• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نامه سرگشاده انجمن زنان به آقای جان ویلیامز سناتور استرالیائی

  • کد خبر : 5885
  • 03 جولای 2016 - 12:43

نامه سرگشاده انجمن زنان

به آقای جان ویلیامز سناتور استرالیائی

سناتور محترم آقای جان ویلیامز گرامی سلام و ضمن تقدیم صمیمانه ترین احترامات

ما اعضای انجمن زنان هر کدام بین ۹ تا ۲۰ سال را در تشکیلات مریم رجوی و تحت تلقینات و آموزشهای او گذرانده ایم و بنابر این تجربه کافی نسبت به ترفندهای این فرقه داریم و ما هشدار می دهیم که فرقه رجوی همه نماینده ها و شخصیتها از جمله خود شما را برای تبلیغات و بخصوص بزودی برای شوی تبلیغاتی سالانه اش در پاریس نیاز دارد و حتما دعوت کرده است.

ما متوجه تبلیغ فرقه رجوی با سوء استفاده از نام شما هستیم، بعنوان زنانی که قبلا تحت شرایط تفتیش عقاید مریم رجوی و فرقه او به رهبری مسعود رجوی بودیم لازم است نکاتی را به اطلاع شما برسانیم

شما از عقاید واقعی این فرقه چه می دانید که متنهای آنها و خواستهای آنها را با حضورتان در برنامه های آنها تأیید می کنید.

هر کدام از ما دارای امکان ارتباط مستقل برای صحبت با شما و روشنگری بیشترهستیم وهمینطور آماده ایم تا در هر دادگاه عادلانه ای که برای اثبات ظلم وستم و دروغهائی که مریم رجوی طی سالها بر اعضای خود روا داشته شهادت بدهیم و خواهان حضور وی بهمراه مسعود رجوی در یک دادگاه عادلانه هستیم.

anjoman zanan - matn

آیا هیچ وقت مریم رجوی به شما گفته است که زنان شورای رهبری که عکسهای کشته شده هایش را بعنوان شهید به شما نشان می دهد تحت پیچیده ترین اعمال روانگردانی هستند و تحت نظارت همین مریم رجوی بسیاری و از جمله دوتن از اعضای بالائی آنها به نامهای مهری موسوی و مینو فتحعلی به کام مرگ فرستاده شدند.

آیا مریم رجوی به شما گفته است که یک مطیع و گوش به فرمان و کوک شده آقای رجوی است و از خود هیچ اراده ای ندارد و با رنگ و لعاب ایدئولوژیک و یکی شدن با رهبر، زنان را از همسران خود جدا می کرده و بعد مرحله به مرحله به مسعود رجوی نزدیک می کرده و بعد عقدو ازدواج و بعد برهنه کردن زنان در برابر رجوی و بعد یکی یکی انتخاب و به اتاق خواب مسعود رجوی می فرستاده است؟

آیا گفته است که هدف ماکزیمم فداکاری برای مسعود رجوی است و گرنه هیچ هویتی برای زنان و مردان عضو گروه متصور نیست.

آیا مریم رجوی به شما در مورد شکنجه و زندانی کردن در مخفی گاههایش به شما گفته است؟ آیا گفته است که ازدواج و بچه دار شدن ممنوع است و بصورت جریان وار زنان درنوبت عمل جراحی قرار داشتند.

شما از مریم رجوی سوآل کنید که در اروپا چگونه تعدادی هدایت شده خود را به آتش کشیدند، در نشستهای درون تشکیلاتی مریم رجوی در مورد حجاب و لباس گفته ما نمی گذاریم کسی بی حجاب و یا هر مدل لباسی که بخواهد بپوشد ما در رابطه با آزادی و صحبتهائی که در شورا شده اینها برای بیرون است و برای درون ما نیست.

آیا مریم رجوی به شما گفته است و یا شما می دانید که اعضای مجاهدین سالهای سال است که دسترسی به خانواده و فامیل، مطبوعات، تلفن و اینترنت و یا هر گونه وسیله ارتباطی ندارند و زیر کنترل شدید و فضای بسته تشکیلاتی هستند.

آیا می دانید که هر کدام از ما که از اون جهنم تشکیلات بیرون اومدیم، اصلا نمی دانستیم چطور می شه ایمیل فرستاد و یا چطور می شه تلفن کرد یا چطور می شه کانال تلویزیون را عوض کرد یا به اینترنت وصل شد.

آنها نمی تواند منادی آزادی باشند و همه آن تبلیغات که به شما تلقین کردند تا از آنها تعریف و تمجید کنید، حقه و فریبی بیش نیست و در پس این شعارها و ضیافتهای لطیف و زیبا فقط یک آتش قدرت طلبی و رهبری طلبی مسعود رجوی نهان است

متأسفانه از شما سوء استفاده تبلیغاتی شده است، آنها از نام شما برای مشروع جلوه دادن خود استفاده می کنند برای در اسارت نگهداشتن باز هم بیشتر اعضاء در پایگاهها و مخفی گاههای خودشان.

ما برای ارائه توضیحات بیشتر همراه با اسناد و دلایل خواهان تماس بیشتر با شما هستیم.

با بهترین درودها

انجمن زنان ۲۸٫۰۶٫۲۰۱۶

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5885

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم