• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اسامی آمران سرکوب، شکنجه گران و زندانبانان فرقه رجوی:

  • کد خبر : 759
  • 04 ژانویه 2015 - 7:34

اسامی آمران سرکوب، شکنجه گران و زندانبانان فرقه رجوی:Terorism

۱ـ مسعود رجوی (رهبر فرقه که همه جنایات به دستور ایشان انجام شده و در سال ۷۳ بعد از زندانی و شکنجه کردن بیش از ۵۰۰ عضو ناراضی، آنها را گروه گروه محاکمه می کرد)  فراری و محل اقامتشانمعلوم نیست.

مسعود رجوی

مسعود رجوی

۲ ـ مریم قجر عضدانلو با نام مستعار مریم رجوی جانشین رهبر فرقه رجوی (به دستور مستقیم مریم قجر شکنجه جسمی و روحی اعضاء ناراضی توسط شکنجه گران فرقه اجرا می شد) مقیم در اور سور اواز  فرانسه.

مریم قجرعضدانلو

مریم قجرعضدانلو

۳ ـ مهوش سپهری با نام مستعارنسرین (شکنجه گر، رئیس دادگاههای فرمایشی فرقه رجوی که به دستور ایشان دهها نفر یا به زندان ابوغریب فرستاده شده اند یا در میدانهای مین بین مرز ایران عراق رها شده اند و دستور شکنجه و زندان دهها مخالف رجوی در تشکیلات به فرمان ایشان صادر شده، مسئول مستقیم تمامی عملیاتهای تروریستی در داخل خاک ایران از سال ۷۵ به بعد، مسئول تیم اعزام ترور به داخل ایران، نظارت بر عملیات و فرماندهی آن تا پایان عملیات تروریستی… این زن آنقدر در داخل تشکیلات فرقه رجوی منفور بود که به هند جگرخوار معروف شده بود) فراری و محل اقامتشان معلوم نیست.

مهوش سپهری

مهوش سپهری

۴ ـ سید محمد سادات دربندی با نام مستعار کاک عادل ( رئیس زندان در اسارتگاه بدنام اشرف، بازجو و شکنجه گر. بعد از مرگ قربانعلی ترابی در سلول، این فرد به شکنجه گران دستور داد تا به سلول ما یورش ببرند و همه را با مشت و لگد می زدند و داد میزد که حق ندارید در سلول هم در مورد مرگ قربانعلی ترابی حرف بزنید) مقیم اردوگاه بدنام اشرف در عراق .

محمدسادات دربندی

محمدسادات دربندی

۵ ـ مجید عالمیان  ( باز جو، شکنجه گر، زندانبان) مقیم اردوگاه بد نام اشرف در عراق.

۶ ـ پرویز موسوی سیگاری نیا ـ با نام مستعار فاضل (بازجو، شکنجه گر، زندان بان) مقیم اردوگاه بد نام اشرف در عراق .

۷ ـ حسن عزتی با نام مستعار نریمان (بازجو، شکنجه گر، زندانبان این فرد به همراه بهرام جنت سرایی جسد قربانعلی ترابی را که بر اثر شکنجه جان باخت از سلول ما خارج کرد) مقیم اردوگاه بد نام اشرف.

حسن عزتی

حسن عزتی

۸ ـ محمد محدثین با نام مستعار بهنام (بازجو، جزو هیئت دادگاه رجوی در محاکمه مخالفان که حکم اعدام برای جدا شدگان را صادر میکرد) مقیم اور سور اواز فرانسه.

محمدمحدثین

محمدمحدثین

۹ ـ محمد علی جابر زاده انصاری با نام مستعار قاسم (بازجو، جزو هیئت دادگاه رجوی در محاکمه مخالفان که حکم اعدام برای جدا شدگان را صادر میکرد) مقیم اور سور اواز فرانسه.

محمد علی جابرزاده انصاری

محمد علی جابرزاده انصاری

۱۰ ـ بهرام جنت صادقی با نام مستعار مختار ( بازجو، شکنجه گر، زندانبان، این فرد جسد قربانعلی ترابی که بر اثر شکنجه د ر سلول ما جان داد را به همراه مجید عالمیان از سلول خارج کرد)  مقیم اردوگاه بد نام اشرف در عراق .

۱۱ ـ محمد باقر شعبانی با نام مستعار باقر (باز جو، شکنجه گر، زندانبان، مسئول جابجایی نفرات از سلول به دادگاهی که رجوی برگزار می کرد) مقیم اردوگاه بدنام اشرف در عراق.

۱۲ ـ حمید یوسفی ( بازجو، شکنجه گر، زندانبان، فرهاد طهماسبی زیر دست این شکنجه گر در سال ۷۳ کشته شد که فرقه رجوی به دروغ بعد از چند سال فرهاد را شهید نامگذاری کرد تا بدین شیوه بر جنایتهایش سر پوش بگذارد) مقیم اردوگاه بد نام اشرف در عراق .

۱۳ ـ عباس داوری با نام مستعار رحمان (رابط رجوی با سیستم اطلاعاتی صدام ملعون، جزو هیئت دادگاه فرمایشی رجوی که حکم اعدام افراد ناراضی را صادر میکرد، رابط رجوی برای تحویل دادن مخالفان فرقه به زندان ابوغریب همراه نادر رفیعی نژاد، یکی از اعضاء مهم تشکیل دهنده دادگاههای خصوصی در تشکیلات فرقه مافیایی رجوی) مقیم اردوگاه بد نام اشرف در عراق.

عباس داوری

عباس داوری

۱۴ ـ حسام عاملی ( شکنجه گر، زندانبان ) مقیم اردوگاه بد نام اشرف در عراق.

۱۵ ـ محسن امینی (شکنجه گر، زندانبان، یکی از مسئولین جابجایی نفرات به هنگام تشکیل دادگاه توسط شخص رجوی) مقیم اردوگاه بدنام اشرف در عراق.

۱۶ ـ فهیمه اروانی (شکنجه گر، باز جو، یکی از اعضای هیئت دادگاه فرمایشی رجوی، یکی از اعضاء مهم تشکیل دهنده دادگاههای خصوصی در تشکیلات فرقه رجوی برای اعضاء ناراضی که خواهان جدایی از فرقه رجوی بودند، یکی از رئیس زندانهای سال ۷۳ و برگزار کنندگان دادگاه برای اعضاء ناراضی بطور خاص برای افراد جدید الورود که خیلی ها به دستور ایشان در تشکیلات ازافراد جدید نا پدید شده اند) مقیم اردوگاه بد نام اشرف.

فهیمه اروانی

فهیمه اروانی

۱۷ ـ مهدی برائی با نام مستعار احمد واقف (باز جو، شکنجه گر، یکی از نفرات تصمیم گیرنده در دادگاههای خصوصی که برای افراد ناراضی تشکیل می شد، یکی از رابطین فرقه رجوی با سیستم اطلاعاتی صدام ملعون، این فرد توسط رجوی انتخاب شده بود و به همراه هیئتی به قرارگاهها می رفت و دادگاه خصوصی برای افراد ناراضی داخل تشکیلات فرقه رجوی برگزار می کرد، عضو هیئت تصمیم گیرنده و مسئول فرستادن نیروهای تروریستی برای حملات خمپاره ای و ترور شخصیتهای ایرانی از قرارگاه جلولا متعلق به فرقه رجوی که قرارگاه انزلی نامگذاری شده بود) مقیم اردوگاه بد نام اشرف در عراق.

۱۸ ـ حجت بنی عامری با نام مستعار حکمت (باز جو، شکنجه گر، زندانبان، یکی از مسئولیت جابجایی نفرات برای دادگاههای فرمایشی رجوی) مقیم اردوگاه بد نام اشرف در عراق.

۱۹ ـ بهمن برومند با نام مستعار ناجی (بازجو، شکنجه گر، زندانبان، این فرد جزو کسانی هست که به دستور رجوی افراد ناراضی تشکیلات فرقه را شکنجه می کرد و در رها کردن نفرات ناراضی در میدان مینهای مرزی ایران و عراق نقش مستقیم داشت) مقیم اردوگاه بدنام اشرف در عراق.

۲۰ ـ اسدالله مثنی (باز جو، شکنجه گر، زندانبان، این فرد برای خوش خدمتی به رجوی اعضاء ناراضی را به شدیدترین شکل شکنجه می کرد و مدعی بود که اگر کسانی هم در زیر شکنجه کشته شوند به نفع رجوی هست. هم یک ناراضی کم شده هم در نشریاتشان از مرده طرف مقابل به نفع خودشان استفاده می کنند!) مقیم اردوگاه بد نام اشرف در عراق.

۲۱-مهدی ابریشمچی  مهدی ابریشمچی موسوم به برادر شریف از سال ۱۳۶۴ به عنوان رابط اصلی تحویل اطلاعات جمع آوری شده توسط سازمان مجاهدین خلق به مسوولان حزب بعث عراق شناخته می شود. این اطلاعات ابتدا توسط تیم های شنود در مرز ایران و عراق ضبط و جمع آوری می شد و سپس توسط بخش دیگری به نام ” سیستم تخلیه اطلاعات تلفنی” که در آلمان و فرانسه فعالیت داشت تکمیل می گردید و در نهایت توسط ابریشمچی بطور حضوری در اختیار بالاترین مقامات حزب بعث قرار می گرفت. این اطلاعات عمدتا شامل این اهداف می شد: تعیین مراکز نظامی و تجمع نیروهای ارتش ایران که مورد هدف جنگنده های عراقی قرار می گرفت.

ابریشمچی

ابریشمچی

 ۲۲-مژگان پارسایی (رقیه مشهدی آقا )  متولد تربت جام بازجو و شکنجه گر گروه نفاق است که در قتل و آزار اعضایی که تمایل به جدا شدن داشتند نقش دارد.   مسؤولیت پادگان اشرف در مقطعی در اختیار پارسایی بود. وی در نشستهای درونی این سازمان می گفت : ” ما جنگ مسلحانه را تعطیل نخواهیم کرد ولی بنا به مصالحی به تعویق خواهیم انداخت”.   در جریان بازداشت مریم رجوی در پاریس مژگان پارسایی اولین کسی بود که بحث خودسوزی را پیش کشید و خودش اولین داوطلب خودسوزی بود. اولین جمله ای هم که در این رابطه گفت این بود که : برای آزادی مریم ارزش دارد که هست و نیست خودمان را در قرارگاه اشرف،…

مژگان پارسائی

مژگان پارسائی

۲۳-صدیقه حسینی  متولد سال ۱۳۳۶ در شهرستان لنگرود و کارمند بهزیستی شهر رشت بود. وی در سال ۱۳۵۸ به شکل قانونی برای زندگی به خارج از ایران رفت و در آنجا به گروه تروریستی مجاهدین پیوست. صدیقه با یکی از اعضای مجاهدین بهنام “حمید فرجو” ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر میباشد. همسر وی پس از عملیات خائنانه و ضدمیهنی “فروغ جاویدان” (مرصاد) در اعتراض به همکاری مجاهدین با دولت عراق، گروه را ترک کرده و به اروپا رفت. صدیقه حسینی پس از مدتی برای شرکت در عملیاتهای تروریستی، به خاک عراق اعزام و در جوخههای تجاوز و ترور مجاهدین سازماندهی گردید.

صدیقه حسینی

صدیقه حسینی

۲۴-علیرضا جعفرزاده از اعضای شماره یک سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت در آمریکاست که شبکه ضد ایرانی فاکس نیوز از او به عنوان تحلیل گر مستقل خود در مسایل ایران یاد می کند.   علیرضا جعفرزاده متولد شهر مشهد است. وی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به آمریکا رفت و در آنجا به عنوان دانشجوی رشته مهندسی عمران مشغول به تحصیل شد و همزمان به همکاری با سازمان مجاهدین خلق در آمریکا پرداخت. جعفرزاده علاوه بر عراق در چندین کشور دیگر با مسئولیت هایی همچون سخنگوی سازمان در آمریکا، عضویت در کمیته امور خارجه شورای ملی مقاومت در خدمت مجاهدین خلق بوده است.

علیرضا جعفرزاده

علیرضا جعفرزاده

 ۲۵- جلال گنجه ای در هشتم مرداد ۱۳۲۲ در شهر رشت متولد شد. وی برای توجیه برخی امور و آئین به اصطلاح مذهبی خویش با جسارت تمام لباس مقدس پیامبر اسلام (ص) را بر کالبد نامقدس خویش پوشانده تا بدین طریق آراء و کارکردهای نحله عقیدتی ناصوابش را راستین جلوه دهد. وی اولین و آخرین فارغ التحصیل حوزه علمیه اشرفیه است که محتمل با دستان نامبارک مریم رجوی معمم گردیده است ، حوزه علمیه ای که در علم کلامش خشونت و ترور ، در علم رجالش مسعود و مریم ، در علم فلسفه اش بی دینی و در فقه اش مبانی رذالت و فضاحت تدریس می شود .

جلال گنجه ای

جلال گنجه ای


اسامی شکنجه گران رجوی در کمپ بد نام اشرف

 براساس اطلاعات انتشار یافته، شکنجه گران اصلی پادگان اشرف، مهدی ابریشمچی با نام مستعار شریف، پرویز کریمیان با نام مستعار جهانگیر، عبدالوهاب امیری با نام مستعار افشین، علی اکبر انباز با نام مستعار یوسف و حسین ابریشمچی با نام مستعار حسین ابر، بودند.

افزون بر این شکنجه گران، مهوش سپهری با نام مستعار نسرین، زهرا توکلی با نام مستعار نصرت، سید محمد سادات دربندی با نام مستعار کاک عادل، پرویز موسوی سیگاری نیا با نام مستعار فاضل، حسن عزتی با نام مستعار نریمان، محمد محدثین با نام مستعار بهنام نیز دیگر شکنجه گران این گروه سال ها بر زندان مجاهدین در اشرف حکومت می کردند.

محمدعلی جابر زاده انصاری با نام مستعار قاسم، بهرام جنت صادقی با نام مستعارمختار، محمد باقر شعبانی با نام مستعار باقر، عباس داوری با نام مستعار رحمان، مهدی برائی با نام مستعار احمد واقف، حجت بنی عامری با نام مستعار حکمت و بهمن برومند با نام مستعار ناجی از دیگر اعضای این گروه هم در شکنجه برنامه ریزی شده اعضای گریزان و اسرای جنگی ایرانی در عراق نقشی مهم داشتند.

در بخشی دیگر، حسن محصل، فریدون سلیمی، لیلا دشتی، بتول رجایی، مجید عالمیان، حمید یوسفی، حسام عاملی، محسن امینی، فهیمه اروانی، اسدالله مثنی که با ستاد اطلاعات و شناسایی گروه مجاهدین همکاری تنگاتنگی داشتند در شکنجه رزمندگان اسلام با هدف تخلیه اطلاعاتی و اعضای بریده از این گروه جایگاه ویژه ای نزد سران مجاهدین داشتند.

 

افشاء اسامی شکنجه گران و زندانبانان فرقه رجوی ادامه دارد … 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=759