• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نامه سرگشاده خانواده هابه گزارشگر جدیدحقوق بشر

  • کد خبر : 6895
  • 30 اکتبر 2016 - 16:56

نامه سرگشاده خانواده های اسیران فرقه رجوی استان اردبیل

به گزارشگر جدیدحقوق بشر سازمان ملل متحد

سر کار خانم عاصمه جهانگیر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد

asma-jahangir_un_iran_human_rightsسلام
ضمن عرض تبریک به خاطر انتخاب در این مقام و مسؤولیت سنگین به استحضار می رساند:

خانواده های اسیران فرقه رجوی ، بیش از ۳۰ سال است که برای ملاقات عزیزان اسیرشان تلاش می نمایند اما متاسفانه نتیجه ای نمی گیرند.

فرقه رجوی که فرماندهان آن مسعود رجوی و مریم رجوی می باشد سالیان سال با روش های غیرانسانی فرزندان ما را گمراه نموده است .

این فرقه خطرناک هم اکنون آزادانه در کشورهای آلبانی و فرانسه فعالیت نموده و به کمترین حقوق انسانی برای اعضای این گروه از جمله دیدار با خانواده ها و دسترسی به اولیه ترین وسایل ارتباط جمعی چون تلفن، ارزشی قائل نیست.
البته سران فرقه رجوی با این عامل ضدانسانی در پی مخفی کردن زندانیان ، جنایت ها ، قتل ها و شکنجه های اسیران ناراضی هستند.
خانواده های اسیران فرقه رجوی ضمن اعتراض شدید به این موضوع، این ممانعت ها را در دنیای امروزی امری تعجب آور می دانند و سوال می کنند چطور می شود سازمان ملل متحد برای خصوصی ترین مشکلات حقوقی یک شخص در دنیا بیانیه می دهد اما در مقابل اینکه فرقه مانع ملاقات اعضا با خانواده هایشان می شود عکس العملی نشان نمی دهد؟

فرقه رجوی بیشترین حجم ترور را در کشور ایران داشت که آمار آن بیش از ۱۲ هزار نفر آن هم به طور رسمی می‌باشد. این فرقه در حالی با بی شرمی تمام این آمار را به طور رسمی بر عهده گرفته‌ که به گزارش مفصل وزارت خارجه آمریکا در سال ۱۹۹۷، این فرقه به شدت مورد نفرت مردم است و رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و هزاران نفر از مردم ایران به دست آنها به شهادت رسیدند.
امروز خانواده های اسیران فرقه رجوی از شما انتظار دارند به حداقل خواسته قانونی ما که درخواست دیدار با اسیران است توسط سازمان ملل متحد و صلیب سرخ جهانی جامه عمل پوشانده شود.

این خواسته به حق خانواده ها بار ها توسط دفتر انجمن نجات استان اردبیل با ارسال نامه های مختلف پیگیری شده اما این بار از حضرتعالی این استدعا را دارد با توجه به اهمیت موضوع و رسالتهای سازمان ملل متحد برای حفظ صلح جهانی در این زمینه گزارش های درست را تنظیم و اقدامات لازم را انجام نمایید.

در پایان لعن و نفرین ابدى می فرستیم بر رهبران فرقه تروریستی رجوی که با فریب دادن عده اى از فرزندان برومند مردم جسم و روح آنها در چنگال خود اسیر کردند. چه رنج ها و مصیبت هایی که خانواده های داغدار اسیران در این دوران دیدند ، شنیدند و خاموش ماندند.

ان شا الله که به زودی با عنایت خداوند منان و حضور فعال خانوادهها شاهد برچیده شدن این اردوگاه نفاق باشیم و حضور این اسیران را در آغوش گرم خانواده هایشان ببینیم .

khanevade-sazman-mellal-2
جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی استان اردبیل

عاصمه جهانگیر، گزارشگر جدید حقوق بشر سازمان ملل متحد

فراق:با پایان یافتن دوران مأموریت «احمد شهید» به عنوان گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد عاصمه جهانگیر، فعال حقوق بشر پاکستانی به عنوان جانشین وی معرفی می شود.

عاصمه جهانگیر از رهبران «جنبش وکلا» در پاکستان بوده و در سال ۱۹۸۳ در دوره ژنرال ضیاءالحق به زندان افتاد.

وی در سال ۲۰۰۷ نیز تحت حبس خانگی قرار گرفت. khanevade-sazman-mellal-11

این فعال حقوق بشر که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ به عنوان گزارشگر ویژه آزادی مذهب و عقیده سازمان ملل فعالیت می کرد این بار در نقش گزارشگر ویژه حقوق بشر ظاهر شده تا در این سمت ادامه فعالیت نماید.

 

khanevade-sazman-mellal-3abdollahi-sazman-melal2

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6895

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم