• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مریم رجوی هر دم از آزادی دم می‌زند!

  • کد خبر : 5722
  • 11 ژوئن 2016 - 8:23

مریم رجوی هر دم از آزادی دم می‌زند!

در شرایطی که مریم رجوی ، فرقه فضایی و وحشت آور برای زنان عضو فرقه ایجاد کرده است و از فرانسه بر زنان و مردان این فرقه رهبری می کند در توییتر خود مدعی شده است که حجاب برای زنان باید اختیاری باشد و کسی حق ندارد زنان را به داشتن حجاب اجبار کند.MAryam
به گزارش فراق ، هزار تن از اعضاء فرقه منافقین را زنان تشکیل می‌دهند. آنها یا مجرد هستند یا از شوهرانشان طلاق گرفته‌اند و کاملاً تنها زندگی می‌کنند. این خواست فرقه است. به آنها القاء شده که خود را وقف فرقه و خواسته‌های رهبران فرقه کنند و اینگونه به رستگاری برسند.
بسیاری از مردم، از نقض گسترده حقوق بشری اعضای فرقه تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) خصوصاً زنان عضو خبر نداشتند تا اینکه در جریان اشغال عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی که دیکتاتوری صدام حسین برای همیشه از بین رفت، برخی از اعضا توانستند از شرایط آشفته به وجود آمده ناشی از جنگ نهایت استفاده را برده و از پادگان مخوف اشرف که محل استقرار آنها بود، فرار کنند.

آنها واقعیت‌های دردناکی از آنچه رهبران فرقه بر سر زنان می‌آورند را برای افکار عمومی جهان روایت کردند. که چگونه ساده‌ترین حقوق اولیه زن‌ها در پادگان اشرف نادیده گرفته می‌شود. در همین حال گروه‌های حقوق بشری، نهادهای دولتی و سرویس امنیتی برخی کشورها نیز گزارش‌های تکان دهنده‌ای از وضعیت اعضای فرقه خصوصاً زنان عضو منتشر کردند که ابعاد فجایع صورت گرفته بر ضد زنان پادگان را ترسیم می‌کند.

برخی از قوانین در این فرقه که از دهها سال پیش در خصوص زنان اعمال می شود به این ترتیبند:

۱)زنان عضو فرقه مجاهدین خلق حق ازدواج ندارند. آنها اگر هم ازدواج کرده باشند می‌بایست از همسرانشان طلاق بگیرند.

۲)نگارش مرتب گزارش‌های خود انتقادی، چشم پوشی از تمایلات جنسی و فداکاری جسمی و روحی مطلق برای رهبری

۳)طرح عقیم کردن زنان برای از بین بردن هر گونه عطوفت مادری و یا بازگشت احتمالی زنان به شرایط قبل

۴)اجبار زنان به داشتن رابطه جنسی با مسعود رجوی

۵)جدا کردن کودکان از مادرانشان و فرستادن این کودکان به اروپا

Ferghe -Rajavi
یکی از جداشدگان از فرقه رجوی که سال های طعم قوانین قرون وسطایی این فرقه تروریستی را چشیده در خصوص این اظهارات گفته:” مریم رجوی فراموش کرده که پیش از سقوط صدام حسین حداقل ۱۰۰ زن را مقطوع النسل کرده و صدها زن را به حرمسرای شوهرش مسعود رجوی کشانیده است و ده ها زن را هم یا به قتل رسانیده و یا وادار به خودکشی کرده است.دم از آزادی پوشش زدن این زن سرکوبگر به حدی خنده دار است که انگار ابوبکر بغدادی از دمکراسی سخن سرایی کند. چرا که همگان می دانند مسعود رجوی در نشست عمومی به صراحت اعلام کرد که: “هرچند در قرآن آمده که زن به سن یائسگی رسیده می تواند پوشش راحت داشته باشد ولی زن مجاهد اگر ۹۰ ساله هم بشود باید روسری سر کند”وی ظاهراً فراموش کرده که اگر یک زن مجاهدی برای چند لحظه آستین خود را برای ظرفشویی در حد مچ بالا می زد مورد تحقیر و سرکوب قرار می گرفت و هیچ زنی مجاز نبود روسری خود را کمی بالا بزند.”

احتمالا این موضع گیری مریم رجوی به دلیل بوده که وی در اروپا ساکن است و می خواهد ژست دموکراسی خواهی بگیرد و زنان بیشتری را با این خدعه جذب تشکیلات مخوف خود کند و الا اگر کسی اندکی در خصوص این فرقه تحقیق نماید به قوانین قرون وسطایی آن پی خواهد برد.

این اقدام و سخنان مریم رجوی از دیدگاه برخی از صاحب نظران با اقدامات یکی از روزنامه نگاران فراری از میهن و آرمیده در آغوش غرب قابل مقایسه است. بنا بر نوشته های جوان آنلاین مسیح علی نژاد که سال هاست زنان ایرانی را به کشف حجاب دعوت می کند و از این طریق تا کنون توانسته نظر بنیاد های غربی را به خود جلب کند و حمایت آنها را پشت سر خود دارد در آخرین شیرین کاری برای کشور های حامی خود چند روز پیش در گزارشی در صدای آمریکا به حضرت مسیح (ع) نیز توهین نمود.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5722

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی