• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حلب بسوی آزادی ومریم رجوی سرگرم عزاداری پنهان !

  • کد خبر : 5833
  • 29 ژوئن 2016 - 10:37

حلب بسوی آزادی و

مریم رجوی سرگرم عزاداری پنهان !

خبر زیر که ابدا از منابع جمهوری اسلامی نیست، نشان دهنده ی آزادی قریب الوقوع حلب ازدست نیروهای خارجی وافتادن امورش بدست حکومت قانونی آن کشور که رئیس جمهورش گفته برای برگزاری انتخابات زود رس واجرای تمام وکمال قانون اساسی آمادگی لازم را دارد، میباشد:

” با حمایت هواپیماهای روسیه آغاز یورش نهائی برای آزاد سازی شهر حلب – منابع خبری منطقه، از حمله گسترده ارتش سوریه به شهر حلب برای آزاد سازی کامل و پاکسازی آن از نیروهای داعش خبر داده اند.

گفته می شود هواپیماهای روسی مستقر در سوریه در این حمله ارتش سوریه را حمایت می کنند. نبرد در اطراف شهر حلب بشدت جریان دارد و کار در حومه غربی حلب به جنگ و گریز کشیده است.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان درباره همین جنگ روز گذشته گفت: جنگ در حلب جنگ استراتژیک در سوریه است. این درحالی است که واحدهای شبه نظامی حزب الله لبنان و واحدهائی از سپاه قدس نیز در این نبرد حضور دارند. پیش از آغاز این عملیات وزیر دفاع روسیه به بشار اسد توصیه کرده بود که از هر نظر واحدهای زمینی سوریه را آماده دفاع از بخش هائی کنند که در جنگ حلب آزاد می شود، زیر در غیر اینطورت حملات هوایی بی فایده خواهد بود “ .

اما درطرف دیگر قضیه ، باند رجوی وسخنگوی علنی آن مریم رجوی است که میکوشد قضیه را بصورت وارونه جلوه داده ونگذارد عزاداری اش برای این مسئله، در دید عموم قرار گیرد!

وبسایت های این باند نوشته اند:

” نمایشگاه حلب قهرمان در تجلیل از مقاومت مردم سوریه – شنبه شب ۲۲خرداد ۱۳۹۵ (۱۱ژوئن)، در شب همبستگی با مقاومت سوریه، مریم رجوی همراه با هیئتی از مسئولان و شخصیت‌های اپوزیسیون سوریه، از نمایشگاه حلب قهرمان دیدن کردند. در این نمایشگاه تصاویر ۵ سال مقاومت شجاعانه مردم سوریه از یکسو و فجایع تکاندهنده و جنایتهای رژیم ایران و همپیمانان آن در این کشور و نیز تابلوهای نقاشی از مقاومت مردم سوریه، در معرض بازدید قرار گرفت. مریم رجوی در این نمایشگاه، دسته گلهایی را نثار نماد شهیدان مقاومت سوریه کرد و در مقابل نماد کشته شدگان ۹ شهر جنگ‌زده سوریه ادای احترام نمود “.

توجه شود که شهر حلب ومردمانش توسط تکفیری های عمدتا خارجی وبا کمک های وسیع عربستان، ترکیه، قطر و روسای غربی آنها اشغال شده وچیزی که دراین شهر جریان داشته، کشتار مردم بوده بدست این گروه های آدمخوار وویرانی ای که آنها برجا گذاشته اند و دراین میان اگر مقاومتی توسط مردم حلب جریان داشته، این مقاومت نمیتوانسته برعلیه ارتش ملی کشور خودش باشد که قصد آزاد سازی آنجا را داشت وبدون کمک متحدان منطقه ای وجهانی خود، قادر به آزاد سازی آ ن نبود.

ونیز:

” مریم رجوی در این نمایشگاه طی سخنانی خطاب به هیئت سوری گفت: دیدن این تصاویر در هر بیننده‌ای دو نوع احساس بر می‌انگیزد: از یک طرف اندوهی که قلب را می‌فشارد و از طرف دیگر افتخار و تحسین نسبت به این همه مقاومت و این همه پایداری.اشک و اندوه به‌خاطر این تصاویر شوکه‌کننده، خونهای ریخته شده و استعدادهای پرپرشده. به‌خاطر اشک‌ها و ناله‌های یتیمان و چهره‌های داغدار مادران آنها… “.

یعنی قبول کنیم این خانم با قساوت قلبی بی نظیری که دارد و این قساوت را درجریان کردکشی و خفه کردن ، عقیم نمودن و… تعداد قابل توجهی اززنان تحت اسارت باند رجوی ، میتواند احساس اندوه کند؟!

او ممکن است که دربرابر ازدست دادن قسمتی ازقلمرو شخصی اش ( جاه ومقام، ثروت و ….) احساس اندوه کند، اما درمورد مصائب مردم چنین احساسی نخواهد داشت و عملکردش هم چنین نشان میدهد!!

افتخار وتحسینی که دراین خانم سر حرمسرادار مسعود رجوی برانگیخته شده، چیزی جز فرونشستن عطش انتقامی نیست که او همواره درمورد مردمی دارد که مسعود رجوی را برسمیت نمیشناسند!

اوکسی نیست که ازناله ی یتیمان وچهره های داغدار مادران اندوهگین شود که اگر اینطور بود، به سوگلی اولیه وشوهر بعدی اش مسعود رجوی کمک نمیکرد که آن بساط افسانه ای لعب ولهب را باگرفتن فرزندان اعضای سازمان ازپدر ومادر ودک کردن آنها به نقاط دوردست وتحمیل این هجران بزرگ به والدین کودکان و…، هرچه گسترده تر پهن کند!!

ظن قالب آنست که این خانم بهمراه دوستان سوریائی خود، خطر آزاد شدن حلب را درک کرده وبخاطر جلوگیری از آگاهی مردم از سوزش وعزاداری های درونیش، این نمایشگاه ها را برپا میدارد تادرکنار پنهان نمودن این سوزش خود، اسرای کمپ لیبرتی و آلبانی را هم فریفته تا بتواند تسلط شیطانی خود براین تیره بختان تاریخ معاصر ایران را مستدام تر دارد!

نوید

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5833

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی