• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری جمعی از جدا شده ها در فرانسه: شهر اوور فرانسه باید از تروریست های فرقۀ رجوی پاک شود

  • کد خبر : 9159
  • 01 جولای 2017 - 9:47

تعدادی از جداشدگان فرقۀ رجوی روز پنجشنبه ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷ در ششمین روز از فعالیتهای تبلیغی افشاگرانه شان در پاریس و حومۀ آن، در شهر اوورسوراواز که متأسفانه لانۀ تروریست های فرقه رجوی شده است حضور پیدا کرده وهزاران تراکت و برشور و نشریه و سی دی افشاگرانه را در بین مردم این شهر و شهرکهای اطراف آن پخش و نصب کردند.

نکتۀ حائز اهمیت این بود که مردم به شدت از این حرکت جداشدگان استقبال کرده و آنها را تشویق نمودند که نشان دهندۀ این است که مردم به شدت از این فرقه و کار های خودسرانۀ آنها متنفر هستند واین تروریستها مخل امنیت و وآسایش مردم محل شده اند.

تروریست های فرقه رجوی به صورت غیر قانونی همه مجهز به بی سیم های دستی هستند و طوری وانمود می کنند که به کلیۀ  تجهیزات مسلح و مجهزهستند وبا اقتباس از شبه نظامیان در تیم های چهارنفره با لباس شخصی در شهر اوور گشت می دهند که این حرکت نشان دهندۀ اوج ضعف و بزدلی آنها از حضور جداشدگان است.

فرقۀ رجوی یک جریان سکت و فاقد مشروعیت است و در نزد ایرانیان دارای هیچ پایگاهی نیست و مردم ایران آنها را بعنوان ابزار سازمانهای اطلاعاتی بیگانه و و جریانات جنگ طلب می دانند .

حضور این عناصر تروریست در خاک اروپا بر مشکلات امنیتی می افزاید و موجب ایجاد نا امنی و سلب آرامش و آسایش مردم محل هستند.

بنابر این دولتمردان اروپایی و مشخصا دولت فرانسه باید در رابطه با حضور غیر قانونی این فرقه تجدید نظر و آنها را از خاک کشورشان اخراج کنند و لانه تروریستی آنها را در شهر اوور ببندند.

فرقه ای که تحمل حضور منتقدین و مخالفین را ندارد چگونه مدعی آزادی و دموکراسی است؟! فرقه ای که در حال حاضر تمام هم و غمش مبارزه بر علیه جداشدگان است واعضای اسیرش را در آلبانی در بدترین شرایط و با قطع ارتباط آنها با دنیای بیرون همانند یک زندانی نگهداشته است، جایش در اروپا نیست چرا که این فرقه تمام قوانین اروپا را زیر پا نهاده است.

اما علیرغم تمام تشبثات انها و علیرغم انواع گشت های محسوس و نا محسوسشان جدا شدگان با حضور قانونی خود و احترامشان به قانون و با افشاگری هایشان درسی فراموشی ناپذیر به فرقۀ رجوی و تروریست هایش دادند.

آقای مصطفی محمدی این پدر دردمند که دخترش زندانی واسیر فرقۀ رجوی در آلبانی است، به چه دلیل باید مورد بی احترامی و هتاکی و برخورد فیزیکی این جانیان قرار گیرد؟!

این پدر فقط یک خواسته دارد آنهم آزادی دخترش از چنگال تشکیلات این فرقه است، اما رهبران جنایتکار این فرقه بدون کمترین احساس و عاطفۀ انسانی با تهدید و تهمت و فحاشی به این پدر می خواهند صدای اورا در گلو خفه کنند واما این پدر با به جان خریدن همۀ تهدید ها و تهمت ها برای رهایی دخترش همۀ سختیها و تهدیدات را بجان خریده است.

آقای مصطفی محمدی مصمم است که تا آزادی دخترش از چنگال فرقۀ رجوی لحظه ای دست از فعالیت های مشروع و قانونی خود برندارد.

بار دیگر ار دولت فرانسه می خواهیم که به فعالیت های تروریستی این فرقه در خاک فرانسه خاتمه داده و آنها را از این کشور اخراج نماید.

گروهی از اعضا و مسئولین سابق سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) در فرانسه

۲۹ ژوئن ۲۰۱۷ 

photo 2017-06-30 01-29-15

photo 2017-06-30 01-29-44

photo 2017-06-30 01-29-53

photo 2017-06-30 01-30-01

پیوند رهایی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9159