عقب‌مانده و تبعیض‌آمیز این گروهک و دریافت مبالغ کلان از منافقین برای حضور در نمایش‌های‌های آن‌ها می‌داند.
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9346

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی