• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دستگیری دونفر از سرکردگان فرقه رجوی با پاسپورت جعلی در آلبانی

  • کد خبر : 7005
  • 19 نوامبر 2016 - 6:50

دستگیری دونفر از سرکردگان منافقین

با پاسپورت جعلی در آلبانی

fergheh_rajaviپس از اینکه جماعت فرقه رجوی از عراق اخراج شدند، به آلبانی انتقال یافتند.

سران فرقه رجوی به دنبال این بودند که نیروهای خلص وآقا زاده های خود (میلیشا ها و اقوام درجه یک سران) را از آلبانی به کشورهای اروپائی انتقال بدهند.

در همین رابطه قاچاقچی های که داشتند را برای عبور دادن نفرات مورد نظرخودفعال کردند؛ از سوئی دیگر یکان جعل اسناد هم مسئولیت آن را داشت تا پاسپورت های جعلی مورد نیاز را درست کنند، که در این رابطه با چند قاچاقچی پاسپورت شروع به کار کردند، فرقه رجوی با این شیوه موفق شد تعدادی از عناصر خود را از کشور آلبانی خارج کند.

چندی قبل دو تن از مسئولین فرقه رجوی که می خواستند با پاسپورت جعلی کشورآلبانی را ترک کنند، در فرودگاه توسط پلیس با پاسپورت های جعلی شان دستگیر شدند.

هم اکنون م — الف درآلبانی زندانی ست و نفر دوم با پابند الکترونیکی در داخل کمپ فرقه رجوی محبوس شده و اجازه تردد کردن به جائی را ندارد.

البته این اولین بار و آخرین با ر نیست و نخواهد بود که فرقه رجوی اسناد جعلی و تقلبی درست می کنند. تا به حال چند مورد افراد خلاف کار آنها دستگیر شده اند؛ وقتی هم این افراد دستگیر می شوند حق ندارند که بگویند سازمان این پاسپورت ها و اسناد جعلی را داده است و هر شخص شخصاً باید مسئولیت این طور موارد را بر عهده بگیرد که این دستور تشکیلاتی است .

در این موارد این افراد را به حال خود رها می کنند که قانون به تشکیلات و سران گیر ندهند و هر گونه رابطه داشتند با این افراد هم توسط سران رد می شود.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=7005

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی