• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

درخواست جمعی از خانواده های اعضای فرقه رجوی استان اردبیل به سفیرمحترم جمهوری اسلامی ایران در کشور آلبانی

  • کد خبر : 7274
  • 02 ژانویه 2017 - 18:19

درخواست جمعی از خانواده های

اعضای فرقه رجوی استان اردبیل

به سفیرمحترم جمهوری اسلامی ایران در کشور آلبانی

سلام علیکم
ضمن عرض احترام و آرزوی سلامتی شما و همکاران محترم درخواست جمعی از خانواده های اعضای فرقه رجوی استان اردبیل که هم اکنون اسیران آن ها در کشور آلبانی به عنوان پناهنده، تحت حمایت کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل قرار دارند به استحضار می رسد:

به یقین مطلع هستید جمع زیادی از اعضای فریب خورده فرقه منافقین که در گذشته در اردوگاه‌های متعلق به این گروه تروریستی در عراق با حمایت صدام دیکتاتور سابق آن کشور مستقر بودند به کشور آلبانی انتقال یافته ودر آپارتمان های واقع در تیرانا تحت تدابیر شدید امنیتی جان و زندگی خود را نابود می کنند.
نکاتی چند پیرامون چگونگی استقرار این افراد و اعمال تدابیر سخت گیرانه از سوی مسؤولان و رهبران منافقین مطرح است که جهت نجات جان عزیزانمان از سفارت خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران در تیرانا یاری می طلبیم و خواهان رایزنی آن سفارت محترم برای پیدا کردن راهکاری سازنده و رهایی‌ بخش برای اسیران گرفتار در آن دستگاه خبیث هستیم .
ما خانواده ها ، جمعی از مادران سالخورده ، پدران پیر و فرتوت ، خواهران چشم انتظار ، برادران و فرزندان، اغلب بیست یا سی سال است که از دیدار و ملاقات با فرزندان و عزیزانمان محروم هستیم و از سرنوشت و سلامتی عمومی آنها در بی خبری محض قرار داریم .
این فرقه در طول سال‌های گذشته با لطایف الحیل و اعمال ترفند های ضد بشری مانع دیدار اعضا با خانواده ها شده است اما با این وجود و شرایط وحشتناک امنیتی در عراق، خانواده ها بارها به درب پادگان‌های ظلم و جور رجوی در چند قدمی عزیزان‌شان رفتند ولی دریغ از اینکه به یک دیدار چند ثانیه ای موفق شوند و بودند مادران و پدرانی که موفق به دیدار نشده و در اوج مظلومیت و بی خبری از فرزندانشان چشم از این جهان فرو بستند.
سؤال خانواده ها از حضرتعالی این است که با این پیشینه ضد انسانی رهبر منفور فرقه ، گذر از عراق و ورود به آلبانی به عنوان پناهنده، آیا خانواده ها خواهند توانست به دیدار تاریخی فرزندانشان نایل آمده و موفق شوند؟
خانواده ها سالیان سال است به نامه نگاری و حضور در دفاتر وابسته به سازمان ملل ادامه دادند ولی متأسفانه تاکنون هیچ پاسخ و ترتیب اثری نسبت به درخواست آن‌ها از سوی مجامع بین المللی داده نشده است .
خانواده های اسیران فرقه رجوی از شما مسؤولان دلسوز می خواهند ضمن رایزنی با دولت آلبانی و هماهنگی با کمیساریای پناهندگان مستقر در تیرانا اقدامات لازم را در جهت حضور خانواده ها در آلبانی برای دیدار تاریخی انجام نمایید.
امید است دستگاه محترم دیپلماسی کشور عزیز ما راه نجات اسیران از زیر بردگی فرقه نافقین را هموار نموده و در این راستا اقدام های مؤثر و عملی انجام نماید .
پیشاپیش از توجهی که به بررسی این موضوع خواهید فرمود تشکر و قدردانی قلبی به عمل می آید.

خانواده های داغدار و چشم انتظار اسیران فرقه رجوی استان اردبیل

قلی پور، شعبانی، صمدی،ارشادی ،عزیززاده،دولت پناه،بشارتی،عبدلی،ارسی،یوسفی سادات،علیزاده نیاری،پرورش،نصیری،مهدی زاده، نظری، صحبت زاده،صباحتی،مجردی ،ناظری ،محمدی، عبداللهی،مستانه، سیلمان جاه،نصرتی،اسدزاده ،ربیعی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7274

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم