• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

بیانیه انجمن نجات استان اردبیل در محکوم کردن حادثه تروریستی تهران : رجوی و جلادهای داعشی از یک خانواده هستند

  • کد خبر : 8875
  • 08 ژوئن 2017 - 13:42

گشودن رگبار به روی مردم بی‌گناه نشان ازفرومایه گی و کینه‌ای عمیق دارد که فقط از دست افرادی مزدور و حیوان صفت بر می آید.

کینه ای که ملت ایران در طول تاریخ بارها آن را چشیده و هربار که دشمنی با خیال خام دست اندازی به حریم این خاک یا تهدید امنیت مردمان این سرزمین، دست به چنین اقداماتی زده، در مقابل عزم و اراده و وحدت این مردم، زانو زده و با خفت از خیالات خام خود عقب نشینی کرده است.

مقایسه جنایات این فرقه با حوادث تهران از این جهت مهم است که رسانه‌ها و سایت‌های وابسته به منافقین به شدت ازفعالیت تروریست‌های داعشی حمایت می‌کنند! از این رو می‌توان از این وقایع تلخ پلی تاریخی به جنایات منافقین علیه مردم بی‌گناه ایران در دهه ۶۰ زد و رجوی و جلادهای داعشی را از یک خانواده دانست.

تروریسم از گذشته تا امروز، موجب به هم خوردن آرامش و ثبات کشورها گردیده است و این پدیده شوم از ابتدای تاریخِ انسان تا کنون وجود داشته است.

ملت بزرگ و سرافراز ایران که در چهار دهه اخیر، بزرگترین قربانیان تروریست‌های کوردل بوده اند، با همه این داغ‌های در دل نهفته به راه خود ادامه داده اند و سرنوشت شوم تروریستها و متجاوزان را نظاره کرده اند که فرقه مضمحل رجوی یکی از آنهاست.

انجمن نجات استان اردبیل ضمن محکوم کردن این عمل وحشیانه و ابراز همدردی و طلب صبر برای خانواده های شهدای این عملیات تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این اقدام کور، بار دیگر بر اتحاد و انسجام ملی تاکید می‌کند و اعلام می دارد همه مردم کشور، بذل توان و جان خویش در حراست از وجب به وجب حریم این آب و خاک را بر خود وظیفه می‌دانند . به یقین سرنوشت تمام تروریست ها هلاکت و نابودی خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8875