• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رابطه معنادار فرقۀ رجوی با اسرائیل: رجوی برای سرپا ماندن هیچ مرز سرخی ندارد

  • کد خبر : 8493
  • 22 آوریل 2017 - 11:10

اخراج کامل فرقه رجوی از عراق در سال ۱۳۹۵ و شکست استراتژی این فرقه در عراق و ریزش و بهم ریختگی تشکیلاتی در باقیمانده نیروهایش؛ سران فرقه را مجبور کرد که بخشی از روابط مخفی اش را علنی کندتا بدینوسیله به باقیمانده نیروهای سرخورده اش وانمود سازد که بعد از سقوط دیکتاتور عراق در تنگنا و انزوای سیاسی قرار ندارد وحامیان قوی تری از صدام حسین پیدا کرده است وکماکان توسط قدرت های منطقه پشتیبانی سیاسی و مالی میشود.

سران فرقۀ رجوی برای لاپوشانی شکست استراتژیشان درعراق  سال ۱۳۹۶ را بعنوان سال تعیین تکلیف  ایران اعلام نموده و مانند دوران عراق فاکتورهای آنرا هم در نشست های مغزشویی به خورد نفرات می دهند وبا التماس و درخواست از نیروهایشان می خواهند که یک سال دیگر صبر کنند وتشکیلات فرقه را ترک نکنند چرا که امسال پایان حکومت ایران است. لازم به یاد آوری است که در دوران عراق هر بار که وعده هاو سرفصل های سرنگونی که رجوی اعلام می کرد در عمل شکست میخورد افراد و اسیران نگونبخت را مقصر و مسئول می دانست. حتما در سال ۱۳۹۷ هم در آلبانی افراد را مقصر اعلام خواهد کرد.!!!!.

در رابطه با حضور علنی  ترکی فیصل عضو خانواده سلطنتی آل سعود و رئیس سابق اطلاعات عربستان در شوی خمیه شب بازی فرقه در حومه پاریس و اعلام غیر منتظرۀ مرگ رجوی که تا کنون هم تعیین تکلیف نشده است سران فرقه سعی داشته و دارند که با زیر آبی رفتن از جواب صحیح طفره بروند..البته در صورتی که این خبرکذب باشد؛ ترکی فیصل آبرو و حیثیت خود و خانواده اش  را در گرو فرقه رجوی گذاشته است.

در برنامه های علنی فرقه با نشان دادن تصاویر رهبر مفقودالاثرو شعر و شعار هایی که می دهند وانمود می کنند که رهبر نمرده و در کنارشان است.

طی چند ماه اخیر سران فرقه و مشخصا مریم قجر در بحث و جلسات درون تشکیلاتی اعلام کرده اند که این خبر یک رد گم کنی بوده است  و دشمنان مگر در خواب مرگ رجوی را ببینند.

بعد از حضور علنی ترکی فیصل در اجتماع فرقه یک ملاقات علنی هم اقای محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با مریم قجر داشته است.

بعد از این ملاقات ها خبرگزاری ها تحلیل های مختلفی را انعکاس دادند و محتوای همه این انعکاسات این بود که این یک پیام از طرف پادشاهی سعودی به دولت ایران است که اگر به منافع ما در خلیج فارس زیانی وارد شود ما هم از اصلی ترین جریان مخالف ایرانی حمایت رسمی و علنی می کنیم.

از آنجا که فرقه رجوی برای سرپا ماندن هیچ مرز سرخی ندارد حضور شاهزاده سعودی و عباس را یک پیروزی برای خودش اعلام کرد و انبوهی اخبار و تحلیل و گزارش حول این دیدارها در رسانه های اصلی و جانبی اش انعکاس داد.

لازم به یاد آوری است که در زمان حضور فرقه در عراق، شخص رجوی آنقدر در نشست های مغز شویی صدام حسین را تطهیر کرده بود که همه افراد انرا ناجی ایران می دانستند و سمپاتی نیروهای فرقه به صدام از سمپاتی حتی فدائیان صدام حسین به وی هم بیشتر شده بود.

همگان فکر می کردند که بعد از سقوط دیکتاتور عراق، خاندان سعودی تنها ارباب و حامی جدید منطقه ای فرقۀ رجوی است اما با علنی شدن رابطۀ ترکی فیصل با سازمان اطلاعات اسرائیل و گرفتن عکس یادگاری با لیونی و هم چنین رابطه خاصی که محمود عباس با اسرائیل دارد این فرضیه را روشن ساخت که اسرائیل هم از حامیان اصلی فرقه رجوی است و اصلی ترین لابی های این فرقه در امریکا از یهودی های جنگ طلب و حامی اسرائیل هستند.

 تمام افرادی که از قدیم در تشکیلات فرقه رجوی بوده اند حتما بیاد دارند که همواره رجوی مفقودالاثر و همسرش در تمام جلسات عمومی اعلام می کردند که ما دست و پای هر دولتی را که حتی یک سنگ به سمت این رژیم پرتاب کند می بوسیم.

ازفرقه ای که جلادان صبرا و شتیلا و قاتلان هزاران زن و مرد و کودک فلسطینی حامیانش می باشد و به آن افتخار هم می کند، از فرقه ای که حاضراست در یک جنگ ویرانگر  ایران نابود شود و صدها هزار شهروند بی گناه کشته شوند تا به نیات شومش برسد، از فرقه ای که قدیمی ترین اعضا و مسئولانش را بخط می کند که دست راستی ترین و فاشیست ترین عناصر آمریکایی که خواهان تجزیه ونابودی ایران هستنداز آنها سان ببیند، چه انتظاری است؟! آیا نتیجۀ کار این فرقه در طی این نزدیک به چهار دهه جز مزدوری و خشونت و جنگ طلبی چیز دیگری بوده است؟

آیا این فرقه به فکر درد و رنج مردم ایران است؟ و طرفدار برابری زن ومرد است؟ در صورتیکه در این فرقه هیچ خانمی جرأت ندارد بدون چارقد باشد و همه را هم در بی اطلاعی مطلق قرار داده و دسترسی به اینترنت و داشتن تلفن همراه را برای افراد اسیر ممنوع ساخته است. تا کنون که به گواهی تاریخ و همه افرادی که صفوف این فرقه را ترک کرده اند جواب مطلقا منفی است زیرا این فرقه با خط مشی هدف وسیله را توجیه می کند فقط دنبال قدرت طلبی و جنگ افروزی است.

این فرقه بیش از دودهه برای صدام حسین دیکتاتور سابق عراق مزدوری کرد و تا خرخره هم صدام آنها را تسلیح کرد اما حاصل و دستمزدشان اخراج با خفت و خواری از عراق بود. البته اگر از حق نگذریم تمام سرمایه های فعلی فرقه همان پول های سهمیه نفتی است که صدام حسین برای فرقه اختصاص داده بود.

اینک  هم فرقه با دل بستن به رئیس جمهور جدید آمریکا برای پشتیبانی سیاسی و کمک های مالی واطلاعاتی سعودی و اسرائیل وعده سرنگونی داده است و با شل و سفت کردن مناسبات ضد انسانی تشکیلاتش می خواهد به هر نحوی که شده جلوی خروج جمعی نفرات از فرقه و فروپاشی اش را بگیرد.

 یادداشت از عیسی آزاده ۱۹/۴/۲۰۱۷

 عضو قدیمی و از فرماندهان سابق فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8493

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی