• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پنجره های رنگ شده در آلبانی جوابگو نیست

  • کد خبر : 7298
  • 07 ژانویه 2017 - 7:26

پنجره های رنگ شده در آلبانی جوابگو نیست

نحوه ارتباط های اعضای جداشدۀ فرقه در آلبانی با خانواده هایشان بعد از مدت ها اسارت حاکی از این می باشد که شرایط بسیار نگران کننده و به دور از رعایت حقوق انسانی با حضور مریم قجر در تیرانا پایتخت کشور آلبانی در تشکیلات فرقه حاکم است.

از این رو موج فرار اعضاء و جدایی نفرات همچنان رو به افزایش است و در همین دی ماه چندین عضو به همراه سه تن از زنان که یکی از آنها از شورای رهبری بوده خود را به کمیساریای عالی پناهدگان معرفی و تسلیم نموده اند.

این افراد از جمله افراد ناراضی فرقه و به اصطلاح از حلقه های ضعیف و تحت کنترل فرقه رجوی بوده که پس از فشارهای زیاد وارده به مسئولین فرقه سرانجام مجبور شدند با خروج و جدایی آنها موافقت کنند.

جمعی از این افراد در خصوص وضعیت روحی ، جسمی و همچنین شرایط فعلی اعضاء جداشده های مرتبط با خانواده ها اظهار داشتند : اعضای فرقه با دیدن دنیای آزاد از پنجره های رنگ شده محل اقامت مجتمع ها و تحمل فشارهای همه جانبه روحی و روانی اعمال شده از سوی سران فرقه در حال حاضر دچار افت شدید روحیه شده اند .

اعضا دیگر طاقت تحمل فشارها را نداشته و خواستار خروج و جدایی هستند از این رو مریم قجر به چه کنم چه کنم ها افتاده است. دیگر بحث و ترفند جوابگو نیست .

مریم رجوی در آخرین سخنرانی خود در آلبانی وعده های دروغین مبنی بر تعیین تکلیف اعضاء در آینده نزدیک داده است و با صدور ابلاغیه ای از جانب سران فرقه اعلام داشته که پناهندگی برای اسرا اخذ می کند.

در همین راستا سران فرقه پس از خروج افراد تلاش می نمایند نامی از جدایی اعضا به میان نیاورند تا علاوه بر نداشتن تبلیغات منفی رسانه ای بتوانند از افراد جداشده در صورت اعزام به ایران و یا کشور ثالث به عنوان هوادار همچنان استفاده ابزاری کرده و همچنان ارتباط خود را با دادن تلفن و ایمیل به آنان، این رابطه را حفظ کند.

خوشبختانه تمامی افراد جداشده به دلیل سال ها ستم و عدم علاقه به ادامه حضور در این فرقه تروریستی از این کار امتناع ورزیده و هیچکدام از پذیرفتن خواسته فرقه استقبال نکرده اند.

طبق اظهارات جداشده ها تعداد زیادی از لایه های بالا و میانی فرقه رجوی ، به دلیل فشارهای روحی و روانی همگی بدنبال فرصت مناسبی هستند تا در اولین زمان ممکن از این فرقه دروغگو و جنایتکار جداشوند.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7298

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی