• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

نامه خانواده های ایرانی به نخست وزیر عراق

  • کد خبر : 6312
  • 03 آگوست 2016 - 7:09

نامه خانواده های ایرانی به نخست وزیر عراق

heydaralebadi

جناب آقای حیدرالعبادی
نخست وزیر محترم دولت عراق

با تحیت فراوان، بطوریکه مستحضرهستید ما امضاء کنندگان این درخواست شمار کثیری از خانواده ها و بستگان اعضای سازمان غیر قانونی مجاهدین ایران هستیم که هم اینک در کمپ الحریه تحت نظارت کمیساریا و تحت حفاظت پلیس محترم عراق مستقر هستند.

ما شهروندان ایرانی مهمان دولت و ملت غیور و مسلمان عراق هستیم و تنها برای جامه عمل پوشاندن یک درخواست بدینجا آمده ایم و این درخواستی ساده و صریح بوده و تنها ملاقات و دیدار با عزیزانمان می باشد.

ما مدت سه روز است از طرق قانونی در بغداد حضور داریم و جهت دیدار فرزندانمان مدت دو روز است به کمپ موسوم به الحریه مراجعه نموده ایم ولی با سه موانع جدی مواجه شدیم که امکان این دیدار را به صفر می رسانند.

مانع اول کمیساریای امور پناهندگان سازمان ملل مستقر در بغداد با قوانین همسو و تامین کننده منافع سازمان مجاهدین خلق نه خانواده ها و بستگان اعضاء کمپ الحریه.

مانع دوم پلیس محترم عراق مامور حفاظت کمپ الحریه

مانع سوم ,سازمان غیر قانونی مجاهدین خلق ایران که با ایجاد موانع بتونی و سیم های خاردار ورودی کمپ را به میدان جنگی تبدیل و عده ای از افراد افراطی اجیر شده را با سنگ و چوب و چماق در پشت این موانع مستقر نموده است.

تنها خواسته بحق ما خانواده ها که با تحمل سختیهای فراوان سفر , خودرا بدرب کمپ الحریه رسانیده ایم , دیدار یکساعته با فرزندانمان پس از دو و یا سه دهه تحمیل محرومیت ملاقات از جانب سازمان غیر قانونی مجاهدین خلق می باشد.

ما بخشی از ملت مسلمان ایران اسلامی هستیم که در شرایط سخت و بحرانی کنونی ملت مسلمان عراق اسلامی همواره در کنار شما برادران بوده و رزمندگان و شهدای بیشماری را در دفاع از کیان و هستی دولت عراق تقدیم نموده است.

جناب آقای حیدر العبادی ،

متاسفانه در برخورد خشن گارد داخلی وابسته به سازمان غیر قانونی مجاهدین خلق که با سنگ پرانی و با چوب و چماق به جنگ عاطفه ی انسانی خانواده های خواستار دیدار با عزیزانشان برخاسته اند ,پیر مردی که فرزندی در داخل کمپ الحریه دارد سنگباران شده و بشدت مجروح و مصدوم شدند و این درحالی است که پلیس حفاظت موسوم به سوات مستقر در صحنه همسو با گارد مجاهدین افراطی و خشن کمپ در مسیر تامین اهداف سازمانی آنها گام برداشته و نتوانسته است موانع فیزیکی را برطرف و شرایط دیدار را فراهم نماید.

ما خواستار تحقیق وبرخورد قانونی با مسببان این حادثه تروریستی علیه خانواده ها هستیم و خواستار رفع موانع موجود و مشکلات بوجود آمده بوده دست یاری بسوی شما نخست وزیر محترم عراق دراز می کنیم.

ما اعتقاد داریم مسئولان محترم عراقی حامی این دیدار انساندوستانه ما خانواده ها با فرزندانشان در کمپ الحریه هستند و خواستار رفع موانع قانونی و اجرایی این دیدار هستیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

امضاء خانواده های ایرانی که هریک فرزندان و بستگانی در کمپ الحریه دارند:

هاجری، رضایی، قاسمی، مهدیان، بهبهانی، پولاد، ناظری، فنودی، پرورش، ایمانپور، تارا، علیزاده، بدوی، شکری، سهیل،  تورنگ، کلاته، عطایی، عرب، حسین نژاد، سیفی، یعقوبی، رفیعی، ریگی، شعبان پور، ساسانی، ساجدی، فروزنده، نیک سیر،  بهدشت نیا، دولت آبادی، یوسفی سادات، ابولفتحی، ربیعی،  نصرتی،  پرورش، دولت پناه، ناظری، اسدزاده، خیراندیش، سلیمانجاه، مجرد، شیردل، حسن زاده، آتا بای، سعیده، فقانی، گویا، عبداللهی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6312

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی