• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پدر هانریِ مریم از برزیل به درک واصل شد

  • کد خبر : 9123
  • 29 ژوئن 2017 - 12:05

پدر هانری مریمِ رجوی از حامیان سخت کوش منافقین و  فرقه، پس از عمری مبارزه و خدمات به رجوی، در سن ۹۶ سالگی از برزیل به درک واصل شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق ، پدر هانری در سال ۱۹۲۰متولد شد. منافقین در سایت خود درباره او نوشتند: پدر هانری از همراهان آبه پیر کشیش  برجسته فرانسوی و از دوستان و حامیان فرقه رجوی بود که بعد از کودتای ۱۷ژوئن و زد و بند دولت وقت فرانسه با ایران، وی به همراه دیگر شخصیتهای سیاسی فرانسوی به دفاع از منافقین پرداخت و در پی آشنایی بیشتر با جنبش مریم رجوی، با منافقین در اشرف دیدار کرد. پدر هانری از آن پس در هر مراسم و مناسبتی به دفاع از اشرفی ها و فرقه رجوی می‌پرداخت.

در مراسمی که در جنبش آلتر امائوس برگزار شد یک هیأت از فرقه رجوی شرکت کرد و یاد و خاطره پدر هانری را گرامی داشتند.ژاک لوک رئیس «امائوس آنکو» از یاران قدیمی فرقه رجوی در این مراسم گفت: پدر هانری مردی جسور بود، طوریکه برای دفاع از منافقین به اشرف رفت. پس از حمله ۱۷ژوئن ۲۰۰۳آبه پیر در همان روز سؤالات زیادی مطرح کرد ولی وقتی فهمید که این حمله نتیجه یک زد و بند علیه منافقین! است، از فرقه رجوی حمایت کرد. او به نزد مریم رجوی رفت و از او در مبارزه‌اش حمایت کرد.

او در کتابی که بعد از این دیدار تحت عنوان از شرانتون تا اشرف منتشر کرد در مورد اعضای منافقین نوشت: «آنها زندگی خود را به‌خاطر برادری در خطر قرار دادند و به من به‌طور واقعی دوست داشتن را آموختند… . در میان آنها من هزاران برادر را یافتم.»

این گونه پدر هانریِ مریم پس از عمری سرگردانی و گیجی غلط فهمید و جاهل از این دنیا به برزخ کوچ نمود.

هانری ماری لو بورسیکو (پدر هانری)

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9123

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی