• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اعتراض گروهی از خانواده های تبریزی به یک سواستفاده

  • کد خبر : 7476
  • 15 ژانویه 2017 - 19:39

اعتراض گروهی از خانواده های تبریزی به یک سواستفاده

مزدوران رجوی عمله های فریب خورده شیطان هستند

فراق: این که کسی به حق یا ناحق کشته شده ، بهانه ای به دست فامیل، دوست و یا شخص و جریان ثالثی نمی دهد که با داشتن هدف نادرست و نیت سو استفاده ازاین مرگ او استفاده کند و یا طرف مقابل حق ندارد کسی را به خاطر داشتن این نوع فامیل ها، مورد مذمت و پیگیری قرار دهد.

باند رجوی که یکی از عوامل اصلی اعدام های دهه ی ۱۳۶۰بود و دراصل شروع اصلی را این کارها را این گروه دغلکار زد درصدد طلبکاری شدید هم برآمده وهر روز عضوی از خانواده ی دست رفتگان بر سر هیچ را به پای تلویزیون آورده وادعای دادخواهی می کند!
به قراری که اطلاع داریم ، خانواده مریم اکبری منفرد ، یکی ازاین خانواده هایی است که مورد سو استفاده ی این باند مافیایی واقع شده و این فرقه ی منحط و ضدملی ، وفرقه ی رجوی برآنست که از حوادث تلخی که برای این خانواده رخ داده ومقصر اصلی رهبر عقیدتی این فرقه بوده، بهره برداری سیاسی کند.
مریم اکبری منفرد، درزمانی که کسی را به پای دیوارهای کمپ لیبرتی هم راه نمی دادند، ارتباط تلفنی با فرقه رجوی داشته وبه همین اتهام دستگیر، محکوم وزندانی شده است.
فرقه رجوی خواسته که ازاو بتی بسازد که گویا الگوی آزادی ومظلومیت است ودرهمین راستا، نوشته ای با نام فاطمه اکبری خواهر این زندانی که دراسارت مسعود ومریم است ، در رسانه هایش درج ودلیل زندانی شدن مریم اکبری منفرد را کشته شدن اعضای خانواده اش در حوادث ناگوار دهه ۶۰ دانسته است.
در این مورد باید به فاطمه اکبری باید گفت که اولا حضور شما ها در مناسبات ضد آزادی رجوی ، نه خیری برای خود شما دارد ونه ” خلق قهرمان ” و بنابراین دست از سر این آزادی پدر مرده بردارید وبدانید که شما درداخل صفوف دشمنان ملک وملت قرار دارید و مردم چیزی دراین مورد به شما بدهکار نیستند ودربهترین حالت شما را عمله های فریب خورده شیطان می دانند که درخدمت رجوی آزادی کش برآمده اید!
ثانیا، ازنظر ما ، افرادی مانند مریم اکبری منفرد که به تشکیلات رجوی برای هرچه بیشتر محکم کردن زنجیر اسارت فرزندان ما کمک می کرده ، یک مجرم تلقی شده و نوشته ی فاطمه خانم که به داشتن رابطه ی خواهری با این مشخصات می نازد، بیشتر ازهرچیز، نادانی او را نمایش داده و خشم مارا برمی انگیزد!
ثالثا ادعای فاطمه اکبری که می گوید ” ما ادامه مسیری هستیم که به آزادی می رسد” در زمانی که ضد آزادی بودن باند رجوی به یک موضوع مسلم و محرز تبدیل شده، ادعای خنده داری است !

گروهی از خانواده های تبریزی گرفتار مناسبات رجوی

منبع:انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7476

نوشته های مشابه

16آوریل
سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند
سیداحمد آقامیری، فرزند شهید ترور خواستار شد

سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند

16آوریل
آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام
فعالیت های مشکوک در آستانه فروپاشی فرقه تروریستی رجوی در اشرف ۳

آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام