• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

رجوی داعشی ۴ ناو جنگی به جنگ اقای ظریف فرستاد !

  • کد خبر : 5808
  • 27 ژوئن 2016 - 0:16

رجوی داعشی؛

۴ ناو جنگی به جنگ اقای ظریف فرستاد !

چند روز پیش اقای ظریف وزیر خارجه ایران برای دیدار با مقامات فرانسوی وارد پاریس شد .

همزمان با حضور اقای ظریف سیاستمداران ابله با اجازه دادن به فرقه رجوی داعشی برای تجمع و استفاده از رجوی داعشی بعنوان لولو خور؛ خور اقدام کردند و اعضاء فرقه هم در یک پیاده رو با حضور ملیونی ! به حضور اقای ظریف در فرانسه اعتراض کردند !

نفرات کرایه ای مجاهدین خلق کارناوال سه نفره

من نیز با دیدن عکس حضور میلیونی اعضاء فرقه رجوی خیلی دچار شک شدم و گفتم ای داد بی دود با این حرکت و تجمع رجوی داعشی نه تنها معادلات بین فرانسه و ایران بلکه تمامی معادلات کره زمین به هم خورد چون در عکس ۴ فروند ناو جنگی اعزامی رجوی داعشی دیدم که با حضور در پیاده روهای پاریس داشتند با یک ظریف می جنگیدند !

شاید فکر کنید که شوخی می کنم و یا چه اتفاقی افتاده !

 محمد رزاقیبرای روشن شدن موضوع باید برگردم به سال ۷۴ و نشستهای موسوم به حوضی که شخص رجوی داعشی هفته ها روی سن نشست از هر چه در دنیا بود سخت گفت تا به نیات پلید خود برسد .

اما تیز و مشخص الان می خواهم موضوع ناوهای جنگی رجوی داعشی بصورت مختصر برایتان باز گو کنم .

رجوی داعشی د سلسله نشستهای موسوم به حوض در یکی از روزها مدعی شد که می خواهد ارتش ارادیبخش منحل کند !

رجوی رو به نفرات کرد و گفت : چون شما انقلاب ایدئولوژیک ( طلاق زن و خانواده و زندگی ) را نداده اید رژیم سرنگون نمی شود !

بعد رجوی در اوج لمپنیزم خاص خودش و اطرافیانش هست گفت : شما که انقلاب نمی کنید معنی اش اینکه شاشتان کف کرده و دنبال زن هستید و به همین خاطر رژیم هم تا حالا سر پا هست و سرنگون نشده و برای سرنگون کردن رژیم یا تک ؛ تک شما باید انقلاب کنید و برای مادم العمر زن و زندگی خانواده را طلاق بدهید یا اینکه مجبور هستیم برویم با پسر شاه و یک مشت الاف خارجه نشین ؛ ملی مذهبی ها که نقش سوپاپ اطمینان برای رژیم ایران بازی می کنند و … اعتلاف کنیم تا به ما هم پول بدهند هم سلاح و اگر با اینها که شمردم اعتلاف کنیم حتا به ما ناو جنگی هم خواهند داد ! حالا ۲ راه وجود دارد حفظ استقلال و روی پای خود بودن یا وابستگی و گرفتن پول و سلاح و ناو جنگی و …

سپس رجوی گفت : هر مجاهد انقلاب کرده برابر با یک ناو من این را می خواهم شما کدام را انتخاب می کنید ؟

بدین شیوه رجوی با حقه و شارلاتان بازی خاص خودش اعضاء نگون بخت تک به تک به گودالی که جلو سن بود فرا می خواند و از وی می خواست که یا تسلیم خواسته های وی شود تبیدل به مجاهد انقلاب کرده ما به ازاء یک ناو جنگی شوند و یا تحمل ۲ سال زندان در اردوگاه بد نام اشرف و سپس تحویل زندان بد نام ابوغریب صدام و تحمل ۸ سال زندان به جرم ورود غیر قانونی به عراق و سپس تحویل ایران داده شود !

اعضاء نگون بخت هم از ترس زندان و تحویل داده شدن به ایران یک ضرب تبدیل به ناو جنگی می شدند تا رجوی با این ناوها بتواند رژیم سرنگون کند !

راستش با دیدن این عکس یادم افتاد که این ۴ نفر که در نقش ملیونی در پیاده روهای پاریس از طرف رجوی داعشی فرستاده شده اند همان ناوهای جنگی هستند که رجوی در سال ۷۴ ساخت با این تفاوت که این ناوها نه در دریا بلکه در پیاده روها شناور هستند و به جنگ اقای ظریف فرستاده شده اند و فقط تنها مشکلی که این ناوها دارند خیلی زوار در رفته و زرتشان غمسوز شده و فقط به درد پیاده رو می خورند که جای دیگر تازه این ناوهای مشنگ صبح می خواهند از روی تخت پائین بیارند زیرشان جک می زنند تا بتوانند سر پا به ایستند . خخخخخ
راستی یادم نرفته این را هم بگویم فرمانده کل قوای این ناوها هم شخص رجوی داعشی که استاد زیر ابی رفتن چون اب و دریا پیدا نکرده فعلا از ترس نزدیک به ۱۵ سال به جای زیر دریا رفته سوراخ موش و از انجا این ناوها را در پیاده رو ها فرماندهی می کند . باور ندارید عکس نگاه کنید !

پاریس : محمد رزاقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5808

نوشته های مشابه

16آوریل
سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند
سیداحمد آقامیری، فرزند شهید ترور خواستار شد

سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند

16آوریل
آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام
فعالیت های مشکوک در آستانه فروپاشی فرقه تروریستی رجوی در اشرف ۳

آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام