• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

آفتاب پرست قرن

  • کد خبر : 8572
  • 29 آوریل 2017 - 10:19

با گذشت زمان شاهد تغییرات عمیقی که رجوی روزگاری روی آن مسائل حساسیت خاصی نشان می داد و می شود گفت انقلاب درون این گروه روی آن  بنا شده بود ، هستیم .
به گزارش  پایگاه خبر ی تحلیلی فراق ، مریم همانند مانکن ها هر روز با یک پوشش و رنگ و لعاب جدید وارد صحنه می شود و از همه بدتر از دامنهای کوتاه با پاهای برهنه برای اروپائی ها خود را عرض اندام می کند و با گذاشتن روسری به شیوه اسلامی خود را برای درون مناسبات حفظ می کند .این دو چهره بودن  سرشار از تناقض است. اما به تازگی هم برای هضم بیشتر این موضوع کم کم در حال تزریق این وضعیت به افراد درون مناسباتش نیز می باشد .زمانی در اسارتگاه اشرف هیچ زن و مردی نمی بایست در مناسبات جمعی کنار هم بنشینند و حتی اگر برادر و خواهری در آن مراسم همدیگر را می دیدند حق حرف زدن را نداشتن  چه برسد به این که آنها بخواهند  مختلط کنار هم بنشینند .حتی زنها و مردها اگر در این مناسبات همدیگر را می دیدند بلافاصله بعد از مراسم بایستی نشست عملیات جاری و غسل برای افراد گذاشته می شود. اما به ظاهر انقلاب جدید رخ داده که در مراسمات جدید مریم قجر افراد به صورت مختلط می نشینند . البته این شیوه همان عکس العمل آفتاب پرست است که بی دلیل نیست!
–    اولا برای ریا کاری و فریب افراد بیرون از مناسبات می خواهند نشان دهند که مناسبات درون آنها خشک نیست و از ترسشان تنها از مسئولین رده بالا به این شیوه اجازه نشستن داده شده که بعد از این مراسمات  می بایست همه آنها در عملیات جاری و غسل شرکت کنند !
–    دوما این وضعیت نشان از ریا کاری و فریب این گروه می دهد که برای بدست آوردن اهدافشان حاضر هستن به تمام عقاید و ماهیت خود پشت کنند تا به جاه طلبی ها و موقعیت های خود برسند و نمی توان هیچ وقت به این گروه اطمینان نمود زیرا همانند آفتاب پرست در حال رنگ عوض کردن هستند .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8572