• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

نامه مادران اردبیل به نماینده محترم اتحادیه اروپا

  • کد خبر : 7066
  • 27 نوامبر 2016 - 6:45

سرکار خانم فدریکا موگرینی
نماینده محترم اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی

EU foreign policy chief Federica Mogherini (L) meets with Iranian Foreign Minister Mohammad Javad Zarif during Iranian nuclear talks in Lausanne on March 29, 2015. Global powers are seeking to pin down the broad outlines of a deal to rein in Iran's suspect nuclear program by a March 31 deadline. AFP PHOTO / FABRICE COFFRINI        (Photo credit should read FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images)

ضمن عرض سلام و احترام به اسحضار میرساند؛اعضای فرقه رجوی فرزندان ما را از راه ترکیه وسایرکشورها به بهانه کار و زندگی ربوده و به اسارت گرفتند .

بیش از۱۸ سال است که مدام در جستجوی فرزندان اسیرمان هستیم و تا کنون نتوانسته ایم؛ حتی یک تماس تلفنی یا ملاقات با آنها داشته باشیم.

فرزندان ما هم اکنون در کشور آلبانی در مقر فرقه رجوی و تحت نظارت شدید سران این فرقه می باشند.

متاسفانه نهادهای حقوق بشری هم در مواجهه با فرقه رجوی همیشه ساکت بوده و به حداقل خواسته خانواده های اسیران این فرقه که ملاقات با اسیرانشان هست توجهی نمی کنند.
با توجه به مصونیت اعطایی اخیر از سوی کشورهای غربی به این فرقه و پهن نمودن فرش قرمز برای حضور در جلسات و نشست های دولت و پارلمان و حتی حمایت مادی و معنوی از آنان، در کمال تأسف چند وقتی است شاهد آن هستیم که سران این نهاد جانی و خطرناک، چهره حقوق بشری به خود گرفته و خود را حامی حقوق بشر معرفی می نمایند.
در دنیاى امروزى تعجب آور می باشد که چگونه در مقابل این فرقه که دست به ۱۷ هزار ترور و قتل زده و بی رحمانه حتی مانع ملاقات اعضاى خانواده با اسیران شده است، مجامع حقوق بشری اعتنایی نمی کنند.

از شما بانوی محترم و بزرگوار به عنوان مسئول سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا خواهشمندیم در خصوص خروج اعضای این فرقه از لیست تروریست های اتحادیه اروپا بازنگری فرموده و عاجزانه تقاضا داریم که درباره اولیه ترین حقوق بشر اسیران این فرقه که ملاقات می باشد، پیگیری های لازم را انجام نمایید.

madaran-ardabil2با سپاس
جمعی از
مادران چشم انتظار اسیران فرقه رجوی استان اردبیل

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7066

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی