• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رجوی به «مژگان»می پیوندد

  • کد خبر : 6571
  • 03 سپتامبر 2016 - 13:02

افشاگری جدید فراق از محل استقرار منافقین:

رجوی به «مژگان»می پیوندد

به دنبال افشای جزئیاتی درخصوص مقرجدید منافقین،اخبار به دست آمده حاکیست رجوی به مقر جدید خود به نام « مژگان »درکشور آلبانی می پیوندد. wanted-Rajavi

به گزارش فراق، منافقین در مقر”مژگان” که در کنار مقر تیرانا تشکیل دادند قرار است سران این گروهک را با تدابیر شدید امنیتی مستقر کنند.

اعضای گروهک تروریستی منافقین تا چند روز دیگر از خاک عراق بصورت کامل اخراج می‌شوند و با هماهنگی آمریکایی ها در کشور آلبانی مستقر می شوند.

کارشناسان هشدار دادند پیامدهای حمایت کشور های اروپایی از این گروهک تروریستی می‌تواند همان حوادثی را برای اروپایی‌ها رقم بزند که در حمایت از جریان‌های تکفیری و تقویت آنها بر سرشان آمده است.

گمانه زنی‌ها حاکی از این است که مسعود رجوی، سرکرده این فرقه تروریستی با انتقال کامل منافقین به آلبانی، به عناصر خود ملحق شده و تحرکات اخیر منافقین در تشکیل یک مقر در کنار مقر تیرانا (مقر مرکز اعضا در آلبانی) به این مسئله صحه می گذارد.

حداقل اتفاقی که با ورود ساختاری منافقین به آلبانی اتفاق می‌افتد، نشر گسترده نگرانی در بین مردم این کشور و سایر کشورهای اروپایی و ایجاد شکاف بین آن‌ها است، چرا که اروپایی‌ها با دستان خودشان دست به ایجاد یک فرقه تروریستی در خاک خودشان زده‌اند.

Save

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6571

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی