• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

در نشست خانواده های مازندرانی عنوان شد: رجوی با استقامت خانواده ها به زودی شکست می خورد

  • کد خبر : 8336
  • 30 مارس 2017 - 0:06
 تعدادی از خانواده ها در محل دفتر انجمن نجات استان مازندران حضور یافته تا در مورد آخرین وضعیت فرقه تروریستی رجوی مطلع گردند و اینکه چگونه می توان برای ملاقات به کشور آلبانی رفت .

به گزارش فراق به نقل از ، ابتدا مسئول نشست به وضعیت فرقه تروریستی رجوی در کشور آلبانی پرداخته و اینکه مناسبات فرقه در آن کشور به حالت انفجاری رسیده است و در حال حاضر مریم قجر نیز برای جمع و جور کردن این مسئله در کشور آلبانی به سر می برد و سعی می کند با راه اندازی شوهای مسخره وانمود نماید که خبری از اوضاع بهم ریخته تشکیلات فرقه تروریستی رجوی نیست!!! . اما خبرهایی که از درون مناسبات به گوش می رسد نشان می دهد که تعداد زیادی از نفرات از مناسبات جهنمی رجوی جدا شده اند ولی به خاطر مسائل اقتصادی حاضر نیستند اعلام جدایی کنند و این حربه ای است که در شرایط کنونی رجوی در کشور آلبانی در پیش گرفته است .
سید محمد یعقوبی یکی از اعضای فعال خانواده ها در این خصوص اظهار نمود تمام سرتا پای فرقه تروریستی رجوی دروغ و ریا کاری فرا گرفته است چون در مورد خواهر خودم به جد می گوئیم وقتی که خواهرم در تلویزیون فرقه حرف می زد تماماً یک مشت دروغ بوده که خودش هم آن حرفها را قبول نداشته است!
در ادامه  حسن آهنگر طبقی که برادرش عبدالحسین آهنگر گرفتار مغزشویی فرقه تروریستی رجوی می باشد می گوید: همچنانکه می دانید رجوی ملعون اجازه دیدار به ما خانواده ها در کشور عراق را نداد ولی حتی اگر لازم باشد به کشور آلبانی خواهیم رفت تا بتوانیم در آنجا با برادرم ملاقات داشته باشم . این پیام به رجوی تروریست می باشد که از دست ما خانواده ها خلاصی ندارد . همانگونه که چندین بار به کشور عراق سفر کردم باز هم برای ملاقات با برادرم که اسیر مغز شویی رجوی شده به کشور آلبانی خواهم رفت .
ضیایی داماد محمد رضا خمیسی یک دیگر از حاضرین در این نشست گفته است: باید به رجوی شیطان خطاب کرد که اصلاً به فکر جان بچه ها نیست و سعی دارد با شیوه های ضد انقلابی رابطه خانواده را قطع کند . وی افزود من به همراه همسرم تمام راههای مربوط به ملاقات با محمد رضا خمیسی را مورد بررسی قرار خواهم داد چرا که هر روز می گذرد شناخت بیشتری از فرقه تروریستی رجوی پیدا می کنم که افرادی مانند محمد رضا اسیر مغزشویی تشکیلات جهنمی قرار گرفته و باید به او و دیگر افراد کمک کرد .
حسن ثابت رستمی برادر محمد مهدی ثابت رستمی که از خانواده های فعال استان بشمار رفته و تاکنون چندین بار به عراق جهت دیدار با برادرش رفته است ، گفت اکنون پدر گرامی شان به بیماری مبتلا شده است تا کی رجوی تروریست می خواهد این کار کثیف ضد انسانی را ادامه دهد ؟ آیا فکر می کنند که خانواده ها از عزیزانشان می گذرند ؟ وی همچنین می گوید: از قرار معلوم وضعیت فرقه تروریستی رجوی در کشور آلبانی بسیار خراب می باشد چون مریم قجر سراسیمه و مخیفانه به آنجا رفته تا مسئله تشکیلاتش را سر و سامان بدهد خودش نشان از وخیم بودن وضعیت نفرات دارد و این خبر خوشحال کننده ای برای ما خانواده ها می باشد که دیگر همه نفرات مانند برادرم امیدی به آینده دروغین رجوی ندارند .
باید در این باره گفت که سران فرقه تروریستی رجوی هستند که با زدن سنگ و توهین کردن و لجن پراکنی علیه خانواده ها سعی داشتند مقاومت شان را در هم بشکنند ولی باز هم شاهد بودیم که هر بار تعداد بیشتری از این خانواده حاضر بودند برای ملاقات به عراق بروند .
محمد علی نیکزاد برادر ناتنی محمد رضا قنبرزاده که همیشه و در همه حال برادرشان را تنها نگذاشتند و هر بار به عشق دیدار با برادرشان به عراق می رفتند تا شاید بتوانند ملاقاتی با محمدرضا داشته باشد ولی چه سود که مسئولین سنگ دل فرقه تروریستی رجوی هر بار مانع ملاقات این دو برادر می شدند لیکن هر بار باز اراده ای که آقای نیکزاد از خودش نشان می داد مشخص بود که بالاخره روزی که همانا رهایی برادرش از چنگال فرقه تروریستی رجوی می باشد خواهد رسید .
نیکزاد اظهار داشته است من خیلی به عراق برای دیدار با برادرم رفتم ولی چیزی که برایم مشخص است رجوی نمی خواهد یکی از بچه ها از تشکیلات شان جدا شود چرا که می ترسد نفر جدا شده دست به افشاگری بزند به همین خاطر با انواع شیوه های ضد انقلابی می خواهد مانع ملاقات ما خانواده ها بشود .

رجوی تروریست چوب خیانت هایش را می خورد چون کارهای ضد انقلابی که علیه مردم ایران انجام داده است باید تقاصش را پس بدهد . اکنون با اخباری که از وضعیت درونی فرقه تروریستی رجوی بدست آوردم نشان می دهد که این امیدواری وجود دارد که شاهد فروپاشی فرقه رجوی در آینده باشیم چرا که طی مدتی که به کشور آلبانی رفتند ریزش نیرو بسیار زیاد بوده است و این مایه دلگرمی ما می باشد .
در ادامه بحث ضیایی در تائید حرفهای آقای نیکزاد عنوان داشت که من هم می توانم این شرایط را برای فرقه تروریستی رجوی حدس بزنم چون دیگر مناسبات فرقه شرایط عراق را ندارد اگر قدری فشار را بیشتر کنند فرد از آنان جدا می شود به همین خاطر مریم قجر اکنون در کشور آلبانی حضور یافته تا راههای مختلف جدا شدن نفرات را در مناسبات ببندد و من هم می توانم امیدوار باشم و باید بگویم که سال آینده سال فروپاشی فرقه تروریستی رجوی باشد .
در ادامه جلسه جدا شدگان استان ( هادی شبانی ، ایرج صالحی ، عبدالله افغان و محمدرضا گلی اسکاردی ) بار دیگر به افشای ماهیت رجوی تروریست پرداختند به شیوه هایی که امکان دارد سران فرقه در پیش بگیرند با خانوادها صحبت نمودند این آگاهی از ماهیت رجوی برای خانواده ها بسیار خوب بود چرا که بیان نمودند هر روز که می گذرد به ابعاد جدیدی از ماهیت ضد انقلابی رجوی تروریست پی می برند و باید برای مقابله با این توطئه ها کمربندها را در سال آینده سفت تر کرد چون با استقامت و پایداری ما خانواده ها می توان رجوی تروریست را شکست داد و او را وادار نمود که به ملاقات ما با عزیزانمان تن بدهد .
در پایان ضمن تبریک سال جدید برای همه خانوادها آرزوی سلامتی و رهایی عزیزانشان را از چنگال فرقه تروریستی رجوی خواستار شدند .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=8336