• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرار مفتضحانه زهره اخیانی دبیرکل باسمه ای فرقه

  • کد خبر : 6339
  • 07 آگوست 2016 - 17:37

فرار مفتضحانه زهره اخیانی

دبیرکل باسمه ای فرقه،فرشته یگانه دبیربه اصطلاح شورا

و … با نام جعلی به آلمان

تروریستهای مجاهدین خلق در آلبانی

به قرار اطلاع زهره اخیانی مسئول اول نمایشی  فرقه رجوی که در  شهریور ۱۳۹۰ به عنوان دبیرکل فرقه در لیبرتی گماشته شد  و فرشته یگانه  دبیر شورای باصطلاح مقاومت و تنی چند از اعضا رده بالایی  که در لیست تحت تعقیب قضایی عراق و اینترپل قرار دارند یکی یکی از کشور عراق  فرار کرده یا در حال فرار می باشند .

 لازم به یادآوری است که این افراد با کمک  نیروهای آمریکایی و اروپایی و تهیه پاسپورت های جعلی زیر نظرآنها اقدام به خروج از عراق نموده و حق سکوت های کلانی نیز به عوامل عراقی و کمیساریای بدنام پرداخته اند. تاچشم خود را بر روی خروج قاتلین انتفاضه شعبانیه  و ۱۶ هزار ترور در ایران ببندند.

زهره اخیانی۱٫      زهره اخیانی با اعلام رسمی از سال ۱۳۹۰  ظاهرا مسئول (مترسک)اول تشکیلات عراق می شود. اما بدلیل طرح فرار سران رده بالا و وحشتی که قبل از همه  عاملین  جنایت و خیانت  را در بر گرفته  است ،حتی جرئت نمی کنند   زهره اخیانی را در لیست اعلام شده  اعضا قرار دهند و از سال گذشته با تبانی و رشوه های متعدد نامش را هم از لیست موجودین در عراق حذف می کنند واو هم  با پاسپورت و  اسم جعلی زهره اخویی  فرار را بر قرار ترجیح میدهد. و به کشورآلمان می گریزد.

از جمله کارهای ننگین  زهره اخیانی که مسئولیت بخش سیاسی را بعهده داشت.  ارتباط گیری با  نیروهای آمریکایی بود.  وی در طی اقامت آمریکایی ها  در عراق با تلاش های شبانه روزی از طریق مزدوران عراقی و سایر عوامل استخدامی به جمع آوری اطلاعات بر علیه اعضای سفارت و تاجران و سرمایه گذاران ایرانی پرداخته و تقدیم به سرهنگ وسلی مارتین سرکرده نیروهای  امریکایی در عراق  می نمود. هم چنین تحت سرپرستی او  در یک  اقدام یک لیست ۱۶هزار نفره  از ایرانیان  عادی مقیم عراق در شهرهای زیارتی و بغداد  تهیه شد  و به نیروهای آمریکایی  دادند. تا سرسپردگی بیشتر خود را ابراز نمایند. و بتوانند پوئن بیشتری برای ماندن در عراق بدست آورند. بدستور رجوی  زهره اخیانی درطی جلسات هفتگی  بخش سیاسی با امریکایی ها  می بایست   با ارائه اطلاعات  جمع  آوری شده  مبنی بر حضور گسترده ایرانیان در عراق  امریکا یی ها را مجاب کند که در عراق بمانند ومانع حضور نیروهای ایران در عراق شوند.

فرشته یگانه۲٫     فرشته یگانه دبیراعلام شده شورای نمایشی مقاومت رجوی با نام جعلی نسرین صداقتی  و رئیس و سرکرده بخش جنگ  سیاسی فرقه،  نیز همراه با زهره اخیانی فرار می کند.و به کشور آلمان ورود غیر قانونی دارد.

فرشته یگانه از سرکردگان رده اول  سازمان دروغ پراکنی و شانتاژ بر علیه جدا شدگان، مسئولین نظام ایران و مقامات متعهد عراق  است . اداره کننده سایت های بی محتوا و رجز خوان چون ایران افشاگر و آفتاب کاران و یک سری سایت ها و منابع جعلی نشر اکاذیب و دروغ با نام گروه های اروپایی که وجود خارجی ندارند. و هم چنین تهیه کننده برنامه هایی به نام پرونده  که  با هزینه های کلان جاسوسی و جان کندن های بسیار سعی می کنند اخبار دست چندمی را از افراد خود فروخته ای  بدست آورند و با پرداختن و تحریف  بعنوان خبرهای مهم جعل و نشر کنند. یکی دیگر از کارهای کثیف این بخش تهیه مقالات سخیف و منتشرکردن اسامی جدا شدگان با نسبت دادن توهین های بسیار و  منتسب کردن همه آنان به بخش هایی اطلاعاتی می باشد تا راه فرار و جدایی بقیه نفرات ناراضی را سد کنند.

اینگونه  است سرانجام  سران رده اولی که  طبق اعلام سایت های فرقه  که در زیر قید شده باصطلاح قسم هم خوردند که از تعهدات فرقه ای خود و اعضایشان حمایت کنند. پا به فرار می گذارند.

“دبیرکل جدید مجاهدین پس از انتخاب با دست گذاشتن بر قران سوگند خورد که به الزامات و تعهداتی که این مسئولیت به عهده‌اش گذاشته پایبند باشد و برای پیشبرد این مسئولیت همه توان خود را به‌کار بگیرد.”

Posted on سپتامبر ۶, ۲۰۱۱ by ashrafcamp

البته به حق هم همه توان خود را به برای فرار و جعل پاسپورت و اسم بکار گرفتند.

در ادامه   اسامی سایر اعضای رده بالا که بیشتر از همه در وحشت  بسر می برند و تلاش کردند با همین روش جعل اسم از عراق خارج شوند  منتشر می شود. تا کنون تعدادی به همین ترتیب  به آلبانی و یا آلمان و سوئد و نروژ فرارکردند.

حسن نظام الملکی۱٫ حسن نظام الملکی با نام جعلی علی اکبریان فرار می کند وی   از مسئولین  اطلاعات و اخبار و استخدام مزدوران و خبرچینان محلی در عراق بود ویکی از کارهای وی جمع آوری اخبار و اطلاعات نظامی از کشور ایران  و  عراق بوده است.  و در سال های گذشته علاوه بر فرماندهی در عملیات مروارید(کرد کشی) در طی دو دهه به کار شکنجه گری و اذیت و آزار افرادی که خواهان جدایی از تشکیلات بودند می پرداخت–  نام وی در لیست تحت تعقیب قضایی عراق ثبت شده است.

فائزه محبت کار۲٫ فائزه محبت کار معاون دبیر کل و مترسک فراری بعدی  که با نام جعلی( طاهره زکیانی رود سری) در سری های اول انتقال به آلبانی در سال ۱۳۹۲ فرار کرد.

 اسمائیل مرتضایی۳٫ اسماعیل مرتضایی با نام جعلی امیر حسین خدیر از سران وفرمانده هان عملیاتی از جمله عملیات  مرواریدِ  که منجر به کشتار مردم کرد عراق در انتفاضه شعبانیه شد. نام وی در لیست تحت تعقیب قضایی عراق ثبت شده است.وی همچنین یکی از فرمانده هان مورد اعتماد رجوی است که مانع خروج بسیاری از اعضای ساده و فریب خورده سازمان می شد و با انواع ترفند های مغز شویی و تهدید آنها را مجبور به ماندن در کمپ می نمود. اوهم با نام جعلی فرار را برقرار ترجیح داد.

 محمود عطایی۴٫  محمود عطایی با نام جعلی حمید سلایی– از اعضای قدیمی و مرکزیت فرقه که توسط رجوی به زیر کشیده شد. او در گذشته فرمانده قرارگاه اشرف بود و یکی از فرماندهان اصلی عملیات فروغ و مروارید است که منجر به کشتار هزاران تن از مردم کرد عراق شد. (انتفاضه شعبانیه) و تحت تعقیب قضایی عراق است  

محمد حیاتی۵٫ محمد حیاتی با نام جعلی  ابوالحسین هادیزاده از اعضای قدیمی زمان شاه و البته به زیر کشیده شده است در اوایل تشکیل کمپ  ها در عراق  اوفرمانده قرارگاه  پذیرشی حنیف  بود و پس از کودتای رجوی در سال۱۳۶۷  به مدارج پایین تر تشکیلاتی  فرستاده شد اما  در طی سالهای اخیر او یکی از سرکرده های تیم های داخله رو به ایران بوده است . که برای جذب و به دام انداختن نیروهای جوان و بی تجربه در داخل کشور تلاش می کردند.   انها با فریب و وعده پول و پاسپورت و ویزای کشورهای خارجی  جوانان بی تجربه را  به دام های اطلاعاتی خود می کشاندند و دراین راستا تا کنون  افراد  زیادی را  اغفال  نموده و در سال های گذشته به کام فرقه کشاندند نام وی در لیست تحت تعقیب قضایی عراق ثبت شده است.

ژیلا دیهیم۶٫ ژیلا دیهیم با نام جعلی پروین شفیعیان  که در طی سال گذشته  فرار کرده  از سرکردگان عملیات کشتار کردها در انتفاضه شعبانیه و  در طی یک دهه  فرمانده پذیرش  نیروهای جدید و  مسئول مغزشویی و نگهداری به اجبار آنان در کمپ بوده است نام وی در لیست تحت تعقیب قضایی عراق ثبت شده است.

سیما جراحی۷٫سیما جراحی – با نام جعلی صغری شریعت پور سر دفتر و حفاظت رجوی در طی دو دهه

سیما وطنخواه۸٫  سیما وطنخواه رحمانی –  با نام جعلی فاطمه رحمانی مسئول گروه های حفاظتی  نزدیک رجوی در طی دو دهه

رقیه عباسی۹٫ رقیه  عباسی  با نام جعلی  رعنا عباسی فرمانده قرارگاه های عملیاتی و اعزام تعداد بسیار زیادی از تیم های عملیاتی خمپاره زنی در داخل کشور و از عناصر رده بالای تشکیلات نام وی در لیست تحت تعقیب قضایی عراق ثبت شده است.

مریم حسن زاده۱۰٫ مریم حسن زاده کیانی–  با نام جعلی مریم کیانی یکی از فرمانده هان مراکز نظامی وبخش مالی و پولشویی فرقه و از عناصر رده بالای تشکیلات

فاطمه رمضانی۱۱- فاطمه (سرور) رمضانی – با نام جعلی  زهره پیرهاشمی  یکی از مسئولین بخش های سیاسی  در امور جذب نیروهای مزدور در کشورهای عربی از جمله سوریه و اردن که  برای انجام کارهای ایذایی و تبلیغاتی و عملیاتی در عراق  و ایران و تشکیل شبکه های اطلاعاتی  در کشورهای عربی منطقه  تلاش می کردند.  این امور  تحت مسئولیت او از کمپ اشرف هدایت شده و بوسیله حساب های  اینترنتی در اروپا ساپورت مالی کلان می شدند. نام وی در لیست تحت تعقیب قضایی عراق ثبت شده است.

سپیده ابراهیمی۱۲٫ سپیده ابراهیمی یکی از سران گروهای حفاظت و انتظامات رجوی که سالهایی چند نیز فرمانده مراکز نظامی و بخش های جذب و اقدامات خرابکاری  رو به داخل ایران بوده است. و معاون اول سابق مریم قجر و تحت تعقیب قضایی عراق می باشد.

بخش دیگری از سران  رده بالا فراری که با نام های جعلی  بطور غیر قانونی به کشورهای اروپایی و آلبانی رفتند به شرح زیر می باشد.

جواد برایی – با نام جعلی  احمد طبا طبایی

محمدی سیدی کاشانی با نام جعلی  خسرو میر صادقی

آزاده خرسند با نام جعلی  مینا سپهری

جمیله فیضی با نام جعلی  آهنگ مولوی

مرتضی اسماعیلیان– ( با نام زنانه طناز حجتی امامی یکی از زنان عضو فرقه ساکن اروپا!)

حوری سیدی کمجانی –  با نام جعلی بهناز نیاکان

 اکرم شهرابی–  با نام جعلی نسرین فراهانی

امید برومند –  با نام جعلی مروان صمیمی فرد

حسام شهید زاده  –  با نام جعلی حسین حامدی  

علیرضا امام جمعه –  با نام جعلی رضا امامی

حسن  تقدیری–  با نام جعلی احمد کرمی جواد

سودابه رحمانیان  –  با نام جعلی سودابه صباحی        

افسانه اسعدی –  با نام جعلی سیماشعاعی

علی  خدایی صفت –  با نام جعلی علی نفیسی

 حسن عنایت –  با نام جعلی صادق حسن زاده  

مهناز شهنازی با نام جعلی ژینوس هاشمی مارال

و هم چنین تعداد دیگر نام های جعلی که با  کلاه گذاشتن بر سر عراق و کشورهای مقصد ،  و تبانی با کمیساریا و عوامل خود فروخته عراقی  فرار کردند به قرار زیر است

 فاطمه افتخار –  با نام جعلی  شهلا غفاریان

 زهره اسدی –  با نام جعلی  هوشنگ نژاد

مهین حری – با نام جعلی  پور صدیق

 صدیقه خدایی صفت – با نام جعلی  آذر نبوی

زهرا دارابی –  با نام جعلی  ملکیان

عاتقه خورسندی –  با نام جعلی  سارا خورسندی

زهرا دخت مسرور  –   با نام جعلی  سیما مسرور

سارا رضایی – نام جعلی می باشد

مهری سعادت –  با نام جعلی  زری رضایی

پروین سعیدی پور– نام جعلی می باشد

پروین شفیعیان – با نام جعلی  فرشته پوربخش

صغری صدوقیان زاده  – نام جعلی

فاطمه  غلامی – با نام جعلی  پروین نیکو کار

مهری فائقی  –   با نام جعلی  محبوبه جدی

 بتول قاسمی – نام جعلی می باشد

فاطمه گودرزی  –  با نام جعلی  مریم مظلومی

 الماس جوانپور  – با نام جعلی  فاضله جوانی

طاهره فارسی – با نام جعلی  طاهره پرسین              

علی نفیسی– با نام جعلی  علیرضا پورنفیسی

جاوید میردامادی – با نام جعلی  مسعود کلانی (مسعود کلانی مجری و گوینده مزدور فرقه که از سال ۱۳۸۲ در فرانسه می باشد)

نسرین نظری – با نام جعلی  اکرم برهانی مجد

مژگان همایون فر – با نام جعلی  مهدیه مشیری

مهین نظری – با نام جعلی  مهین سعید احمدی

مینا وطنی – با نام جعلی  ایران فتح الله

شوکت یغمایی – با نام جعلی  مریم صفوی زاده

بتول یوسفی – با نام جعلی  یوسفی زاده

(پایان)

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6339

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی