• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

شهلا کله جویی فرزند یکی از اسیران فرقه رجوی: پدر جان هایی کوجا بیام سراغت؟

  • کد خبر : 8505
  • 24 آوریل 2017 - 9:56
به گزارش فراق ، شهلا کله جویی به پدرش نور مراد کله جویی که تحت اسارت فرقه ستیزه جوی رجوی در آلبانی نامه ای نوشته است که در زیر منتشر می شود:

هایی پدر کوجا بیام سراغت؟؟؟؟

بی تو آتش خانه مان سرد است ای درمان تمام درد هایمان، دستهایمان خالیست و دلمان تنگ،،،، تا کجا بیام سراغت؟؟

هایی کوجا تا دوباره بیام سراغت!!!

پدرجان از آن آخرین جمعه ی شهریور سال ۵۹ که رفتی جبهه مهران گمان نمی کردیم بازگشت تو تا دهها سال و انگار تا ابدیت تاریخ به درازا بکشد،،،، نامه هایت از طریق صلیب سرخ جهانی برای ما میرسید هشت سال در اسارت صدام بودی در اردوگاهای وحشتناک،،،، و ما فرزندانت در زیر بمباران و موشک صدام زجر می کشیدیم،،، اُسرا آمدند و افسوس تو نیامدی!!!! تاکجا بیام سراغت؟؟؟!!!

وقتی اسیر روحی و جسمی قلعه ی اشرف شدی و آمدم سراغت باغچه های سبزی کاریت را بمن نشان دادی ولی من شوق و ذوق نکردم و بهت گفتم اگر اینجا بالاترین اعتبار را داشته باشی برای ما بی ارزش است ولی کم رتبه ترین شغل را داشته باشی و در ایران باشی برای ما افتخار است،،، بگو پدر جان هایی کوجا بیام سراغت؟؟!!!

آلبانی

وقتی با آن کاروان جنجالی راهی لیبرتی شدی در سرزمینی برهوت در محاصره دیوار های بلند و مخوف بُتنی و سیمانی و تیره، باز هم آمدم سراغت و نامت را صدها بار فریاد زدم اما باز هم تو نیامدی،،، بگو تا کجا بیام سراغت؟؟؟!!!

آلبانی

حالا در سرزمینی دور از شرق اروپا هستی و از ما دورتر… پدرجان میدانم خیلی پیر شده ای حالا بگو دقیقا کجایی تا دوباره بیام سراغت!!!!

پدر جان کجا بیام سراغت؟؟؟!!!

بی تو زندگی مان سوت و کور است ای درمان همه دردهای ما ای گرما بخش زندگی ما ای بغض مانده در گلوی پر از غصه ی ما ای اشک حسرت دهها سال خشکیده در پشت پرده چشمان ما ای مسافر گمشده ی دور از وطن دل بکن از گروهک شیاطین رجوی می خواهم تو را به خانه ات برگردانم میدانم سالهاست گم شده ای و راه برایت تاریک است،،، بگو بگو پدرجان، هایی کوجا بیام سراغت!!!؟؟؟؟؟

خوزستان – اندیمشک

فروردین ۹۶

شهلا کله جویی

منبع: نیم نگاه

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8505

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم