• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

هشدار سایت فراق به خانواده های اسیران فرقه رجوی :

  • کد خبر : 5874
  • 02 جولای 2016 - 19:09

هشدار سایت فراق

به خانواده های اسیران فرقه رجوی

مواظب جاسوسان و مزدوران رجوی پلید باشید

سایت فراق با افشای یک جاسوسی تلفنی، از خانواده های اسیران فرقه تروریستی رجوی خواست تا این روزها مراقب تخلیه اطلاعات توسط مزدوران این فرقه باشند.

به دنبال حضور کوبنده و تاثیرگذار خانواده های اسیران فرقه رجوی ملعون در لیبرتی ، مزدوران و جاسوسان این فرقه تروریستی دست به کار شدند تا به هر طریق مانعی سر راه آنها ایجاد کنند که در آخرین آنها دست های کثیف مدیر شبکه های تلویزیونی GEM رو شد.

یکی از مادران فعال که فرزندش اسیر این فرقه است در گفتگوی اختصاصی با فراق گفت:

spy-gem zionist

فردی به نام کریمیان که بعدها مشخص شد مدیر شبکه های تلویزیونی صهیونیستی GEM است بارها و بارها بامن تماس گرفت و اعلام کرد برادرش از اسیران فرقه است و از من خواهد که موقع اعزام خانواده ها به لیبرتی وآلبانی با شماره ایشان تماس بگیرم و اطلاع بدهم .

وی افزود:

وقتی خانواده ها به لیبرتی رفتند او دوباره بامن تماس گرفت و گفت شما هر زمانی که خواستید بیائید آلبانی با شماره من تماس بگیرید تا من توسط آشناهایی که در کمپ لیبرتی دارم به فرزند اسیر شما اطلاع رسانی کنم.

این مادر با اعلام اینکه من از ابتدا می دانستم این فرد جاسوس است افزود:

کریمیان بعد از مدتی دوباره پیام فرستاد و گفت شنیدم خانواده ها رفتند لیبرتی، ای کاش شما به من اطلاع می دادید تا اسم عبدا.. کریمیان را نیز آنجا بنویسند.

وی ادامه داد:

وقتی به کریمیان گفتم به خانواده ها می گویم اسمش را بنویسند خیلی عصبانی شد و گفت نمی خواهم ولی خواهش می کنم این بار قبل از حرکت به لیبرتی و آلبانی با من تماس بگیرید.

این مادر افزود:

وقتی خانواده ها دوباره به عراق رفته بودند کریمیان با ناراحتی با من تماس گرفت و گفت شما در اطلاع رسانی خیلی ضعیف هستید، پدر و مادر من مریض هستند و می خواهند پسرشان راببینند اما آشنایی جز شما در لیبرتی ندارم در عوض اگر آلبانی بیایید هر کاری برایتان انجام می دهم .

این مادر با اعلام اینکه از کریمیان خواستم عکس برادرش را بفرستد گفت:

در تحقیقی که انجام دادم هیچ یک از جدا شده های این فرقه صاحب عکس را نمی شناختند .

وی با توضیح درباره این جاسوس گفت:

وقتی کریمیان در تماسی دیگر فهمید که من در این مدت او را می شناختم خیلی عصبانی شد و شروع به توهین به من از زبان پسرم کرد.

این مادر در پایان گفتگو با ما با بیان اینکه سگ دزد زمانی که چوب را برداری خودش را لو می دهد، خاطر نشان کرد:

خانواده ها ی اسیران فرقه هوشیارانه و محکم این راه را تا سرنگونی کامل این فرقه منافق ادامه خواهند داد.

اما کریمیان کیست؟

سعید کریمیان سال ۱۳۴۸ در شهر مرزی قائن به دنیا آمد.

وی تحصیلاتش را تا دیپلم در همان شهر گذارند تا اینکه جنگ ایران و عراق شروع شد.

از آن جایی که پدر وی یکی از اعضای گروهک منافقین بود در اواخر جنگ و نزدیک عملیات مرصاد به همراه خانواده اش به پادگان اشرف انتقال یافتند.

وی به همراه مادرش بعد از کشته شدن پدرش در عملیات مرصاد و در سال ۱۳۷۵ با حمایت ها و پشتیبانی عموی درباری خود به سوئیس منتقل شد و در آن جا پناهنده گردید.

وی که در پادگان اشرف آشنایی اجمالی با زبان های خارجه پیدا کرده بود در رشته معماری دانشگاه بازل این کشور در مقطع کارشناسی به تحصیل خود ادامه داد.

علیرضا کریمیان عموی سعید که همسر خود را ازدست داده بود با زن برادر خود ازدواج کرد.

سعید کریمیان حدود دو سال در دانشگاه بازل مشغول به تحصیل بود اما از آن جایی که با ازدواج مجدد مادرش مخالف بود با بی مهری عموی خود مواجه گردید و از طرفی نتوانست هزینه های سنگین زندگی و شهریه دانشگاه را تأمین کند.

وی سرانجام مجبور به ترک تحصیل شد و در سال ۱۳۷۷ سراغ برادرش هادی کریمیان که در لس آنجلس زندگی می کرد رفت.

هادی کریمیان که در رادیو صدای ایران (اولین رادیوی ۲۴ ساعته فارسی زبان که به منظور مبارزه با نظام جمهوری اسلامی در آمریکا تأسیس شد) فعالیت داشت، به برادرش پیشنهاد کار داد.

سابقه سیاسی خانواده کریمیان برای مسئولین رادیو صدای ایران ایده آل بود و به همین دلیل مطالب و مقالات سعید کریمیان مورد توجه گردانندگان این رادیو قرار گرفت.

بعد از یکسال و ۹ ماه فعالیت در رادیو صدای ایران و بهبود وضعیت اقتصادی سعید کریمیان، وی با “رویا رضایی” که از خانواده یکی از سران مجاهدین خلق و ده روز بود که طلاق گرفته بود ازدواج نمود.

فعالیت در رادیو صدای ایران تا زمانی که تلویزیون های لس آنجلسی گسترش پیدا نکرده بود برای هادی و سعید کریمیان شغلی مناسب بود ولی رفته رفته با تأسیس و گسترش قارچ گونه تلویزیون های لس آنجلسی پارسی زبان بازار رادیوهای پارسی زبان خصوصا رادیو صدای ایران تحت تأثیر قرار گرفت. از طرفی پیشنهاد مسئولان سیمای آزادی (تلویزیون ۲۴ ساعته سازمان منافقین) می توانست موقعیت خوبی برای وی به حساب آید.

او دوباره نمی خواست تجربه تلخ پادگان اشرف را در لندن تجربه کند اما مشکلات اساسی اقتصادی که هم او و هم برادرش با آن دست و پنجه نرم می کردند آن ها را مجبور ساخت تا به لندن بروند و در سیمای آزادی مشغول به فعالیت شوند.

سعید کریمیان که از اعضای مجاهدین خلق به حساب می آمد توانست خیلی زود در اتاق فکر سیمای آزادی صاحب نظر شود و تفکراتش را به تلویزیون ملی ایران القاء کند.

کاهش محبوبیت مجاهدین خلق حتی در نزد سلطنت طلبان و مخالفان جمهوری اسلامی و اعتراض ایرانیان به این سازمان از طرفی و موقعیت خوب اقتصادی برادران کریمیان از طرف دیگر سبب شد تا سعید و هادی کریمیان بعد از ۳ سال و ۷ ماه فعالیت های گسترده در تلویزیون مجاهدین خلق تصمیم بگیرند از این تلویزیون جدا شوند.

تجربه های کوتاه و تلخ همکاری در رسانه های مختلف سبب شد تا برادران کریمیان دیگر سراغ رسانه نروند و برای تجارت به دبی نقل مکان کنند.

در سال ۸۴ سعید کریمیان که دیگر یک بیزینس من به حساب می آمد در یکی از بیزینس هایش با غلامرضا فراهانی آشنا شد.غلامرضا فراهانی برای تجارت به دبی مهاجرت کرده بود.غلامرضا فراهانی چند ماهی با سعید کریمیان همکاری کرد و در این مدت با وی بیشتر آشنا گردید.

غلامرضا فراهانی که از سبقه سیاسی و رسانه ای سعید کریمیان با خبر شد با بودجه هنگفتی که از طریق اختلاس به دست آورده و آن را به بانک های دبی انتقال داده بود، البته با سرمایه گذاری های سعید و هادی کریمیان سال ۱۳۸۵ در لندن شبکه ای را به نام (GEM TV) تأسیس کردند.

مدیریت شبکه های جم موزیک و جم کلاسیک را سعید کریمیان به عهده داشت اما با توسعه پیدا کردن این شبکه مدیریت شبکه های تازه تاسیس به افراد دیگری که همگی از خانواده کریمیان بودند داده شد.

افراد مرتبط و غیر مرتبط با سعید کریمیان از مدت ها پیش ارتباط های گسترده وی با سازمان مجاهدین خلق را افشا کردند.

در سال ۱۳۹۱ نیز فاش شدن ارتباط سعید کریمیان با منافقین سبب شد تا وی مدتی خود را پنهان سازد و ترجیح دهد از انظار مردم مخفی گردد.

گمانه زنی ها حاکی از دستگیری وی در دبی بود تا آن جایی که ارشیا کریمیان پسر مدیر شبکه جم به طور رسمی از دستگیری پدرش در دبی خبر داده بود.

عضویت سعید کریمیان در گروهک منافقین از همان زمان، هم در رسانه های اپوزیسیون و هم در رسانه های داخلی بازتاب گسترده ای داشت .

دستگیری سعید کریمیان در آن زمان سبب شد تا منافقین وارد عمل شوند و با دادن بیانیه ای سیاه نمایی های خود علیه جمهوری اسلامی ایران را بیشتر از قبل ادامه دهند.

فرهاد شمس که گفته می شود از مدیران اجرایی سیمای آزادی و فرد مورد اعتماد مقامات سازمان منافقین آن موقع طی بیانیه ای در فیس بوک به حمایت از سعید کریمیان پرداخت.

وی سعید کریمیان را خادم مردم ایران معرفی و دستگیری وی را محکوم می کند. وی در این بیانیه دم از قوانین بین الملل می زند اما در کجای دنیا ترور شخصیت های علمی و یا خرابکاری و خیانت که توسط منافقین صورت گرفته است جزء قوانین بین الملل می باشد؟!

البته این شگرد همیشگی سازمان منافقین است.

سازمانی که خود به تنهایی خون مردم منطقه و جوانان بی گناه را در شیشه کرده است و نزد هیچ گروه سیاسی محبوب نیست دائما دم از حقوق مردم می زند.

شبکه های گروه جم هم اکنون با حمایت منافقین و صهیونیست ها، مستهجن ترین برنامه ها را در راستای اهداف آنها تولید می کنند.

برنامه های مبتذلی که این شبکه ها زیرکانه طراحی و تولید می کنند در هیچ یک از نظام های رسانه ای دنیا قائده و تعریفی ندارد.

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5874

نوشته های مشابه