• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

یادداشت یکی از جداشده ها در آلبانی: خانواده های دردمند، صدای جداشدگان را به گوش جهانیان برسانند

  • کد خبر : 8999
  • 22 ژوئن 2017 - 11:25

فرقه رجوی، ناتوان از حل و فصل معضلات فزاینده ای که روزانه با آن دست به گریبان است، مجددا فشار خود را بر جداشدگان بیشتر کرده است. مسئولین فرقه در هنگام پرداخت مستمری پناهندگی ماهیانه به نفرات جداشده توصیه و تاکید نموده اند که مطلقا با نفراتی که اسامی آنها را اعلام کرده اند ارتباط نگیرند و حتی تهدید کرده اند که در صورت مشاهده هرگونه ارتباط با اینگونه افراد، مستمری آنان هم قطع خواهد شد.

بعد از اخاذی ظالمانه از جداشدگان به عنوان “کمک مالی برای گردهمایی سالانه در پاریس” و گرفتن ۵۰ یورو از هر نفر، به یکسری از نفرات دستچین شده و خودفروخته که در قالب جداشده در بین جامعه جداشدگان قرار داده ابلاغ نموده است که کلیه ترددات نفرات را در طی روز رصد نمایند که به کجاها میروند و با چه کسانی ارتباط برقرار می کنند. این درحالیست که فرقه رجوی ناتوان از اقدامات شجاعانه نفرات جداشده مبنی بر روشنگری و افشاگری هرچه بیشتر مناسبات درونی، در چنان برزخی قرار گرفته است که نه راه پیش دارد و نه راه پس.

طبق اخباری که از درون فرقه بدستم رسیده است فرقه رجوی درصدد است تا اسیران در بند را طبق همان الگویی که در اشرف و لیبرتی دنبال آن بود از موقعیت فعلی که در مجموعه آپارتمانهایی بنام مفید واقع شده و در منطقه کشار قرار دارد جابجا کند و به محلی که نزدیک فرودگاه خریداری نموده است نقل مکان دهد به این خیال باطل که بتواند با فریب کاری و دجالگری مجددا همان رویاهای برباد رفته سی سال گذشته را احیا کند و از ارتباط نفرات درون تشکیلات با دنیای خارج به ویژه جداشدگان جلوگیری بعمل آورد. غافل از اینکه تمامی این تشبثات و اقدامات سرکوبگرانه راه بجایی نمی برد بلکه بیشتر و بیشتر نفرات پی به ماهیت پلید و اهریمنی فرقه خواهند برد.

فرقه رجوی بایستی بداند که گریزی از ما جداشدگان که به حق تهدید اصلی معرفی کرده است نخواهد داشت و ما تا آخرین لحظه دست از اعاده حقوق پایمال شده خود برنخواهیم داشت. کاری خواهیم کرد تا معنی مزدوری را برای وابستگان روشن نماییم آنهم با تنها سلاحمان یعنی قلم و افشاگری روزانه و با این سلاح به رویارویی با فرقه خواهیم رفت.

جهت اطلاع خوانندگان گرامی، فرقه رجوی آنچنان حقیر و درمانده شده که همچون کودکان خردسالی که قهر یا لج میکنند اینچنین با جامعه جداشدگان برخورد و تنظیم میکند. در حالیکه هرکس که نداند خدای متعال شاهد و ناظر است که ما جداشدگان از هیچ کس کمک نگرفته ایم و تا امروز به روی پای خود و با مختصر حقوق پناهندگی قدم برداشته و البته فرقه را تا حد توان افشا کرده ایم که مدام از این و آن می پرسد که این نامه ها را چه کسانی برای “سایت سحر” می فرستند.

در طول این مدت تنها و تنها قصدمان کشاندن فرقه با پای خودش به میدانی هستیم که در ابتدا خودش برایمان ساخته و پرداخته نموده بود. لذا خوشحال هستیم که شاهدانی حضور دارند که روزانه مسائل ما را دنبال و رصد می کنند و مطالعه می نمایند.

از جداشدگان و خانواده های دردمند داخل و خارج از کشور تا نهادهای بی طرف داخلی و بین المللی میخواهیم تا جائی که می توانند صدای ما جامعه جداشدگان در آلبانی را که هنوز دستمان زیر ساطور فرقه تروریستی رجوی است به گوش جهانیان برسانند. ما این اطمینان خاطر را به تک تک خانواده ها خواهیم داد که دیگر بحث اعاده حقوق از دست رفته خودمان نیست بلکه کمک و یاری رساندن به خانواده هائیست که در این مدت رنج محرومیت از دیدار ما را تحمل نمودند و اکنون نوبت ماست تا آنرا جبران نماییم.

پس امیدوار باشیم.

وای این شب چقدر تاریک است  –  اندکی صبر سحر نزدیک است (سهراب سپهری)

یادداشت از الف. دال. (تیرانا – آلبانی)-بنیاد خانواده سحر

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8999

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی