• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گزارش کامل فراق از دورهمی فرقه تروریستی_تکفیری رجوی:مهمان های اجاره ای در مراسم رجویِ هرزه چه کسانی بودند؟

  • کد خبر : 9197
  • 02 جولای 2017 - 11:12

در بهمن ماه سال گذشته نیز خبرگزاری آسوشیتدپرس خبر داده بود «الین چاو» وزیر فعلی حمل و نقل آمریکا در سال ۲۰۱۵ برای ۵دقیقه سخنرانی در نشست سازمان منافقین پنجاه هزار دلار دریافت کرده است

 

کنفرانس سالانه  مریم رجوی بدون حضور مرحوم مسعود رجوی در حومه پاریس با حضور پررنگ تروریست‌ها و معارضان سوری تشکیل شد و نصر الحریری عضو هیئت معارضان سوریه در این میتینگ پیشنهاد تشکیل جبهه‌ای واحد علیه دمشق و تهران را داد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی  فراق ، در نشستِ فرقه رجوی که با عنوان «گردهمایی سالانه» در منطقه ویلپنت در حومه پاریس برگزار شد، علاوه بر عده ای منافق اجاره ای و اجیر شده؛ برخی نمایندگان از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات کنگره آمریکا، نمایندگانی از اتحادیه اروپا، مسئولان برخی کشورهای عربی از جمله سعودی ها و سران گروهک های تروریستی از جمله معاندان سوریه حضور داشتند. چندی پیش نیز نصر الحریری، سر سفره افطار گروهک تروریستی منافقین حاضر شده و با سرکرده این گروهک خوش‌وبش کرده بود.
بولتون: باید تلاش کرد جمهوری اسلامی ایران از بین برود

جان بولتون، نماینده سخیف سابق آمریکا در سازمان ملل در این نشست در هذیان گویی های خود با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور آمریکا صد در صد مخالف جمهوری اسلامی ایران است مدعی شد که باید تلاش کرد که ایران از بین برود.

وی همچنین بدون اشاره به جنایات گسترده و فجیع گروهک تروریستی منافقین علیه مردم ایران مدعی شد: نباید به ایران اجازه داده شود تا هلال جغرافیایی از ایران تا عراق، سوریه و لبنان را کنترل کند.

«لیندا چاوز» مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید نیز در این نشست مدعی شد: بهترین راه‌حل در ایران جایگزین کردن رژیم حاکم است. جنبش شما تحت هدایت مریم رجوی تنها جنبشی است که می‌تواند جایگزین بشود.

همچنین برخی از رسانه ها گزارش دادند افرادی مانند ترکی الفیصل رئیس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی، جو لیبرمن سناتور آمریکایی، رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک، نوت گینگریچ رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا و چند تن از اعضای فعلی مجلس نمایندگان آمریکا از جمله تام گرت نماینده ایالت ویرجینیا، رابرت پیتینجر نماینده کارولینای شمالی آمریکا و دیوید ایمس عضو مجلس عوام انگلستان نیز در این برنامه حاضر بودند و سخنرانی کردند.

هم نشینی منافقین و تروریست های سوری در حالی صورت می گیرد که برخی از افراد معتقدند علاوه بر جنایت های بی شماری که این گروهک علیه هزاران نفر از مردم ایران انجام دادند، احتمال همکاری آنان با داعش در عملیات تروریستی اخیر در تهران نیز منتفی نیست.

 

به خاطر یک مشت دلار!

 

در همین حال به گزارش میزان برخی از منابع خبری در خصوص حاضران در این نشست نوشتند این گروهک باز هم به روال گذشته با خرج مبالغ هنگفتی شماری از مقامات سیاسی-نظامی پیشین آمریکا، تعدادی از نمایندگان اروپا و همچنین عناصری از گروه‌های تروریستی در سوریه و نمایندگانی از رژیم سعودی را در این نشست گرد هم آورده اند تا علیه ایران اتهاماتی تکراری و بی‌اساس بیان کنند.

در سال ۹۳ روزنامه آمریکایی «واشنگتن تایمز» با اشاره به نامه برخی از چهره های سرشناس آمریکایی از جمله «جان بولتون»، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد، «رودولف جولیانی»، شهردار اسبق نیویورک، «نیوت گینگریج»، رییس سابق مجلس آمریکا، «جوزف لیبرمن» سناتور اسبق، «جیمز جونز»، ژنرال سابق نیروی دریایی و «تاون سند»، سناتور پیشین این کشور به اوباما و درخواست کمک به گروهک منافقین خبر داده بود که این افراد با دریافت پول از سوی این گروهک برای آنان سخنرانی می کنند.

همچنین به گزارش رادیو صدای اروپا، در بهمن ماه سال گذشته نیز خبرگزاری آسوشیتدپرس خبر داده بود «الین چاو» وزیر فعلی حمل و نقل آمریکا در سال ۲۰۱۵ برای ۵دقیقه سخنرانی در نشست سازمان منافقین پنجاه هزار دلار دریافت کرده است.

براساس این گزارش، رودی جولیانی نیز در گردهمایی سال های گذشته منافقین مبالغ نامعلومی از آن ها پول دریافت کرده بود.

در دی ماه سال گذشته نیز همزمان با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا رویترز در خبری اعلام کرد که نزدیک به ۲۰ نفر از مقامات سابق آمریکایی در نامه ای به وی از او خواستند که با منافقین همکاری کند.

روزنامه جمهوری اسلامی نیز روز گذشته نوشته بود سازمان تروریستی منافقین، به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، پیشنهاد کرد ۳۰۰ هزار دلار دریافت کند و در ازای آن در گردهمایی منافقین سخنرانی کند، که براساس خبرهای منتشر شده از این نشست، احتمالاً او در این میتینگ شرکت نکرده است.

دولت آمریکا که تا ۵ سال پیش نام گروهک منافقین را به خاطر سابقه اقدامات تروریستی این گروه در لیست سیاه خود قرار داده بود در اواخر دوره وزارت امور خارجه هیلاری کلینتون و در سال ۲۰۱۲ نام این گروه را به دلیل آنچه که عدم اشتغال به فعالیت های تروریستی نامید، از لیست سیاه خود بیرون کرد.

 

مخالفت پارلمان مصر با حضور اعضایش در نشست منافقین

همچنین به گزارش خبرگزاری صداوسیما، برخی از نمایندگان پارلمان مصر دعوت گروهک تروریستی منافقین را برای مشارکت در کنفرانس سالانه این گروهک در پاریس رد کردند.

دبیرخانه پارلمان مصر نیز روز جمعه در این خصوص اعلام کرده بود، دعوتنامه های غیر رسمی برای برخی از نمایندگان پارلمان ارسال شده و از این نمایندگان خواسته شده است با سفر به فرانسه در کنفرانس سالانه گروهک تروریستی منافقین حاضر شوند اما دفتر پارلمان تصمیم گرفت با مشارکت نمایندگان در این کنفرانس مخالفت کند در نتیجه پارلمان مصر به طور رسمی در این کنفرانس هیچ نماینده ای نخواهد داشت.

با این حال فارس گزارش داد علی‌ عبدالعال، رئیس مجلس مصر ۵ نماینده را بعد از آنکه بدون اجازه پارلمان در نشست گروهک منافقین در پاریس شرکت کردند، به کمیته تحقیق و تفحص ارجاع داد.

 

روایتی از فشار عربستان و اسرائیل به دولت فرانسه برای دورهمی منافقین

در همین حال خبرگزاری مهر نیز خبر داد: پیشتر برخی منابع خبری از لغو برگزاری این نشست سالانه خبر داده بودند که با فشارهای عربستان و رژیم اسرائیل به دولت فرانسه این نشست مجددا برگزار شده است. فارس پس از پایان این نشست گزارش داد که همزمان با برگزاری نشست منافقین در پاریس، بیشترین میزان توییت‌ها با هشتگ‌ «آزادی ایران» از عربستان و امارات ارسال شده است.

 

تجمع همزمان جداشدگان گروهک تروریستی منافقین در پاریس

همچنین به گزارش تسنیم، همزمان با این نشست تعدادی از جداشدگان منافقین در نقاط مختلف پاریس از جمله میدان تروکادرو در کنار برج ایفل دست به تجمع زده و شعارهایی از جمله “داعش جنایت می کند رجوی حمایت می کند” و” رجوی تروریست” سرداده و با پخش بروشور و اطلاعیه علیه جنایات منافقین اطلاع رسانی می کنند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9197