• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

دعوت از شیطان به مراسم حج

  • کد خبر : 6572
  • 03 سپتامبر 2016 - 13:08

دعوت از شیطان به مراسم حج

اختصاصی فراق:در حالیکه بر اساس آیات و روایات دینی مسلمانان در مراسم عبادی حج نماد شیطان را سنگ می زنند تا نفس خود را از وسوسه های شیطانی دور کنند، عربستان از شیطانی به نام مریم رجوی برای مراسم حج دعوت نموده است.

MAryamمریم رجوی از شیاطینی است که علاوه بر خیانت به همسر خود ، به روح و جان هزاران خانواده ایرانی نیز تعرض نموده تا نام خود را در سرلوحه شیاطین انسان صفت ثبت نماید.

عربستان با این اقدام خبیثانه قصد دارد این طورالقا کند که سد در راه خدا نکرده و یک ایرانی را به حج دعوت نموده است اما باید به عقلی که مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین را دعوت کرده شک کرد.

Maryam-Rajavi-Mojahedin-Khalq-cultsجنایاتی که منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران در طی سال‌های مختلف انجام داده‌اند روشن و واضح است و بر هیچ کس پوشیده نیست.

سعودی‌ها باید بدانند مزدوری همچون مریم رجوی که اخیرا با ترکی الفصیل عشق‌بازی آغاز کرده است رسوایی سنگینی برای آنها به بار خواهد آورد.

همراهی آل سعود با منافقین اقدامی احمقانه است و بدون شک به نابودی و رسوایی آنها ختم خواهد شد.

سعودی‌ها همچنین باید بدانند که اقدامات تنش‌آمیز آنها علیه ایران راه به جایی نمی‌برد و تنها سبب خواهد شد تا موقعیت و جایگاه آنها در بین کشورهای مسلمان منطقه متزلزل شود.

Monafeghin

LOgo Asli

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6572