• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

خانواده ها دردی بی درمان برای فرقه ی رجوی !

  • کد خبر : 9022
  • 22 ژوئن 2017 - 11:58

ازاین فرقه باید پرسید که چه خبر است که درحالی که خانواده ها هنوز دستشان به آلبانی نرسیده تا درخواست ملاقاتی کنند ، این همه سراسیمه شده اید؟!

این دلواپسی ازبرای چیست تا نوشته ای به امضای ” علیرضا زیبا ” منتشر می کنند تا هرچه را زیبنده ی خود مسعود ومریم رجوی است ، نثار خانواده ها کرده ودراین مورد ازبرادر خود هم نگذرد؟

نامبرده ، دریک نوشته ی مفصلی که طمع تحلیل اوضاع ایران را هم کرده وتوفیقی درآن نداشته – که این  ازضعف عمومی فرقه ی رجوی ازدرک اوضاع برمی خیزد.

والله و بالله ، فرقه ی رجوی درموقع خود شب و روز فغان سر می داد که نمی گذارند که آنها دراشرف ولیبرتی بمانند و لابد فرقه موافق بوده که اعضای دربندش گرفتار موشک و … شوند وحالا که به همت پولادین خانواده ها، این اعضای اسیر به آلبانی منتقل شده و امنیت جانی یافته اند، فرقه به روال همیشگی خود ، گفته است که خودش بوده که خودش را به آلبانی منتقل کرده و موفق این میدان بود و بر این نقش خانواده ها اشاره ای هم نکرده چرا که دراصل مخالف خروج ازعراق بوده و خانواده ها این خروج را برحلقوم رجوی ریختند!! اما چون فرقه است  این پیروزی را نصیب خود ساخت!!

این ادعاها درذات خود، تضاد خود را دردرون خود نهفته دارد چرا که اگر قرار بود که به خاطر تماس با خانواده ، ایران با اعضای خانواده برخورد داشته باشد ، دلیلی ندارد که این مسئله شامل آلبانی نباشد و درست تر آن است که نامبرده درآن زمان ماموریتی ازطرف سازمان نداشته و این بار به خاطر کلاه برداری از خانواده ی خود و تزریق پول های به دست آمده به تشکیلات ، اجازه ی تماس داشته  ومسئله ی آزادی تماس و عواطف خانوادگی درکارنبوده است!

برادر این شخص که ازعملکرد  ننگین فرقه مثل هر خانواده ی دیگر اطلاع دارد، جواب درستی به او داده و  فرقه را شیر فهم کرده که به عنوان یک ایرانی، حاضر به کمک به رهبران فرقه برای قدرت گرفتن بیشتر وخیانت به منافع ملی کشور خود نیست.

او با صداقت تمام جواب داده که حاضر است که به برادرش کمک کند و به دشمن ملت پولی نپردازد وبه استمرار بردگی این برادر اسیر خود کمک نکند!!

این برادر تحت اتهام، تنها کاری که کرده، خیانت نکردن به منافع ملی کشورش ودریغ از کمک به تشکیلاتی غنوده درآغوش اسرائیل ، عربستان وامثالهم است که وظیفه ی هرانسان باوجدان ومیهن دوستی است!

آیا تشکیلاتی بی ظرفیت تر وانحصار طلب ومستبدتر از فرقه ی رجوی در میان تشکل های یک قرن اخیر ایران سراغ دارید؟؟

لابد سپردن اختیارات اموال، جان وناموس همه ی اعضای فرقه به شخص مسعود رجوی را شما ظرفیت به حساب می آورید؟!

اگر آری، او چه چیز با ارزشی  که مال شخص خودش بود ، به شما داد که ظرفیت بالای رهبر عقیدتی فرقه را به نمایش گذاشته باشد؟!

واقعیت  آنست که عادت دائمی فرقه ی رجوی دروغ گفتن است و عمو صابر شما دیگر توانش طاق شده  وکم کم  مصمم خواهد شد که عنوان شما را به  “کذابین و مکذبین خلق ایران “ تغییر داده و عناوینی مانند مانند فرقه، باند، گروه رجویه و … را ازشما بستاند!!

دیگر اینکه شما ها شرح حال جدا شدگان از سازمان کذابین خلق را بازگو نکنید که حالت تهوع به آدم دست می دهد از فرط دروغی که دراین شرح حال ها وجود دارد!

دیگر اظهر من الشمس است که  کسی که  با تحمل مشقات بی نظیر موفق شود ازباند رجوی جدا گردد، فی الفور به مزدوری و … ملقب می شود !!!

یادداشت از صابر با تلخیص

ایران اینترلینک

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9022